Vakantiepark Blue Bay Golf & Beach Resort

Vakantiepark Blue Bay Golf & Beach Resort
7,6

• Activiteiten5,7
  • Onderkomen7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Bay Golf & Beach Resort voor je op een rij gezet:

265 reviews over Vakantiepark Blue Bay Golf & Beach Resort in het Nederlands

zeer goed

Anna, 18-4-2018

prachtig golfcours met fantastisch uitzicht over zee. vijftien minuten rijden naar Willemstad. zo gezellig- en een grote ruime villa voor verblijf met uitzicht op het zwembad. heerlijke vakantie

relaxing

Rania Pater, 2-4-2018

droge handoek bij checkout is niet echt realistisch
Blue Bay Team, Sales Manager , 12-4-2018

Geachte gast, Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. We hebben uw opmerking per direct opgenomen intern. Graag verwelkomen wij u werderom bij Blue Bay Resort.

heerlijk sfeer

niefscuracao, 31-3-2018

even bijhouden van schutters / in garden 11zijn er 3 stuks stuk en ongediertes lagadishis komen zomaar binnen. sofa moet ook verschoond worden.
Blue Bay Team, Sales Manager , 12-4-2018

Geachte gast, Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. We hebben uw opmerking per direct opgenomen met onze huishouding en technische dienst. Graag verwelkomen wij u werderom bij Blue Bay Resort in de nabije toekomst

prima villa met moo

john, 28-2-2018

schuifdeuren zijn bijna niet te openen; afvoer verstopt en kon niet gerepareerd worden. personeel is zeer vriendelijk en gastvrij.
Blue Bay Team, Sales Manager , 12-4-2018

Geachte gast, hartelijk dank voor uw feedback. Wel jammer om te lezen je zoveel technisch mankamenten most mee maken tijdens uw verblijf. Wel willen we u hartelijk danken voor het feit dat u dit en uw andere punten heeft aangegeven. Dankzij uw opmerkingen kunnen wij onze service en kwaliteit weer verbeteren! Hopelijk tot ziens!

heerlijke locatie

rappelh, 28-2-2018

prima locatie en service, bij regen had hethuisje last van inregenen maar service bij het droogmaken was perfect.

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor uw positieve reactie! Wij zijn erg verheugd te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons! We zien er naar uit u snel weer als onze gasten te mogen verwelkomen

Met Vriendelijke groeten

prima

van Harten, 16-2-2018

slechte deuren /te weinig bestek en glazen /geen toiletborstel en pedaal emmer in de bad kamer slechte vaatwasser

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor uw review. We vinden het erg spijtig te lezen dat u minder tevreden was over de accommodatie waarin u verbleef. We hebben uw opmerking per direct opgenomen met onze huishouding en technische dienst. Graag verwelkomen wij u werderom bij Blue Bay Resort in de nabije toekomst

Met Vriendelijke groeten

Ruim Ocean View app

Jan Peters, 13-2-2018

Mooi Ocean View appartement met prachtig uitzicht. Wel aan onderhoud toe en keuken inventaris niet compleet. Helaas nu veel lawaai van bouw werkzaamheden.
Blue Bay Team, Sales Manager , 12-4-2018

Geachte gast, Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. We hebben uw opmerking per direct opgenomen met onze huishouding. Graag verwelkomen wij u werderom bij Blue Bay Resort in de nabije toekomst.

waanzinniguitzicht

Evert, 30-1-2018

prachtige ligging, mooi appartement
Blue Bay Team, Sales Manager , 13-2-2018

Geachte Gast, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Wij zijn blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons! Graag verwelkomen wij u wederom in de nabije toekomst!

Met Vriendelijke groeten,

Hier was fantastisch

Gijs Lekkerkerker, 15-1-2018

Lekker ruim prima strand keuken en mogelijkheden. Geweldige vakantie

slecht huis in mooi

geen, 14-1-2018

huis niet gezellig ingericht, bed slecht en ingezakt zonder lattenbodem, koelkast niet koud genoeg!

Geachte gast,

bedankt dat u de tijd heeft genomen uw ervaring met ons te delen! Jammer om te lezen dat het resort niet aan uw verachting heeft voldaan. We zullen uw opmerkingen intern bespreken zodat we onze kwaliteit kunnen optimaliseren!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Blue Bay Golf & Beach Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Blue Bay Golf & Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Blue Bay Golf & Beach Resort scoort een 7.55 uit 10 op basis van 265 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: