Vakantiepark Blue Bay Golf & Beach Resort

Vakantiepark Blue Bay Golf & Beach Resort
8,4

• Onderkomen7,4
  • Activiteiten5,6

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Bay Golf & Beach Resort voor je op een rij gezet:

280 reviews over Vakantiepark Blue Bay Golf & Beach Resort in het Nederlands

prima

hl,
6-12-2018

super snel met oplossen probleemjes. veel schoonmaak, super!!

Beste gast,

Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons, het is goed om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf en onze service. We zijn blij dat alle probleempjes snel waren opgelost en dat u blij was met de dagelijkse schoonmaak. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen op Blue Bay.

heerlijk

judith,
13-11-2018
  • Onderkomen4
  • Onderkomen4
  • Activiteiten5

heerlijke vakantie in blue bay gehad dicht bij het strand waar je mooi kunt snorkelen en een lekker hapje kunt eten.

Blue Bay, Sales Manager , 22-11-2018

Beste Judith,

Bedankt voor het schrijven van uw review, wij zijn verheugd te horen dat u heeft genoten van uw vakantie op Blue Bay resort. U geeft aan ons een 5/10 te geven, daarom vroegen wij ons af of u misschien nog tips voor ons heeft zodat wij dit kunnen verbeteren.

Mocht u daarover contact met ons willen opnemen dan kan dat via frontdesk@bluebay-curacao.com. Alvast heel erg bedankt en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen op Blue Bay.

Zonnige groeten,

een grotere wachtruimte zal fijn zijn

netjes garden 22

familie,
2-11-2018

we missen de kidsclub, verder top verblijf gehad

kei goed

brion,
31-10-2018

mooie locatie, goeie service. jammer van het weer en weinig te doen in bleu bay

Beste gast,

Bedankt voor het schrijven van uw review, we zijn verheugd om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Wat ontzettend jammer dat het weer niet zo goed was toen u hier was. We hopen u opnieuw te mogen verwelkomen (hopelijk wel met goed weer) in de toekomst op ons resort.

gastvrij,

Tang,
31-10-2018

een grotere wachtruimte zal fijn zijn

Beste gast,

Bedankt voor uw beoordeling, het is goed om te zien dat u tevreden was over uw verblijf bij ons. We zullen uw tip voor een grotere wachtruimte in ons team bespreken.

Blue Bay team

Genoten, schoon, vriendelijk en behulpzaam

Post,
28-10-2018
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

Na het lezen van enkel reviews gingen wij heen met de gedachte, we zien het wel..Fantastich verblijf! Garden 22! Elke dag schone handdoeken, accommodatie werd prim onderhouden, een enkel keer deed onze kaart het niet meer, zelfs dit werd heel snel opgelost! Ik kan niet anders dan vol lof spreken over ons verblijf! 1 klein minpuntje...ik mis de meiden van de kidsclub?! Succes blue bay! Ga zo door! En tot snel...(Oh ja..geen last van stank overlast!)

Beste gast,

Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons! We zijn verheugd om te lezen dat u heeft genoten van het verblijf en dat de kleine probleempjes snel waren opgelost. De meiden van de kidsclub zijn helaas (hopelijk tijdelijk) gestopt. Wij kijken ernaar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen bij Blue Bay.

goed

ten,
27-9-2018

strand het leukst correspohde

best place for weddings

zai,
20-7-2018

de best in service klant vriendelijk

ABC Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Blue Bay Golf & Beach Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Blue Bay Golf & Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.