Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

158 Reviews over BlouBlou Curaçao

• 9W Blankestijn30-12-2021

Fantastische locatie dichtbij strand en zee!

Heerlijke schone bungalow van alle gemakken voorzien met daarbij goede ligbedden en een heel fijn zwembad .

• 9Elmer Meurs29-12-2021

Heerlijk

Gezellig opgezet, kleinschalig en romantisch

• 9Carlo Hoetink29-12-2021

Een zeer prettig onderkomen

Roel en Alja zijn gastvrij en enthousiast! Alles wordt gedaan om te zorgen voor een fijne vakantie! Het verblijf is rustig gelegen en op loopafstand van het Jan Thiel strand. Buiten is het heerlijk vertoeven op het terras en binnen is het netjes en schoon! De tuin is met liefde en aandacht aangelegd, met een zwembad! Alles voor een heerlijke vakantie! Kortom,een zeer prettig onderkomen.

• 10Erica de Boer29-12-2021

Fantastisch!

Roel en Alja zijn een fantastische gastheer en -vrouw. Zij doen alles om je het naar de zin te maken. De verblijven zijn superschoon en dat is in deze tijd een hele geruststelling. De bungalows zijn ruim van opzet en van alle gemakken voorzien. Voeg nog toe een heerlijk zwembad, fijne louncheplek en een toplocatie dan heb je alle ingredienten voor een heerlijke vakantie. Ik spreek tevens uit naam van mijn vriendin! Deze revieuw telt dus voor twee! Ze krijgen van ons een dikke 10!

• 9Hetty van der Hoeven23-12-2021

Het voelde als thuiskomen!

Wij kwamen hier voor de 2e keer bij BlouBlou Curaçao, omdat de eerste keer ons ook al was bevallen. Het is een heerlijke plek om even bij te komen van alle hectiek. Roel en Alja zijn heel gastvrij, alles is perfect geregeld van ophaal service van het vliegveld tot aan het koude bier in je koelkast. Daarbij is het huisje verzorgd en super schoon, meerdere malen handdoek wissel en tijdens ons verblijf ook nog een keer schoonmaak van ons huisje en wissel van het bedlinnen. Wat een luxe, daarbij is het zwembad een echte verkoeling wanneer je terug komt van het strand. BlouBlou Curaçao is een absolute aanrader voor degene die nog twijfelt.

• 10Annemiek08-12-2021

Voor ons was het dit jaar de 6e keer op rij alweer, bij BlouBlou! Het is thuis komen voor ons. Roel en Alja zijn hele vriendelijke, gastvrije ,hartelijk en behulpzame eigenaren. Ze hebben twee hele mooie bungalows, schoon en van alle gemakken voorzien. Zwembad aanwezig, strand vlakbij, en op een hele mooi locatie op Jan Thiel. Zeker aan te raden, wij komen in ieder geval volgend jaar weer!

• 9Manouk05-12-2021

Een heerlijk kleinschalig vakantieverblijf

Tijdens het boeken van de bungalow was er al fijn contact met de eigenaren Alja en Roel. Bij aankomst werd dit meteen bevestigd.

Bloublou is een heerlijk kleinschalig vakantieverblijf. In de bungalow is overal aangedacht en heb je genoeg privacy als je buiten zit. Je huurauto kun je achter het beveilde hek parkeren wat ontzettend fijn is. Bloublou ligt heel centraal. Wanneer je van een leuke wandeling houdt ligt naast het verblijf de zoutpannen waar je ook flamingo's kunt spotten.

Wij waren veel oppad om het prachtige eiland te ontdekken. Het voelde echt als thuiskomen in onze bungalow. Als je iets nodig hebt of wilt weten staan Alja en Roel met veel enthousiasme voor je klaar. Kortom een geweldig verblijf!

• 9Cora04-12-2021

Heerlijk verblijf in een mooie bungalow.

Dit was de tweede keer dat we bij Roel en Alja verbleven, en weer was het een heel aangenaam verblijf. Roel en Alja waren heel attent, behulpzaam en gastvrij. Vlak voor aankomst kregen we informatie over de reis en een checklist zodat we niet voor verrassingen kwamen te staan tijdens de reis (in verband met de speciale regels vanwege Covid.) Ook hadden ze tips over aktiviteiten en bezienswaardigheden op het eiland. De bungalow was netjes, schoon en van alle gemakken voorzien. Fijne bedden. Voor herhaling vatbaar.

• 10Marloes04-12-2021

GE-WEL-DIG

Voor de 2e keer bij bloublou gelogeerd tijdens mijn vakanties.
    Door de kleinschaligheid een heerlijke relaxte plek om te verblijven.
    Beide bungalows zijn voorzien van alle gemakken en, best belangrijk, hebben een goed bed. Prima om te vertoeven.

Roel en Alja zijn top gastheer en vrouw. Ik kom zeker nog weer terug hier!!

• 10Gerard Paanakker04-12-2021

heel erg relaxed!

We zijn voor de 2e keer bij Roel & Alja geweest. Eerder hebben we al aangegeven dat het voor ons als een 2e thuis voelt. Qua gevoel is dat zeker zo. Maar dat niet alleen, de persoonlijke aandacht, hygiene, comfort zijn echt subliem. Wij hopen nog heel vaak terug te komen!

Appartement BlouBlou Curaçao info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)