Aparthotel Boca Gentil Villas & Apartments

AparthotelWeer vandaag33°28°
Aparthotel Boca Gentil Villas & Apartments
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Boca Gentil Villas & Apartments voor je op een rij gezet:

15 reviews over Aparthotel Boca Gentil Villas & Apartments in het Nederlands

Villa S 04 in Boca Gentil

L.Y.
13-4-2018

Wij zaten in Villa S04 in Boca Gentil.

Prachtige stek..

Wel wat onderhoud nodig.

Maar de moeite waard

Top!

Monique
        4-4-2018

Super mooie villa (V-02) , Boca Gentil Resort/JanThiel vlak bij het strand, eettentjes en gezelligheid. Alles op loopafstand en vlak bij AH waar verse broodjes voor het ontbijt te halen zijn. Hier kan ook veilig gepint worden. Villa is ruim opgezet, veilig, mooi en schoon met eigen zwembad . Volledig ingerichte keuken incl. Amerikaanse koelkast met ijsblokjesmachine. Ruime slaapkamers met elk een eigen douche.

Fantastish

heer Mannaerts
              20-2-2015

Ons verblijf was werkelijk fantastisch! Het eten lekker en de bediening zeer vriendelijk. Het appartement was ook in perfecte staat.

Geweldig in alle opzichten

heer van Weijen
              15-2-2015

Prima ligging t.o.v. strand, restaurants e.d. Wil je naar de andere stranden zoals cas sbao of kokomo dan is auto een aanrader

Hemel op aarde

van Rooijen
              25-1-2015

In 1 woord fantastisch!!

Schitterende locatie

heer IJpeij
              9-8-2013

Alleen constante last van stank (urine-geur) Parkeren is ook niet logisch ingedeeld.

Fantastische villa's

Jerney
              7-5-2013

Boca Gentil is echt een geweldig bungalow park. Wij hebben vertoefd in villa Kas na Coco. Via een zij ingang kom je op het strand van Papagayo beach uit, geweldig! Ook het zwembad was mooi en schoon, wij deelde het zwembad met 4 andere villa's. Het park wordt goed beveiligd, en er hangt een zeer rustige sfeer. Absoluut de moeite waard!

fantastisch appartement bij Jan Thiel baai

heer Dahmen
              28-7-2012

mooi en luxe appartement van alle gemakken voorzien, direct aan zee en op loopafstand van strand, beachclub, restaurants, enz

Mooi park, aardige medewerkers

mevrouw Nabuurs
              12-2-2012

Heel mooi appartement, modern, netjes, prachtig uitzicht vanaf mooi groot terras, van alle gemakken voorzien

Mooi en chique resort!

Familie poortvliet
              30-9-2011

Het resort boca gentil hebben we ontdekt. Het is een geweldig resort, alles is netjes en verzorgd. Je komt het resort niet op zonder toegangspasjes dus de veiligheid is ook prima geregeld! Het ligt naast het Jan Thiel strand waar je heerlijk kunt vertoeven en eten. Bij Zest en papagayo is zeker aan te raden. Ook de zanzibar is erg gezellig. De villa's liggen allemaal aan de zee, wij zagen in villa boca en het uitzicht was geweldig. Elke avond de zon zien onder gaan in de zee, wie wil dat nu niet! Villa boca is ons heeel goed bevallen, echt een aanrader! Zie website voor een impressie! Mede dankzij boca gentil hebben we een top vakantie gehad!!

ABC Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Boca Gentil Villas & Apartments in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Boca Gentil Villas & Apartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Boca Gentil Villas & Apartments scoort een 9.25 uit 10 op basis van 15 reviews.