Aparthotel Boca Gentil Villas & Apartments

Curaçao, Curaçao, Willemstad

9.4Fenomenaal

Aparthotel Info

Meer aparthotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Boca Gentil Villas & Apartments voor je op een rij gezet:

16 reviews over Aparthotel Boca Gentil Villas & Apartments

• 2018
      10Familie Bank12-11-2018

Uitmuntend verblijven in het prachtige Jan Thiel!

Prachtig, schoon, mooi ingericht en onderhouden appartement met uitzicht op zee. Ontbijten terwijl de dolfijnen voorbij zwemmen, hoe beter kun je je dag beginnen! Op loopafstand van het strand, supermarkt en restaurants. Verder heel eenvoudig te bereikenen met de auto. Vakantie is nog nooit zo geweldig geweest als vertoeven in een van de mooiste en fijnste baaien van Curacao en weten dat bij thuiskomst een heerlijk appartement op je wacht waar je alle indrukken van de dag nog een keertje kunt vertellen onder het genot van een heerlijk glas wijn, de zon onder zien gaan en de dolfijnen en boten voor je voorbij zien komen.

• 9L.Y.13-04-2018

Villa S 04 in Boca Gentil

Wij zaten in Villa S04 in Boca Gentil. Prachtige stek.. Wel wat onderhoud nodig. Maar de moeite waard

• 9Monique04-04-2018

Top!

Super mooie villa (V-02) , Boca Gentil Resort/JanThiel vlak bij het strand, eettentjes en gezelligheid. Alles op loopafstand en vlak bij AH waar verse broodjes voor het ontbijt te halen zijn. Hier kan ook veilig gepint worden. Villa is ruim opgezet, veilig, mooi en schoon met eigen zwembad . Volledig ingerichte keuken incl. Amerikaanse koelkast met ijsblokjesmachine. Ruime slaapkamers met elk een eigen douche.

• Oude reviews

10heer Mannaerts20-02-2015

Fantastish

Ons verblijf was werkelijk fantastisch! Het eten lekker en de bediening zeer vriendelijk. Het appartement was ook in perfecte staat.

• 10heer van Weijen15-02-2015

Geweldig in alle opzichten

Prima ligging t.o.v. strand, restaurants e.d. Wil je naar de andere stranden zoals cas sbao of kokomo dan is auto een aanrader

• 10van Rooijen 25-01-2015

Hemel op aarde

In 1 woord fantastisch!!

• 8heer IJpeij09-08-2013

Schitterende locatie

Alleen constante last van stank (urine-geur) Parkeren is ook niet logisch ingedeeld.

• 9Jerney07-05-2013

Fantastische villa's

Boca Gentil is echt een geweldig bungalow park. Wij hebben vertoefd in villa Kas na Coco. Via een zij ingang kom je op het strand van Papagayo beach uit, geweldig! Ook het zwembad was mooi en schoon, wij deelde het zwembad met 4 andere villa's. Het park wordt goed beveiligd, en er hangt een zeer rustige sfeer. Absoluut de moeite waard!

• 9heer Dahmen28-07-2012

fantastisch appartement bij Jan Thiel baai

mooi en luxe appartement van alle gemakken voorzien, direct aan zee en op loopafstand van strand, beachclub, restaurants, enz

• 10mevrouw Nabuurs12-02-2012

Mooi park, aardige medewerkers

Heel mooi appartement, modern, netjes, prachtig uitzicht vanaf mooi groot terras, van alle gemakken voorzien

1 tip over Aparthotel Boca Gentil Villas & Apartments

• Jerney, 07-05-2013

Ga rond de kerst periode, menig bn'er is dan op Boca Gentil te vinden!

0 vragen over Aparthotel Boca Gentil Villas & Apartments

Aparthotel info