Villa Beachvilla Laman Blou

6 reviews over Villa Beachvilla Laman Blou

• 2018
    10Michael14-11-2018

Geweldig!

Heerlijke villa om in te verblijven! Mooi uitzicht op zee, we hebben dolfijnen zien langs zwemmen. Goede voorzieningen zoals ijsblokjesautomaat, vaatwasser, wasmachine etc. Goede ligging, slechts enkele minuten met de auto van Mambo- en Cabana Beach, Willemstad, Punda, supermarkt, tankstation. Goede service. Zwembad wordt 2 keer per week schoongemaakt. Altijd te bereiken als je tips wilt. Laatste dag was late check-out niet mogelijk ivm volgende gasten echter mochten wij onze koffers daar stallen en gaven ze ons een lift naar Willemstad. Huren van een auto is een aanrader en je kan niet in de zee vanaf de villa.

• 10Nicole Kroon13-04-2018

Aanrader voor iedereen!

Prachtige villa, een geweldig uitzicht. Het beste vakantie gevoel wat je kan bedenken is absoluut hier! Het zwembad is heerlijk en de bedjes buiten aan zee liggen perfect! De villa is van alle gemakken voorzien. Zoals een vaatwasser, wasmachine, ijsblokjes automaat etc. Zeker een aanrader!

• Oude reviews

10miranda klooken11-08-2012

super plek

villa laman blou is een mooie villa met alles er op en eraan wil het iedereen aanbevelen het uitzicht is super meteen aan zee je kunt er aleen niet de zee in daarvoor moet je een kleinstukje verder zijn het ligt in een rustige buurt je kunt lopends naar willemstad maar voor mambo is het net iets te ver om te lopen

• 10Sjaco28-06-2010

Aanrader!!

Zojuist terug van 8 dagen Laman Blou met 6 jong volwassenen. Zoals al eerder gezegd, het is nog mooier dan op internet. Heerlijk zwembad, en een zo mogelijk nog heerlijker jaccuzi. Van alle gemakken voorzien! Een auto huren is een aanrader. Volgende keer weer Laman Blou voor ons!

• 10F. Peels25-05-2010

De villa is werkelijk een DROOM.

Wij hebben ivm onze 40jarig huwelijk met ons gezin ( 5 volwassenen) 10 dagen doorgebracht op Laman Blou. We waren zeer verrast dat het nog fraaier was dan op internet. Groot, mooi, schoon. Alles er op en er aan, en prima ingedeeld. Een aanrader...alle dagen een auto huren om het eiland te verkennen. ,s Avonds party met de voetjes in het zand. vooral op zondagavond. Bij thuiskomst nog een duik in het grote zwembad!

Chena is altijd te bereiken als je tips wenst. Kortom onze beoordeling is echt een 10 waard!!

Fam. Peels uit Lieshout.

Met oudere kinderen

• 10Johannes Nijdam24-09-2009

Fantastische plek

Laman Blou is een prachtige villa aan de Caribische zee; een ongekend uitzicht over het water, groot zwembad en jacuzzi, overdekt terras, palmbomen, prachtige avondverlichting enz. Daarnaast geweldige begeleiding door Chena, de beheerster. Wij hebben hier onze huwelijksreis doorgebracht en raden iedereen deze prachtige villa aan.

1 tip over Villa Beachvilla Laman Blou

• Michael, 14-11-2018

Net als vele plekken op Curacao, is het aan te raden om een auto te huren

0 vragen over Villa Beachvilla Laman Blou

Villa info