Hotel Baoase Luxury Resort

Hotel Baoase Luxury Resort

9.2Fenomenaal

Curaçao, Curaçao, Willemstad

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 2.626p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.2Fenomenaal

23 reviews over Hotel Baoase Luxury Resort

• 10Silvia & Bob18-12-2017

Oase van rust, ontspanning en luxe

Een paradijs op aarde. Wat hebben wij hier kunnen genieten en ontspannen van de rust en ambiance. Een fantastische poolsuite met alles erop en eraan. De verzorging door de medewerkers is uitermate vriendelijk, persoonlijk, correct en galant! Ze kennen je bij naam en willen het alle gasten het naar hun zin maken. De atmosfeer is ontspannend, rustgevend.... en luxe. Als je 's avonds thuis komt in de villa, is de kamer opgeruimd, het bed opgemaakt, schone handdoeken liggen klaar, gepaste relaxmuziek staat aan en er branden kaarsjes in de villa maar ook buiten op het terras met buitenpoolbar. Via de zeer discrete privé tuin met eigen zwembad loop je via jouw pad naar het strand, waar je eigen 'huisje' staat met twee strandbedjes waar je heerlijk zacht kan neerploffen. Zodra je ligt kwam de vrolijke beachboy ons weer vrolijk groeten en voorzien van een kan met ijskoud water. Overdag wordt je voorzien van verschillende amuses op het strand. Het eten en drinken in het restaurant is heerlijk, als in een Michelinsterren restaurant met een waanzinnig romantisch uitzicht. Livemuziek was ook zeer gepast. Onze ervaring met Baoase Luxury Resort is zeker voor herhaling vatbaar (en dat zeggen wij niet snel). Wanneer je op zoek bent naar rust, ontspanning, privacy en op een aangename manier wilt genieten van luxe is Baoase de overtreffende trap.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9Babette02-03-2015

Heerlijk rustig park

mooi aangelegd parkachtig resort met een complete bungalow die zo is gebouwd dat je geen uitzicht hebt op de buren. Twee schuifwanden die je helemaal kunt openschuiven. Over het meubilair valt te twisten wij vonden het niet prettig zitten. De bedden zijn fantastisch. Bij aankomst is koelkast gevuld. Personeel is behulpzaam en erg vriendelijk. Wandeling naar strand was met oma een hele klim maar later hadden we een auto die je daar dan ook met gemak parkeert. Bij papagayo beach club diverse malen geluncht dat was erg lekker. Ook weer vriendelijk personeel en het ontbreekt je aan niets. Zwembad op het park hebben we geen gebruik van gemaakt we gingen vaak naar het strand waar ook een prachtig zwembad is.

Gereisd met vrienden in februari 2015

• 10Rob en Lilian20-03-2014

Het mooiste resort van Curacao

Gedurende 9 zonnige dagen zijn wij verwend in een (B)oase van rust en luxe. De luxe villa's en suites zijn omringd door een tropische tuin en grenst aan een prive strand dat is omsloten door een lagune met een klein eilandje. Het hele resort heeft een Aziatisch tintje. Onze villa was prachtig ingericht met zwembad aan het terras en een prive jacuzzi. Baoase is een toplocatie met een geweldig goede service, het eten is op Michelinsterren niveau. Een zeer persoonlijke benadering door de directie en uiterst vriendelijk en vakkundig personeel. Een absolute aanrader !!!!

Gereisd met partner in januari 2014

• 10Mick Teunissen28-02-2014

Paradise on earth

In februari 2014 hebben we met onze kinderen een fantastische verblijf in Baoase Resort (Willemstad) gehad. De villa was prachtig ingericht met zwembad aan het terras en prive jacuzzi.Het personeel was uitermate vriendelijk en attent. De roomservice was zonder enige tekortkomingen. De leiding draagt zorg voor een persoonlijke belangstelling. Door het intieme van de locatie en de rust voelt men zich volledig ontspannen. Een absolute aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2014

• 9Bart Kramer04-02-2014

Bounty strand met top keuken!

Niet vaak vindt je een resort waar het mogelijk is om een privé villa op het strand te huren. Combinatie van heel mooi strand (echt bounty achtig) met goede service (o.a. beach butler) met een restaurant met een kwaliteit perfect eten (chef van het Amstel Hotel kookt daar). Iets dat je in het buiteland niet vaak vindt. Verder is de kleinschaligheid heel fijn. Wij zijn zelf met twee kleine kinderen 10 dagen geweest. Hoewel het resort niet echt op kinderen is ingericht hebben wij het super ervaren. Bediening is super vriendelijk. Speelgoed wordt gebracht en de hele dag verse sapjes, fruit en limonade aangevoerd. Op het resort zijn niet veel andere kinderen om mee te spelen… Maar de zee is door een kunstmatige baai perfect en heerlijk rustig.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 10paul16-03-2013

boase is echt een oase onder de zon

heerlijk even weg. en echt hoeft u niets te doen wandt alles wordt gedaan supper! niet te geloven maar echt. het team dat daar werkt is top! niets dat ze niet zien, en is er wat dan wordt het meteen gedaan. we gaan zeker nog een keer terug . wij wensen het team al het goede. met vriendelijke groeten paul en bianca

Gereisd met partner in februari 2013

• 10H. Oberink08-03-2013

Extraordinary super deluxe natuurlijk

Door de kleinschaligheid eenvoudig fantastisch om te verblijven. Zeer aardig en behulpzaam personeel op een prachtige locatie. Op her strand staan de ligbedden met heerlijk dikke kussens klaar en zie je de pelikanen in stijlvolle duik de vissen vangen, zelf genietend van enkele snacks. Prachtige suites en villa's met een elegante inrichting, waar veel aandacht aan gegeven is. Romantisch eten (kwalitatief uitstekend) aan het strand met uitgebalanceerde verlichting van palmen etc. Als het aan ons ligt gaan we liever vandaag als morgen terug naar dit prachtige resort.

Gereisd met partner in februari 2013

• 10de Smet22-02-2013

Klein paradijs

Wij zijn in januari naar Baoase geweest en hebben daar echt een aangenaam verlof gehad. Wij kunnen geen enkel minpuntje bedenken. Het is er een klein paradijsje. Fam De Smet

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Ron&Inge Vink10-12-2012

Heerlijk, echt genoten!

Als je zoals ons een druk en reizend bestaan leeft is dit echt een oase van rust om dan ook letterlijk tot rust te komen. Wij zijn er 9 dagen verbleven en zijn maar 3x van het resort gegaan en waren steeds weer blij weer terug te keren. Direct buiten het resort is niet veel maar daar hadden wij toch niks te zoeken. Het huis was perfect, alles erop en eraan, heerlijk bed en kussens, ook heel belangrijk. 2x Dagelijks kwam men schoonmaken, prepareren voor de avond of fruit brengen. Het managementteam heeft ons perfect geholpen en te woord gestaan en het personeel..... de strandjongen Jean Paul... de dames van de bediening....zij hebben zeer duidelijk een bijdrage geleverd, een dikke 10 voor hun perfecte service met een grote glimlach en liefde! Lekker ontbijt met alle keuze, lunch en diner ook uitstekend in een prachtige setting.

Gereisd met partner in november 2012

• 9Joost Wasch06-08-2012

Geweldige plek voor een superverblijf.

Baoase is een heerlijke oase voor een superverblijf. Wij hadden een fantastische wedding-week met onze familie en vrienden. Op de foto en de website kun je de mooie kamers en aanleg van het park zien, maar de service en kwaliteit kun je alleen maar beleven door er te zijn. In dit resort voel je je direct als een vriend van het team in plaats van een gast. Het eten is van een onbekend hoge en constante kwaliteit en altijd een feestje. Het resort presenteert zich als een top locatie en is dat ook. Veel dank zijn wij verschuldigd aan Koen en zijn team en aan de ontwerpers van het hotel. Verblijven in Baoase is een cadeautje.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Hotel Baoase Luxury Resort info