Appartement

116 reviews over Appartement BlouBlou Curaçao in het Nederlands

Heerlijk, echt genoten!

Anja Tenholter,
10-1-2019

Wij kwamen hier samen naar toe en verbleven in bungalow B. Onze volwassen dochter is later gekomen en zij sliep in het gastenverblijf. Roel en Alja zijn ontzettend gastvrij. De bungalow is goed ingericht, de bedden zijn goed. In de keuken is ook alles aanwezig om een goede maaltijd te bereiden. Wat wij ook gezellig vonden dat hond Pien zo afven toe even bij ons langs kwam.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Gewoon heerlijk

Arjen van der Hoeven,
28-12-2018

Heerlijk verblijf! Meer dan voldoende privacy, goede ligging voor het strand als ook om de rest van het eiland te bezoeken. Gastvrij met goede verzorging voor onze komst, de boodschappen staan klaar! Meer dan de moeite waard. Dank jullie wel Roel en Alja.

Gereisd met partner in november 2018

Topbungalows op een zeer goede locatie.

Erica de Boer,
27-12-2018

In november 2018 heb ik twee weken vakantie gevierd bij Appartementen BlouBlou. Ik kan het iedereen aanraden. De locatie is top, het populaire strand van Zanzibar, de vele restaurants en een flinke supermarkt liggen op loopafstand. Wil je naar een lokaal strand dan is dat ook geen probleem! De Caracasbaai ligt ook op loopafstand. De bungalows liggen er tussen in. Over deze bungalows niets dan lof, superschoon en heel gezellig en huiselijk ingericht met mooie meubels. Een ruime porche staat tot je beschikking evenals het grote zonnige pooldeck met ruim zwembad. Heerlijk om even af te koelen als je van het strand komt of een rit op het eiland heb gemaakt. Want dat moet je wel doen! Er is veel te zien op Curacao. De eigenaren kunnen bemiddelen in autohuur, dat is wel zo prettig. En om even terug te komen op de eigenaren: wat een fantastische gastheer en gastvrouw. Dus.....op naar appartementen BlouBlou op Curacao!

Gereisd alleenreizend in september 2018

Subliem

Felix Flameling,
11-12-2018

Dat Roel en Anja zeer gastvrij zijn, van heel veel op de hoogte zijn en je dus van zeer veel nuttige informatie kunnen voorzien. Roel doet twee keer per dag zijn rondje op zijn kleinschalige locatie. Als hij maar enigszins merkt dat er nog ergens behoefte aan is, regelt hij het onmiddellijk. Daarnaast mooie tuin, leuk zwembadje, nuttige tips. Alja ,iets meer op de achtergrond, heel nuttig en prettig: pas je op, misschien is de vloer nog een beetje nat.

Kortom, als je rust zoekt, strandjes van Zanzibar en Papagayo, op loopafstand, leuk en lekker ijssalonnetjenet ervoor, is dit een subliem adres.

Gereisd met partner in december 2018

geweldig

Mieke van der Kort,
10-12-2018

Lieve Roel en Alja,

Afgelopen oktober was voor ons heel bijzonder.

Onze zoon trouwde vanuit jullie mooie accommodatie.

We hebben het erg naar onze zin gehad en komen graag nog een keertje terug.

Vooral jullie gastvrijheid en hulp waar het nodig was heeft ons zeer verrast.

Dus lieve mensen graag tot ziens.

Lieve groeten van Hans en Mieke

Gereisd met partner in oktober 2018

Blou Blou Curaçao, bij Roel en Alja bijna 4 weken mogen verblijven. Wij komen geregeld op het eiland en dit was voor ons de eerste keer bij Blou Blou. Het enige wat we kunnen vermelden is dit; Wat een aanrader!

De locatie en de accommodatie zijn perfect. Het is heerlijk kleinschalig met een groot gevoel voor privacy. De bungalows zijn van alle gemakken voorzien en prachtig schoon. Het zwembad is heerlijk van temperatuur en mooi qua afmetingen. Roel en Alja zijn ware gastronomen en helpen je graag met informatie of andere zaken waar nodig. Het verblijf op Blou Blou heeft in grote mate bijgedragen aan hoe wij het mooie eiland weer hebben mogen ervaren.

Wil je kwaliteit, rust, privacy en gemoedelijkheid dan zit je hier zeer goed.

Roel en Alja nogmaals bedankt voor de gastvrijheid en de topservice.

Groeten Lonneke, Sammie en Erwin

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Eric en Annemiek,
10-11-2018

Voor de derde keer ons verblijf bij BlouBlou curacao. Heerlijke bungalows, rust, schoon, heerlijke bedden, van alles is er aanwezig in de keuken. 1x in de week schoonmaak, om de twee dagen handdoeken wissel. Boodschappen service en haal en breng service vliegveld. Eigenaars Roel en Alja zijn hele hartelijke mensen .

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Petra Magre,
3-11-2018

Wij zijn voor de derde keer afgereisd naar Blou Blou in Curacao. We werden afgehaald, vanaf het vliegveld. Aangekomen in de bungalow, wat heerlijk schoon is, met super bedden, en alles wat je nodig hebt, kan de vakantie beginnen☀️☀️

Vanaf deze plek kun je met een auto het hele eiland verkennen! En voor tips kun je alles vragen aan de lieve eigenaren. Wij gaan zeker nog eens terug!!

Gereisd met partner in september 2018

Super

Ad Visscher,
12-10-2018

Super leuke en mooie plek met lieve mensen .

Gereisd met partner in oktober 2018

Zeer goed!

Fam. Hillesum,
12-10-2018

Bloublou is echt een hele fijne accomodatie. Wij zijn nu voor de 2de keer geweest en weer was het top. Je ziet dat Roel en Alja hun best doen om het de gasten naar de zin te maken. Op verzoek staan er boodschappen klaar (voor de prijs die je in de winkel betaald) om de dag schone handdoeken, 1 x per week schoonmaak, heerlijk zwembad met ligbedden en genoeg privacy. Wasmachine om eventueel een wasje te doen en de keuken heeft alles wat nodig is. Ook onze zoon van 10 heeft zich prima vermaakt. Strand, supermarkt en verschillende restaurants dichtbij de buurt. Appartementen( eigenlijk een kleine bungalows) zijn niet super groot, maar prima en groot genoeg. Op Curacao zit je veel buiten en is de tuin, BBQ en een zwembad belangrijk en dit is er allemaal! En het is schoon en zelf vind ik dat altijd heel belangrijk dat maakt dat je welkom bent en dat de eigenaar dit ook belangrijk vindt. Wij zijn erg tevreden en komen zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement BlouBlou Curaçao in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement BlouBlou Curaçao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.