Vakantiepark Blue Bay Golf & Beach Resort

280 reviews over Vakantiepark Blue Bay Golf & Beach Resort

• 2019
    8marc14-08-2019

gym

mooie zwembaden, mogen iets vaker worden schoongemaakt. De gym op het terrein moet nodig vernieuwd worden, dit zou een grote verbetering zijn. super aardige mensen bij de bar!

• 6Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Mieke Boer24-04-2019

Fantastische vakantie op een prachtige lokatie

Mijn zoon en ik waren hier voor de 4e keer en weer werden we hartelijk ontvangen met een dikke knuffel De bungalow in de garden was perfect en schoon O wat hebben we weer genoten Misschien tot volgend jaar. Groetjes Mieke

• 8Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

• 6Henk Smit06-04-2019

zeker doen, maar niet via touroperator

zeer fijn park, echter de villa, nr. 52, gehuurd via touroperator curacao, was zeer vies bij aankomst. Na klacht volgende ochtend in 10 minuten weer 'schoon gemaakt'. Daarna hebben wij het zelf maar gedaan.. Na terugkomst geen respons gehad van touroperator. Wij raden het bedrijf daarom ook af. Door het watertje voor de villa wordt je ook geconsumeerd door de insecten. Blue bay was geweldig maar volgende keer via een andere bemiddelaar.

• 2Onderkomen

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 2018
    10hl06-12-2018

prima

super snel met oplossen probleemjes. veel schoonmaak, super!!

BlueBay, Sales Manager , 05-01-2019

Beste gast, Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons, het is goed om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf en onze service. We zijn blij dat alle probleempjes snel waren opgelost en dat u blij was met de dagelijkse schoonmaak. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen op Blue Bay. Met vriendelijke groet, Blue Bay team

Gereisd met partner in december 2018

• 5judith13-11-2018

heerlijk

heerlijke vakantie in blue bay gehad dicht bij het strand waar je mooi kunt snorkelen en een lekker hapje kunt eten.

• 4Onderkomen
    • 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Blue Bay, Sales Manager , 22-11-2018

Beste Judith,

Bedankt voor het schrijven van uw review, wij zijn verheugd te horen dat u heeft genoten van uw vakantie op Blue Bay resort. U geeft aan ons een 5/10 te geven, daarom vroegen wij ons af of u misschien nog tips voor ons heeft zodat wij dit kunnen verbeteren. Mocht u daarover contact met ons willen opnemen dan kan dat via [email protected] Alvast heel erg bedankt en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen op Blue Bay.

Zonnige groeten,

Blue Bay team

Gereisd met partner in september 2016

• 8brion31-10-2018

kei goed

mooie locatie, goeie service. jammer van het weer en weinig te doen in bleu bay

BlueBay, Sales Manager , 05-01-2019

Beste gast, Bedankt voor het schrijven van uw review, we zijn verheugd om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Wat ontzettend jammer dat het weer niet zo goed was toen u hier was. We hopen u opnieuw te mogen verwelkomen (hopelijk wel met goed weer) in de toekomst op ons resort. Met vriendelijke groet, Blue Bay team

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 10Tang31-10-2018

gastvrij,

een grotere wachtruimte zal fijn zijn

BlueBay, Sales Manager , 05-01-2019

Beste gast, Bedankt voor uw beoordeling, het is goed om te zien dat u tevreden was over uw verblijf bij ons. We zullen uw tip voor een grotere wachtruimte in ons team bespreken. Met vriendelijke groet, Blue Bay team

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8Post28-10-2018

Genoten, schoon, vriendelijk en behulpzaam

Na het lezen van enkel reviews gingen wij heen met de gedachte, we zien het wel..Fantastich verblijf! Garden 22! Elke dag schone handdoeken, accommodatie werd prim onderhouden, een enkel keer deed onze kaart het niet meer, zelfs dit werd heel snel opgelost! Ik kan niet anders dan vol lof spreken over ons verblijf! 1 klein minpuntje...ik mis de meiden van de kidsclub?! Succes blue bay! Ga zo door! En tot snel...(Oh ja..geen last van stank overlast!)

• 9Onderkomen
    • 5Activiteiten

BlueBay, Sales Manager , 05-01-2019

Beste gast, Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons! We zijn verheugd om te lezen dat u heeft genoten van het verblijf en dat de kleine probleempjes snel waren opgelost. De meiden van de kidsclub zijn helaas (hopelijk tijdelijk) gestopt. Wij kijken ernaar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen bij Blue Bay. Met vriendelijke groet, Blue Bay team

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 10ten27-09-2018

goed

strand het leukst correspohde

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 8zai20-07-2018

best place for weddings

de best in service klant vriendelijk

Alleen gereisd in juli 2018

11 tips over Vakantiepark Blue Bay Golf & Beach Resort

• A.J. van Gent, 28-01-2012

Een must is een auto, want Curacao is schitterend. Wij hadden twee weken een auto en dat was prima. Zeer uitgebreide supermarkt op 3 km en centrum Willemstad in 15 min autorijden.

• Juits, 23-07-2013

Altijd voor eigen auto zorgen om bijv. baaien richting Westpunt en restaurants in Willemstad te bezoeken. AntiMug met veel Deet (Autan is maar 19 %) aanschaffen....

• melissawinkel, 24-05-2013

Met de boot naar Klein Curacao geboekt met Bounty Island supper tour! Lekkere bbq op de boot. En niet zo toeristisch en volgepropt als mermaid

8 vragen over Vakantiepark Blue Bay Golf & Beach Resort

• desiree, 03-12-2017

geur blue bay

Graag zou ik willen weten hoe het zit met de geuroverlast bij dit resort? Is het echt zo erg dat je beter niet kan gaan? Of is het zo nu en dan?

• Kristel, 29-01-2017

Overlast geur

Ik lees verschillende verhalen over de overlast m.b.t. de geur van de olie. In hoeverre heb je er last van op het resort/aan het strand?

• An, 24-06-2016

Auto huren

Waar of bij wie kunnen we het beste een auto huren en wat kost dit ongeveer voor 1 week?

Vakantiepark info

• ZwembadBuitenzwembad