Hotel Avila Beach Hotel

Hotel aan zeeWebsiteLink naar websiteWeer vandaag31°27°
Hotel Avila Beach Hotel
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Avila Beach Hotel voor je op een rij gezet:

328 reviews over Hotel Avila Beach Hotel in het Nederlands

Elk jaar weer!

Imke, 18-5-2018

Heerlijk verblijf! Top personeel, heerlijke bedden en het resort is prachtig. Het ontbijt was divers met uitzicht op zee

Geweldig.

Herman Wooldrik, 24-4-2018

Zeer goed hotel. Geweldig personeel dat zeer vriendelijk en behulpzaam was.

Men hielp je tot zeer grote tevredenheid met allerlei vragen.

De laatste dagen van de vakantie werd mijn vrouw ziek. Het personeel tot zelfs de manager van het hotel regelde alles om het toch naar je zin te maken. Een zeer deskundige arts werd door hen ingeschakeld. Wij kunnen beslist geen minpunten voor dit hotel aanwijzen.

Hoe snel kunnen we weer?

Ina, 14-4-2018

Dit is de meest fantastische accomodatie op Curaçao. Vriendelijkheid, gastvrij, relaxed enz enz. Waanzinnig uitzicht uit alle kamers op de oceaan.

Prima hotel maar wel verbeterpunten

Janine, 9-4-2018

Voor wat we betaald hadden vond ik de kamer niet zo speciaal. Wel van alle gemakken voorzien. Ze beweerden bij de balie dat onze kamer zelfs een upgrade was, niks van te merken. Verder wel schoon en netjes. Ontbijt was wel prima, niet super uitgebreid. Je kan wel lekker lunchen daar van de kaart. Qua service vooral op het strand mag wel wat vriendelijker en vrolijker. Vaak vond ik het personeel daar chagrijnig. Niet echt een visite kaartje! Gelukkig was niet al het personeel onvriendelijk. Qua ligging top, je bent zo in Willemstad, en mambo beach zit er ook niet super ver vandaan. Qua vervoer zou ik gewoon echt een auto huren. Met die busjes is maar afwachten.

Super hotel op loopafstand naar Willemstad

Margret, 25-3-2018

Wij hebben een aantal fantastische dagen gehad in Avila Beach Hotel. De service staat hier hoog. De kamers zien er netjes en schoon uit! Hotel heeft eigen strand, waar altijd voldoende plaats was, zo ook bij het zwembad. Het ontbijt was uitgebreid. Wij hebben ook heerlijk gegeten in restaurant The Pen. Ook zijn wij een avond schuin tegenover het hotel bij Serafina (italiaan) wezen eten. Was ook super!

Vanuit Avila kan je prima overdags naar Willemstad lopen.

Bij Avila is ook genoeg parkeergelegenheid voor je auto, want een auto huren is zeker een aanrader om het mooie eiland te bekijken!

Het was geweldig

Herma van de roer, 7-3-2018

Lekker rustig, niet ver van willemstad.vriendelijk personeel.

Onderga het tropisch gevoel

henricus andre geijs, 1-3-2018

Hotel Avila Beach is zeer aan te bevelen voor partners die rust -en vertier zoeken

op Curacao, loopafstand van gezellige bars-en goede restaurants .

Overdag uitrusten op een prive strand met uitzicht op de Caribische zee.

Super

Danielle, 28-2-2018

Super hotel! Schone kamers schoon hotel en goeie ligging! Ook personeel Erg vriendelijk

toppie

nick, 22-2-2018

het was een top verblijf. mooi hotel en goed personeel

Heerlijk!

Axel & Ageeth, 23-12-2017

Wij waren niet tevreden over onze kamer, omdat wij extra hadden betaald voor zeezicht en dat niet kregen. Veel dank aan de hotelmanager Robert die dit op een geweldige manier voor ons oploste. Heel vriendelijk personeel en leuke omgeving met veel nieuwe restaurantjes. De dagelijkse wandeling naar Willemstad was goed te doen. Wij komen graag bij jullie terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Avila Beach Hotel in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Avila Beach Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Avila Beach Hotel scoort een 8.55 uit 10 op basis van 331 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: