Appartement Ban Topa

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag32°26°
Appartement Ban Topa

7 tips over Appartement Ban Topa

Marjan, 5-7-2014
Tip: koop Off mugspray om je in te sprayen. Neem hoog Deetgehalte, en je kunt 's nachts heerlijk slapen.
Mariël, 8-6-2014

Een jeeptour met Bert is zeker de moeite en je geld waard!

Ga iedere dag naar een ander strand dat zie je de mooiste plekken van Curacao!

De eigenaren kunnen je goede plekken vertellen voor leuke restaurantjes.

Andrea van der Lei, 31-5-2013
Bantopa ligt vlak bij het drop St. Michiel (Boca sami), waar we heerlijk op een vlonder konden eten (we waren met baby, dus dan is het handig om dicht bij een leuk tentje te hebben). Kokomo beach ook heerlijk dichtbij.

We hebben een aantal aanbieders voor Ban Topa voor je op een rij gezet:

Janneke Jansen, 11-8-2012
Kokomo en Blue Bay beach Willemstad allemaal heel dichtbij.
helma, 8-7-2012
dolfijn zwemmen en een quadtour bij eric
Yvonne de Bake, 3-7-2012

Voor kinderen: het strand van Lions Dive (opgespoten zand en schuin aflopend: geen stenen) en uiteraard het zee aquarium naast Lions Dive.

Neem waterschoenen mee voor jezelf en kinderen, op veel stranden liggen stenen/keien in de zee en dat loopt niet prettig met blote voeten!

Robert, 2-11-2011
De eigenaren kennen het eiland goed en hebben veel tips waar je wel heen moet gaan en waar niet. echt toppie

We hebben een aantal aanbieders voor Ban Topa voor je op een rij gezet: