Vakantiepark Blue Bay Golf & Beach Resort

Vakantiepark Blue Bay Golf & Beach Resort
7,6

• Activiteiten5,8
  • Onderkomen7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Bay Golf & Beach Resort voor je op een rij gezet:

272 reviews over Vakantiepark Blue Bay Golf & Beach Resort in het Nederlands

goed

ten
27-9-2018

strand het leukst correspohde

best place for weddings

zai
20-7-2018

de best in service klant vriendelijk

geweldig verblijf

Shayan en Shai
20-7-2018

zeer vriendelijke ontvangst en service.. leuke beach

super tijd

fam pol
28-6-2018

bed garden kraakt enorm, restok

geen idee

guinevere
1-6-2018

alles was wel leuk alleen jammer dat sunset 3dagen per week dicht was azuro is niet zo geweldig nl

Deborah
9-5-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Erg prettig om hier te zijn. Fijn personeel en mooie ligging. Heerlijke coctails. Meestal was het mooi weer, soms wat regen maar dat is alleen sochtends!

Geweldige Service

Rac- Val
27-4-2018

Service bij check in is geweldig maar er is iets mis gegaan met sleutels.

zeer goed

Anna
18-4-2018

prachtig golfcours met fantastisch uitzicht over zee. vijftien minuten rijden naar Willemstad. zo gezellig- en een grote ruime villa voor verblijf met uitzicht op het zwembad. heerlijke vakantie

relaxing

Rania Pater
2-4-2018

droge handoek bij checkout is niet echt realistisch

Blue Bay Team, Sales Manager , 12-4-2018

Geachte gast, Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. We hebben uw opmerking per direct opgenomen intern. Graag verwelkomen wij u werderom bij Blue Bay Resort.

Met vriendelijke groeten

heerlijk sfeer

niefscuracao
31-3-2018

even bijhouden van schutters / in garden 11zijn er 3 stuks stuk en ongediertes lagadishis komen zomaar binnen. sofa moet ook verschoond worden.

Blue Bay Team, Sales Manager , 12-4-2018

Geachte gast, Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. We hebben uw opmerking per direct opgenomen met onze huishouding en technische dienst. Graag verwelkomen wij u werderom bij Blue Bay Resort in de nabije toekomst

Met vriendelijke groeten

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Blue Bay Golf & Beach Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Blue Bay Golf & Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.