Appartement BlouBlou Curaçao

4 tips over Appartement BlouBlou Curaçao

Thijs_1989, 11-3-2015
Bezoek hoe dan ook Klein Curaçao met 'De Mermaid!'
L89travel, 14-2-2015

Als je vragen hebt of informatie nodig hebt over de omgeving dan kunnen Roel en Alja helpen. Ze zijn pas een half jaar bezig, maar wij kregen het idee dat ze al jarenlang op het eiland wonen.

Het gebruik van de extra service zoals handdoeken, haal & breng service en boodschappenservice is ook ideaal!

René, 6-2-2015
Koffie, lunch of een borrel bij Iguana Café in Willemstad. Heerlijk in de wind aan de Anna-baai de grote zeeschepen langs de pontjesbrug de haven in zien glijden. Machtig mooi en gezellig!

Z & T, 5-2-2015
Bij Jan Thiel kan je leuk zwemmen, zonnen en eten bij Zanzibar. Hier is iedere zaterdag ook happy hour.