Appartement BlouBlou Curaçao

AppartementWeer vandaag33°26°
Appartement BlouBlou Curaçao
9,6

100 reviews over Appartement BlouBlou Curaçao in het Nederlands

BlouBlou is een heerlijk " mini" bungalow resort

met een prachtige tuin en een heerlijk bijna prive zwembad.

De bungalow waarin wij verbleven (B) is heel knus, schoon, zeer compleet en verzorgd met een goed bed en een leuk terras.

De afhaal service van het vliegveld door de gastheer en gastvrouw is heerlijk relaxed en een fijn welkom na een lange vlucht. (tegen kleine vergoeding)

Wij hebben genoten van ons verblijf op BlouBlou en de zorg, behulpzaamheid en

leuke tips van gastheer Roel en gastvrouw Alja.

Zij wonen op het resort maar respecteren enorm de privacy van hun gasten.

De ligging is prima en centraal.

Het strand van Jan Thielbaai en alle leuke strandtentjes ligt op ca. 15 min. lopen

evenals de AH supermarkt.

Wij komen zeker terug naar BlouBlou als wij weer op Curacao zijn.

Geweldig, op naar de derde keer.

Marloes en Ad
20-5-2018

Vorig jaar voor de eerste keer geweest, verblijf was perfect.

Dit jaar zijn we weer naar BlouBlou gegaan omdat we verzekerd wilden zijn van zon maar vooral een zorgeloze vakantie. Alles was wederom perfect geregeld.

Ophaalservice geweldig, boodschappen stonden klaar in de bungalow en de koelkast! Ook de aanbevolen autoverhuurder was perfect geregeld.

Gedurende ons verblijf hebben de gastheer en gastvrouw er echt alles aan gedaan om het ons naar de zin te maken zonder dat ze hierbij "echt aanwezig" zijn. Zeer hartelijk, gezellig en behulpzaam. Een kleine storing van de airco was binnen het uur door een servicebedrijf opgelost, en dit op Curaçao!. Dit was onze tweede keer, maar zeker niet de laatste keer.

Super, we hebben weer geboekt.

Merlijn
30-4-2018

Super verblijf. Wij zijn al vaker op Curacao geweest en ik heb er gewoond. Jan Thiel blijft mijn favoriete locatie op het Eiland om de vakantie door te brengen. Blou Blou voldoet aan alles. Netjes, goed onderhouden, schoon, veilig, zwembad. Eigenaren wonen bij de accomodatie en doen zelf alles. Dat maakt dat alles ook goed is. Wij hebben genoten. Ik heb voor de zomer weer geboekt, nu met mijn gezin.

Prachtig verbijf op toplocatie!!

Maaike, Sjoerd en Lies
10-4-2018

Wij hebben het heerlijk gehad bij Alja en Roel! Het is een prachtig en rustig verblijf direct naast de zoutpannen van Jan Thiel gelegen. Het strand is ongeveer een kwartier lopen. Wij verbleven in bungalow Barbulèt, alles wat je nodig hebt voor een ontspannen verblijf is hier aanwezig. Ook voor kleine kinderen is het erg geschikt. Onze dochter van 3 jaar kon lekker zwemmen en er werd zelfs een zandbak op de veranda geplaatst. Alja en Roel zijn erg gastvrij en niet is voor hun teveel! Nogmaals wij hebben genoten van het verbijf bij BlouBlou en raden het iedereen aan!!

Alsof je thuis bent

Romy
7-4-2018

Prachtig en vooral knus appartement. Alles wat je nodig hebt is aanwezig en mocht je wel iets missen, dan wordt het voor je geregeld.

Alles prima in orde, geweldig!

Peter
26-3-2018

Het is een geweldig en prachtig geheel, met ongelooflijk gastvrije eigenaren. Niets op aan te merken. Een auto huren is wel aan te raden.

Lekker relaxed. Echte vakantie gevoel.

Henk, Riny
20-3-2018

Een super locatie, fijne appartmenten en een heel goed bed. Lekker zwembad

Eigenaren Roel en Alja zorgzaam en vriendelijk.

Voor de 1e ochtend hadden zij al broodjes etc gehaald. Dus gelijk lekker ontspannen ontbijten buiten op de porche.

Wij waren met 4 personen, 2 personen hebben gebruik gemaakt van de gastenkamer, dwz eigen ingang, douche en toilet en ook daar een heerlijk bed.

Heerlijk weer thuiskomen

René en Ninette
30-1-2018

BlouBlou Curaçao heeft twee fantastische bungalows met elk een heerlijke porche. Wij zijn al heel wat keren geweest en elke keer voelt het weer als thuiskomen. De fantastische bedden, de goed uitgeruste keuken, de heerlijke warme douche, snel internet en vooral heel veel privacy. Het resort ligt laag en wordt door een prachtige tuin afgeschermd van de straat. Er is een fijn zwembad wat prima wordt onderhouden en als je een was wilt doen, dan is dat geen probleem. Dat is fijn, want dan hoef je niet zoveel mee te nemen in je koffer. Je krijgt een mobiel in bruikleen, en je kunt altijd bij de eigenaren aankloppen voor hulp, advies of een gezellig praatje. Altijd bij de hand, maar nooit storend aanwezig. Thuis!

Fantastisch en heerlijk verblijf

Annemiek
22-1-2018

Dit was voor ons de tweede keer bij bloublou en het was weer heerlijk en goed verzorgd. Roel en Alja ,ontzettend lieve mensen. De bungalow is ruim mooi en schoon, de rust, op een mooie locatie. Keuken voorzien van alles, ruime slaapkamer met heerlijke bedden en een zalige douche. Mooi zwembad voor de deur. De juiste ligging , vlak bij het strand Jan Thiel, supermarkt en restaurants. Een absolute aanrader.

En wij hebben alweer geboekt voor dit jaar.

Fantastisch! Echt een aanrader

Margriet Jurg en Tom van den Ing
17-1-2018

Wat hebben we genoten!! Met hoofdletters kan ik wel zeggen. De warme ontvangst waardoor je je gelijk op je gemak voelde. Een thuis in den vreemde. Aan alles is gedacht in de bungalow, het gezellige interieur, hele goede bedden, heerlijke douche. En voor mij als kook liefhebber een heerlijke keuken van alle gemakken voorzien. Een locatie om door een ringetje te halen. Een verdiende 10. Echt TOP.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement BlouBlou Curaçao in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement BlouBlou Curaçao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement BlouBlou Curaçao scoort een 9.56 uit 10 op basis van 100 reviews.