Appartement BlouBlou Curaçao

Meer appartement info

126 reviews over Appartement BlouBlou Curaçao

• 10NIenke & Mark15-05-2020

Heerlijk verblijf

Na jarenlang bij onze familie te zijn verbleven, moesten wij vorig jaar een ander onderkomen vinden op ons geliefde Curaçao. BlouBlou is een dikke aanrader! Fijn, schoon en gezellig huis op een toplocatie. Een verstopt pareltje wat ons betreft. Roel & Alja zijn ontzettend lief, gezellig en behulpzaam. Staan altijd klaar als je iets nodig hebt of vragen hebt. Wij komen hier heel graag een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 9Dorien15-04-2020

Gewoon geweldig

Goed verzorgt en schoon appartement. Een aanrader. Gastheer en gastvrouw staan altijd voor je klaar met tips en wetenswaardigheden. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in februari 2020

• 9Leida en Henny.13-04-2020

was echt geweldig ! wat een super locatie ,TOP

het is echt aan te raden om hier naar toe te gaan ,Alja en Roel wat een super mensen . Alles verder goed verzorgt en schoon,wat heerlijk, en wat is dat lekker wakker worden met al die geluiden van vogels .ik kan alleen maar zeggen , GEWOON DOEN !!! wij gaan zeker weer terug . Dank voor jullie mooie locatie .

Gereisd met vrienden in maart 2020

• 10Bert12-03-2020

Voor de tweede keer op vakantie geweest bij Roel en Alja. Tussendoor een keer op de koffie geweest toen wij bij vrienden verbleven. Altijd een gezellig thuiskomen. Geweldige locatie en top gastheer en gastdame en natuurlijk hond Pien. Ook nu weer bijna drie weken verbleven. Een paar vrienden mochten een week in de gastenkamer verblijven. Dit was geweldig en zeer gastvrij van Roel en Alja. Om er zeker van te zijn dat we de aanstaande vakanties een plekje bij Roel en Alja hebben, bij vertrek geboekt voor januari 2021 en 2022. Mocht je nog nooit op Curaçao zijn geweest en je wilt een goede indruk krijgen van het mooie eiland boek dan een vakantie bij BlouBlou. De service is top waar zelf een hotel niet tegen aan kan. Roel en Alja bedankt en tot volgend jaar. Je weet met wie we komen dus dat wordt weer lachen. Groet Bert en Jet.

Gereisd met partner in januari 2020

• 10Jos en Elly12-01-2020

Een klein paradijsje

Mooi verzorgde bungalow en van alle gemakken voorzien. Zwembad voor de deur. Beschutte tuin met bomen en struiken voor de nodige schaduw, sfeer en de leefplek voor allemaal mooie tropische vogeltjes. Een lekkere plek om helemaal tot rust te komen. Super aardige, gezellige, behulpzame en vriendelijke gastheer en gastvrouw. Wij hebben alweer geboekt bij Roel en Alja.

Gereisd met partner in november 2019

• 9Erwin12-01-2020

Super accomodatie. Gastvrije eigenaren. Top

Voor een heerlijk en ontspannen verblijf op het eiland ben je hier op het goede adres. Super schoon, gezellig van opzet en ingericht, topzwembad en geweldige eigenaren en lieve hond Pien natuurlijk. Top.

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 10Annemiek12-01-2020

Een fantastisch verblijf, mooie locatie, rust, heerlijke bungalows. Alles aanwezig. Hartelijke en vriendelijke eigenaars.

• 9Eric07-01-2020

Een heerlijk verblijf

Super lekker en relaxed verblijf . Zo zelfs dat we dit jaar weer gaan.

• 2019
    10Marc04-11-2019

Wat een top verblijf. Zelf komen we al 15 jaar op Curacao maar dit is echt top op een van de mooiste locaties jan Tiel op Curacao. Alles ziet er tip top uit en super schoon. Lekker zwembad er bij en super gastvrij mensen Roel en Alja. Wij komen zeker nog een keer terug. Marc&Margaretha.

• 9Kemperman28-10-2019

Er is hier maar een woord voor FANTASTISCH!!!!

Bij Blou Blou twee weken gelogeerd, genoten van de gastvrijheid aan alles is gedacht. Je komt volledig tot je rust. Blou Blou is een heel mooi klein paradijs op Dushi Curacao

Gereisd met partner in augustus 2019

Appartement BlouBlou Curaçao info