Appartement Beau Rivage

AppartementWeer vandaag34°26°
7,5

2 reviews over Appartement Beau Rivage in het Nederlands

Super mooie locatie.

Geen wasgoed op balkon hetgeen wij niet wisten.

Fantastisch acc. Bewaking 24 uurs.

Bertha da Costa
21-1-2009

4x gelogeerd in Beau Rivage. Zeer tevreden.Mooi onderhouden tuin,en zwembad Inrichting verschillend.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Beau Rivage in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Beau Rivage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Beau Rivage scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.