Appartement BlouBlou Curaçao

Tonen op kaart

136 reviews over Appartement BlouBlou Curaçao

• 10Jos en Elly12-01-2020

Een klein paradijsje

Mooi verzorgde bungalow en van alle gemakken voorzien. Zwembad voor de deur. Beschutte tuin met bomen en struiken voor de nodige schaduw, sfeer en de leefplek voor allemaal mooie tropische vogeltjes. Een lekkere plek om helemaal tot rust te komen. Super aardige, gezellige, behulpzame en vriendelijke gastheer en gastvrouw. Wij hebben alweer geboekt bij Roel en Alja.

Gereisd met partner in november 2019

• 9Erwin12-01-2020

Super accomodatie. Gastvrije eigenaren. Top

Voor een heerlijk en ontspannen verblijf op het eiland ben je hier op het goede adres. Super schoon, gezellig van opzet en ingericht, topzwembad en geweldige eigenaren en lieve hond Pien natuurlijk. Top.

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 10Annemiek12-01-2020

Een fantastisch verblijf, mooie locatie, rust, heerlijke bungalows. Alles aanwezig. Hartelijke en vriendelijke eigenaars.

• 9Eric07-01-2020

Een heerlijk verblijf

Super lekker en relaxed verblijf . Zo zelfs dat we dit jaar weer gaan.

• 2019
    10Marc04-11-2019

Wat een top verblijf. Zelf komen we al 15 jaar op Curacao maar dit is echt top op een van de mooiste locaties jan Tiel op Curacao. Alles ziet er tip top uit en super schoon. Lekker zwembad er bij en super gastvrij mensen Roel en Alja. Wij komen zeker nog een keer terug. Marc&Margaretha.

• 9Kemperman28-10-2019

Er is hier maar een woord voor FANTASTISCH!!!!

Bij Blou Blou twee weken gelogeerd, genoten van de gastvrijheid aan alles is gedacht. Je komt volledig tot je rust. Blou Blou is een heel mooi klein paradijs op Dushi Curacao

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10L & M21-10-2019

Fantastische plek!

Heerlijk verblijf gehad, de bungalows zijn van alle gemakken voorzien en veel privacy, prachtige tuin met veel groen, bloemen, vogels en natuurlijk het heerlijk zwembad. Roel en Alja doen er alles aan om er een onvergetelijke vakantie van te maken. Ook de plek is perfect. Zeker een aanrader!

• 9Yo19-10-2019

Topper

Super locatie dicht bij het gezellige zanzibar strand zelfs te lopen ,maar op Curaçao wel een auto aan te bevelen om naar alle leuke strandjes te gaan . Roel en Alja hebben van blou blou een super gezellig kleinschalig plek gecreëerd waar je je heel snel thuis voelt ,app zijn volledig ingericht je komt niks tekort en anders wordt het door Roel en Alja geregeld

• 9Claudia en Nico18-10-2019

Fantastische plek op Curacao

Wij waren voor de 2e keer te gast bij Blou Blou en hebben weer genoten van de gastvrijheid van Roel en Alja. Je beschikt over een eigen bungalow waar alles in zit wat je nodig hebt. Keuken, slaapkamer met airco en ruime zitkamer. Tevens mooi terras en er is een heerlijk zwembad. De bungalow is heel schoon en gezellig ingericht. Roel en Alja kunnen je alles vertellen over Curacao en je tips geven over de mooiste plekjes. De locatie ligt op een kwartiertje lopen naar het strand van Jan Thiel.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Yvonne & Paul17-10-2019

Een mooi kleinschalig resort👍. De bungalow was van alle gemakken voorzien, keurig zuiver bij aankomst dat tijdens het verblijf netjes bij werd gehouden. Het zwembad is een groot pluspunt. Alle lof voor de Roel en Alja die er alles aan doen om je een fijne vakantie te bezorgen.

Gereisd met partner in augustus 2019

4 tips over Appartement BlouBlou Curaçao

• L89travel, 14-02-2015

Als je vragen hebt of informatie nodig hebt over de omgeving dan kunnen Roel en Alja helpen. Ze zijn pas een half jaar bezig, maar wij kregen het idee dat ze al jarenlang op het eiland wonen.

Het gebruik van de extra service zoals handdoeken, haal & breng service en boodschappenservice is ook ideaal!

• Z & T, 05-02-2015

Bij Jan Thiel kan je leuk zwemmen, zonnen en eten bij Zanzibar. Hier is iedere zaterdag ook happy hour.

• René, 06-02-2015

Koffie, lunch of een borrel bij Iguana Café in Willemstad. Heerlijk in de wind aan de Anna-baai de grote zeeschepen langs de pontjesbrug de haven in zien glijden. Machtig mooi en gezellig!

0 vragen over Appartement BlouBlou Curaçao

Appartement info