Appartement BlouBlou Curaçao

104 reviews over Appartement BlouBlou Curaçao in het Nederlands

Volgend jaar weer

Saskia
10-8-2018

Super appartement met heerlijke bedden. Vriendelijk verwelkomt door Alja en Roel. Erg behulpzaam. En ondanks dat de huisjes redelijk dicht tegenover elkaar staan heb je absoluut geen inkijk of last van elkaar. Heel mooi opgelost.

Hopi Topi!

Glenn & Amanda
1-8-2018

Beste Roel & Alja,

Om een lang verhaal kort te maken....

Wij hebben een supertijd gehad tijdens ons 12-daagse verblijf bij Blou Blou van een vriendelijke, vrolijke gastheer tot een geweldige schoonmaker van onze bungalow tot in de puntjes weer spik en span schoon!

De handdoeken service om de dag is echt top! Het zwembad is een perfecte verkoeling, maar ook heerlijk na een dagje strand om hier nog even een duik in te nemen Het was gewoon in 1 woord een geweldige plek om te verblijven echt een aanrader voor een ieder! Bedankt voor de goede zorg en gastvrijheid!

Groetjes, Glenn & Amanda.

Geweldig compleet gastvrij verblijf op TOP locatie

Hennie Geijtenbeek
20-7-2018

Mijn partner en ik hebben 15 nachten verbleven in Bungalow C Alegria. Mijn partner komt oorspronkelijk van Curaçao dus hebben we een heerlijk familiebezoek gehad. De bungalow is zeer netjes met een heerlijke porche en van alle gemakken voorzien. Bij aankomst stonden de door ons bestelde boodschappen plus een aantal extra's in de ijskast. De slaapkamer is lekker ruim en voorzien van airco en kluisje en bovenal een heerlijk bed. Het zwembad is heerlijk schoon en er zit weliswaar chloor in maar hier heb ik totaal geen last van gehad! Bij ieder apparaat is een duidelijke beschrijving maar mocht je hier niet uitkomen dan helpen de eigenaren graag. De eigenaren Alja en Roel zijn super gastvrij en vriendelijk. Ze wonen zelf ook op het complex maar ze houden rekening met je privacy. Van de andere gasten in de bungalow ook geen last gehad, je zit ver genoeg uit elkaar en er staan plantenbakken tussen. Aanrader!!!

Fantastisch, voor herhaling vatbaar.

Ruud en Tineke Nienhuis
9-7-2018

Ons verblijf in BlouBlou Curaçao is heel goed bevallen.

De bungalows zijn gezellig ingericht, comfortabel en compleet. Het bed is goed, de airco fijn en alle apparatuur in huis werkt prima. Roel en Alja zijn goede gastheer en gastvrouw, zijn altijd bereikbaar en geven leuke en nuttige tips . Ze respecteren anderzijds de privacy van de gasten. Een goede balans! De huisregels en gebruiksaanwijzingen zijn duidelijk. Ook de afspraken over handdoekenwissel, bed verschonen, schoonmaak bungalow enz. zijn terug te vinden in de bungalow en worden stipt nagekomen. Wij zijn positief over de boodschappenservice en haal- en brengservice . De mobiele noodtelefoon met de voorgeprogrammeerde telefoonnummers is een uitkomst en geeft een gerust gevoel voor onderweg. De ligging van het complex is mooi. Naast een prachtig natuurgebied en op loopafstand van het strand. Kortom, wij zijn enthousiast, hebben genoten en hopen er nog een keer terug te komen!

BlouBlou is een heerlijk " mini" bungalow resort

met een prachtige tuin en een heerlijk bijna prive zwembad.

De bungalow waarin wij verbleven (B) is heel knus, schoon, zeer compleet en verzorgd met een goed bed en een leuk terras.

De afhaal service van het vliegveld door de gastheer en gastvrouw is heerlijk relaxed en een fijn welkom na een lange vlucht. (tegen kleine vergoeding)

Wij hebben genoten van ons verblijf op BlouBlou en de zorg, behulpzaamheid en

leuke tips van gastheer Roel en gastvrouw Alja.

Zij wonen op het resort maar respecteren enorm de privacy van hun gasten.

De ligging is prima en centraal.

Het strand van Jan Thielbaai en alle leuke strandtentjes ligt op ca. 15 min. lopen

evenals de AH supermarkt.

Wij komen zeker terug naar BlouBlou als wij weer op Curacao zijn.

Geweldig, op naar de derde keer.

Marloes en Ad
20-5-2018

Vorig jaar voor de eerste keer geweest, verblijf was perfect.

Dit jaar zijn we weer naar BlouBlou gegaan omdat we verzekerd wilden zijn van zon maar vooral een zorgeloze vakantie. Alles was wederom perfect geregeld.

Ophaalservice geweldig, boodschappen stonden klaar in de bungalow en de koelkast! Ook de aanbevolen autoverhuurder was perfect geregeld.

Gedurende ons verblijf hebben de gastheer en gastvrouw er echt alles aan gedaan om het ons naar de zin te maken zonder dat ze hierbij "echt aanwezig" zijn. Zeer hartelijk, gezellig en behulpzaam. Een kleine storing van de airco was binnen het uur door een servicebedrijf opgelost, en dit op Curaçao!. Dit was onze tweede keer, maar zeker niet de laatste keer.

Super, we hebben weer geboekt.

Merlijn
30-4-2018

Super verblijf. Wij zijn al vaker op Curacao geweest en ik heb er gewoond. Jan Thiel blijft mijn favoriete locatie op het Eiland om de vakantie door te brengen. Blou Blou voldoet aan alles. Netjes, goed onderhouden, schoon, veilig, zwembad. Eigenaren wonen bij de accomodatie en doen zelf alles. Dat maakt dat alles ook goed is. Wij hebben genoten. Ik heb voor de zomer weer geboekt, nu met mijn gezin.

Prachtig verbijf op toplocatie!!

Maaike, Sjoerd en Lies
10-4-2018

Wij hebben het heerlijk gehad bij Alja en Roel! Het is een prachtig en rustig verblijf direct naast de zoutpannen van Jan Thiel gelegen. Het strand is ongeveer een kwartier lopen. Wij verbleven in bungalow Barbulèt, alles wat je nodig hebt voor een ontspannen verblijf is hier aanwezig. Ook voor kleine kinderen is het erg geschikt. Onze dochter van 3 jaar kon lekker zwemmen en er werd zelfs een zandbak op de veranda geplaatst. Alja en Roel zijn erg gastvrij en niet is voor hun teveel! Nogmaals wij hebben genoten van het verbijf bij BlouBlou en raden het iedereen aan!!

Alsof je thuis bent

Romy
7-4-2018

Prachtig en vooral knus appartement. Alles wat je nodig hebt is aanwezig en mocht je wel iets missen, dan wordt het voor je geregeld.

Alles prima in orde, geweldig!

Peter
26-3-2018

Het is een geweldig en prachtig geheel, met ongelooflijk gastvrije eigenaren. Niets op aan te merken. Een auto huren is wel aan te raden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement BlouBlou Curaçao in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement BlouBlou Curaçao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement BlouBlou Curaçao scoort een 9.54 uit 10 op basis van 104 reviews.