Hotel Avila Beach Hotel ****

Hotel Avila Beach Hotel
Hotel Avila Beach Hotel
8,5

WebsiteLink naar website

We hebben een aantal aanbieders voor Avila Beach Hotel voor je op een rij gezet:

319 reviews over Hotel Avila Beach Hotel in het Nederlands

Heerlijk!

Axel & Ageeth, 23-12-2017

Wij waren niet tevreden over onze kamer, omdat wij extra hadden betaald voor zeezicht en dat niet kregen. Veel dank aan de hotelmanager Robert die dit op een geweldige manier voor ons oploste. Heel vriendelijk personeel en leuke omgeving met veel nieuwe restaurantjes. De dagelijkse wandeling naar Willemstad was goed te doen. Wij komen graag bij jullie terug!

Fantastisch hotel o

Robin, 13-12-2017

Top Hotel! Je merkt dat er heel veel energie in het hotel gestoken wordt om alles tot in de puntjes voor elkaar te hebben. Heerlijke plek met een uitmuntende service! Wij komen zeker terug.

Bwa.. niet zo geweldig

Figen, 12-12-2017

We zijn hier voor onze huwelijksreis naartoe gekomen. En eerlijk gezegd zal het daarook bij blijven. Eerste dag was werkelijk verschrikkelijk we kwamen aan om 23uur ongeveer. We ware stikkapot en uitgehongerd (smerig eten op de vlucht) krijgen we te horen dat er niets meer open is om te eten en dat het te gevaarlijk is om zelf naar de stad te wandelen. Uiteindelijk stuk fruit gekregen. Volgende dagen waren beter. Maar het ontbijt voor al diegene die zeggen "geweldig". Snap er werkelijk niets van stuk brood, hard gekookt eitje en fruitsap dit iedere morgen. Zeer weinig keuze 2 stukken kaas, fruit, bacon en eieren. En absoluut niets vers.

Het eten in het algemeen was ook niet lekker en duur.

Heel vriendelijke mensen in het hotel!

Het eiland zelf is wel leuk maar overschat. Had er veel meer van verwacht.

Peter Degens, 27-11-2017

Top hotel. Mooie grote kamers. Mooi resort met fantastische prive stranden. Goede restaurants en topbars. Heerlijke jazz in Blues cafe. Echte aanrader.

Een groot feest!!

Genieter, 12-8-2017

Avila Beach Hotel is echt een aanrader voor het hele gezin! Prachtig gelegen aan het strand, niet te druk of vol, erg vriendelijk en behulpzaam personeel en op loopafstand van het centrum van Willemstad. Tevens op 5 minuten rijafstand van Mambo Beach.

Ontbijt, lunch en diner zijn echt goed, maar in de directe omgeving ook veel mogelijkheden om lekker en gezellig uit eten te gaan.

Wat mij betreft geen negatieve punten, hier verblijven is echt vakantie vieren en een groot feest!

Fantastische superdelux vakantie op een toplocatie

Fam Maaskant, 18-5-2017

Superservice van alle mensen van de receptie als wel de schoonmaaksters en ook op strand bij de bar en handdoekenservice, heel vriendelijk allemaal en altijd bereid te helpen. Schitterende kamers met heel veel comfort. Dagelijks schoonmaak en nieuwe koffiepads. Koelkast op de kamer en goeie douche. Ontbijten is wel aan de prijs maar wel erg goed.

Super vakantie in een fantastisch hotel

Elly, 12-1-2017

Mensen hebben alleen maar goede zin nodig en dan verschijnt de smile op je gezicht vanzelf als je in dit hotel verblijft. In een woord een heerlijk verblijf op een rustgevend eiland, waarbij het personeel van Avilla Beach je vakantie tot een feestje maakt. Lekker eten, is het "het kersje op de taart'.

Heel mooi, goed verzorgd en luxe!

Chantal Gelauf, 2-1-2017

Bij aankomst werden we meteen vriendelijk ontvangen en was er iemand die ons hielp met de koffers naar de kamer brengen.

Wij hadden een ' normale ' twee persoonskamer geboekt en het uitzicht dat we hadden was echt super! Heerlijk elke ochtend even met een kopje koffie/ thee (dat hebben ze ook op de kamer) op het balkon.

Het ontbijt is zeer uitgebreid en erg lekker!

Het enige wat iets minder was, was dat de deur van de badkamer niet zo goed dicht ging, waardoor er altijd een kier open bleef. Met mijn reisgezelschap maakte het niet veel uit. Maar mocht je met vrienden gaan dan is dat minder fijn.

Verder is het prive strand heel mooi en lekker rustig. En afkoelen in het mooie zwembad is ook altijd fijn.

De ligging is top; het ligt heel dichtbij Willemstad (ongeveer 15/20 minuutjes lopen) en dichtbij Mambo Beach. We hebben wel voor alle dagen een auto gehuurd, want dat heb je daar wel nodig om echt alles te kunnen verkennen.

En 's avonds voelt de buurt van dit hotel niet zo veilig aan om te gaan lopen.

Al met al echt een top vakantie gehad waar ik met veel plezier (en heimwee) om terug kijk.

Dankzij Avila een prachtvakantie!

Jaap en Silvia van Es, 11-12-2016

Wij hadden een kamer in de Blues Wing met een schitterend uitzicht over de Caribische zee. Een plaatje! Alles wat wij nodig hadden was op de kamer aanwezig. Verder was al het personeel bijzonder aardig en behulpzaam.

Het ontbijtbuffet bood genoeg keuze in koude en warme producten. Wij hebben 2 x 's avonds gegeten en ook dat was voortreffelijk.

Het hotel heeft de beschikking over een zwembad en je kan via het strandje ook de Caraibische zee in om te snorkelen. Er staan voldoende ligbedjes en ook voldoende schaduwplekken om heerlijk van het mooie weer te genieten

Willemstad is op ruim 1 km vlak bij, en overdag lopend goed te doen. Voor de avond wordt aangeraden om met de auto of taxi te gaan. De buurt is inderdaad niet de meest veilige. De beveiligers van Avila houden alles goed in de gaten. Wij werden na onze verlate aankomst nog persoonlijk begeleid naar de mini toko om wat te boodschappen te doen. Echt klasse van die mensen!

Wij gaan hier zeker terugkomen!!

Gastvrij, mooi gelegen hotel

tvhijfte, 4-10-2016

Mooie kamers en appartementen.(ik verbleef enkele dagen in een hotelkamer en ruim een week in een appartement). Veel ruimte, lekkere regendouche, Nespresso koffieapparaat met gratis cups.

Kamer met kleine koelkast. Appartement met grote koelvriescombinatie en afwasmachine.

Vriendelijk personeel. Prima ontbijt. Twee mooie strandjes (1 gereserveerd voor appartementen en suites)

Fitnessruimte met moderne apparatuur.

Prima eten in restaurant The Blues en wekelijkse barbecue. (met live muziek)

Goeie locatie op loopafstand van Punda .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Avila Beach Hotel in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Avila Beach Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Avila Beach Hotel scoort een 8.52 uit 10 op basis van 322 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: