Tijdelijk €25 aanbetaling

Ban Topa

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Ban Topa voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 67 reviews

Appartement info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

67 Reviews over Ban Topa

• 10Karin Exterkate24-12-2021

Heerlijk complex met zwembad, kleinschalig, met de auto zo in Willemstad en een vriendelijke en behulpzame eigenaar. Appartementen zijn van alle gemakken voorzien en hebben prima bedden.

• 10Natuur
  • 10Rob en Samantha24-09-2020

Fantastische locatie

Fantastische tijd gehad bij Ban Topa. Mooie bungalow. Goed ingericht. Schoon. Voldoet aan de eisen die nu worden gesteld. De eigenaar staat altijd voor je klaar. Wij komen terug voor een volgende vakantie.

• 9Ferdie Ecker21-09-2020

TOP locatie, en verzorging

Van 5 t/m 14 september genoten van het verblijf bij Bantopa. Ons appartement was ruim en van alles voorzien - Potten pannen - koffie apparaat ruime koelkast - airco op slaapkamers - handdoeken zelfs strandlakens. Het appartement was schoon en werd 1 x per week keurig schoongemaakt. Zwembad wordt 2 x per dag schoongemaakt. Via Ed, de eigenaar stond ook de huurauto klaar toen wee aankwamen. Tevens via en met Ed van een mooie duikervaring genoten bij duikschool Dive Wederfoort wat op paar minuten van Bantopa zit.
    Het complex ligt in een rustige wijk op het midden van het eiland. Met Willemstad op 10-15 minuten rijden. Het mooie resort Blauw Baai met aangenaam strand ligt op 5 min van het complex. Maar richting de west kust zijn ook super mooie stranden op max 35 kilometer. Eigenaar Ed, heeft vele tips gegeven. Ed is buiten eigenaar een super gastheer.
    Kortom voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Frank & Roxana03-02-2020

Een supermooi klein complex waar 5 appartementen zijn. Deels appartement en deels bungalow. Wij verbleven in appartement 5. Prima appartement. Airco op de slaapkamer. Supermarkt op 3 km afstand, huurauto kan op eigen terrein geparkeerd worden, zwembad 5x10, bbq met veranda waar je heerlijk kunt zitten savonds, centraal gelegen om ook alle niet toeristische stranden te bezoeken.

Eigenlijk was alles super! Eigenaren zijn erg vriendelijk en als je iets nodig hebt kan je ze alles vragen.

Enige wat ik mee zou willen geven is dat er altijd een wasrekje zou kunnen staan. En eerder een wissel van de handdoeken. De schoonmaak is 1x per week en de wissel van de handdoeken ook. En het bankje wat erin staat is niet fris.

Wij komen hier zeker terug!

• 10J Bremer16-05-2018

Echt geweldig, zeker voor herhaling vatbaar!

Geweldige locatie, heerlijk rustig geen massa. Mooie appartementen netjes en schoon heerlijk op de wind gelegen wij waren met 6 personen waaronder 2 tieners die het zwembad en de wifi echt geweldig vonden. Hele fijne eigenaren die meedenken en alles doen het je naar de zin te maken.

• 10Kwakman01-09-2017

Geweldig

Hele fijne bungalow. Rustige omgeving ,een perfecte uitvalsbasis naar diverse mooie strandjes. Hele aardige eigenaren. Heerlijk zwembad. Alles was keurig in orde, schoon en netjes.

• 10Denise van Zanten23-07-2017

Om nooit te vergeten!

Na 3 keer in Curacao geweest te zijn, hebben we onze plek gevonden. Ban Topa! Wat een rust, wat een mooi appartement en wat een lieve eigenaren. Als je op zoekt bent naar een kleinschalig complex met een lekker zwembad erbij, zoek dan niet verder. Het 3 kamerappartement is groot, heeft een lekker terras aan de voorzijde op de wind en vanuit de tuin aan de achterkant zie je mooie kolibri's vliegen. De locatie heeft de perfecte ligging om de mooiste stranden en de lekkerste restaurants te bezoeken. Hier kom je écht tot rust.

Eigenaar, 27-11-2017

Dank je wel Denise. Misschien tot een volgende keer. Cornelis & Will

• 10Marjan en Rico22-03-2017

Fantastische accommodatie.

Schoon, netjes, van alle gemakken voorzien, heerlijk op de wind, airco, zeer vriendelijke en behulpzame Nederlandse eigenaren, (huur)auto op eigen terrein, prachtig uitzicht omdat je op de heuvels zit, in keurige wijk, heerlijk zwembad, prachtige tuin. Wij komen binnenkort weer bij Will en Cock vakantie vieren. Het feit dat hier heel veel vaste gasten ieder jaar naar terug keren, geeft al aan dat dit een top accommodatie is.

• 10Jeanet en Henk23-09-2016

Geweldige locatie.

Wil en Cock, bedankt voor de geweldige vakantie. wij zijn door jullie zeer gastvrij ontvangen. De huisjes zijn super schoon en netjes. Ban Topa is een prachtige en veilige locatie. Het ligt mooi centraal op het eiland. Elke dag zeker twee keer gebruik gemaakt van het heerlijke zwembad. Wij komen zeker weer op dit prachtige eiland. En dan zeker ook weer bij jullie. Het is ons prima bevallen.

• 9Cornel25-10-2014

Mooie plek mooie accomodaties.

Zeer mooie appartementen. Veel ruimte. Goede ligging

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)

• Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

Afstand in meters

• Stadscentrum8 km