Hotel aan zeeWeer vandaag30°25°
8,8

Vers eten van goede kwaliteit bij Avila Beach Hotel op Curaçao. Slaap op een schone kamer en zet ‘s ochtends een kopje koffie met het koffiezetautomaat. Er is altijd een ligbedje vrij bij het zwembad of het privéstrand. Gelegen op loopafstand van het centrum van Willemstad. Een auto huren is aan te raden om de rest van het eiland te verkennen.

We hebben een aantal aanbieders voor Avila Beach Hotel voor je op een rij gezet:

Contact

334 reviews over Hotel Avila Beach Hotel in het Nederlands

Super ontspannen vakantie in prachtig hotel

Annika,
26-2-2019

Enorm mooi hotel, vriendelijk personeel en na het inchecken word je naar je kamer gebracht. Wij hadden prachtig uitzicht over de zee. De kamer is schoon, handdoeken worden verschoond en er is overal (ook op strand) prima wifi-ontvangst, warme douche, matrassen iets te hard. Op strand voldoende ligbedden met en zonder schaduw. De stranden zijn privé en de golven zijn rustig door de baaien. Er zwemmen visjes en er zijn pelicanen, geweldig om te zien. Het resort is rustig en trekt vooral mensen die komen voor ontspanning. De restaurants zijn prima en de prijzen zijn goed te doen. Op het resort is tevens een klein shopje.

Enige minpunt vonden wij dat er weinig tot geen personeel op het strand loopt, waardoor je zelf naar de bar moet lopen om wat te eten of drinken te bestellen.

De reis met touroperator verliep rampzalig door meerdere omboekingen en slechte communicatie. Touroperator had niet aangegeven dat zwembad dicht was ivm renovatie, jammer.

Gereisd met partner in december 2018

Heerlijk ontspannen

Milou van Goudoever,
29-11-2018

Super fijn hotel! Ze hebben allerlei faciliteiten, lekkere bedden en ruime kamers! Ontbijt is uitgebreid en heerlijk. Personeel erg behulpzaam en staan voor al je vragen klaar.

Gereisd met vrienden in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig hotel

Stemerdink,
22-11-2018

Echt een prachtig hotel! Met privé strand en heerlijke restaurants op het resort! Super vriendelijk personeel en het eten is altijd goed en vers!! Echte aanrader ! 2 jaar achter elkaar geweest alle 2 keer was het even goed!

Gereisd met partner in juni 2018

D-reizen

Fantastisch hotel, wil er ieder jaar heen!!

Nicole Mutsaers,
20-11-2018

Hotel ligt in Pietermaai, temidden van supergezellige en goede restaurants. Op loopafstand van het centrum van Willemstad. Mooi hotel met goede kamers en vriendelijke medewerkers. Genoeg strandstoelen aanwezig aan 2 verschrikkelijk mooie privé baaitjes. We hadden inclusief ontbijt en ook dat was fantastisch, meer dan genoeg keuze en de kok maakt de door jou gewenste omelet. Vanuit hier is het ook een prima uitvalsbasis om het eiland te verkennen met de (huur)auto.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi hotel, prachtige locatie

Karine,
11-11-2018

Mooi hote, met fantastisch uitzicht op zee. Fijn zwembad en privestrand. Heerlijk schone kamers en fijne bedden. Fijn een koffiezetapparaat op de kamer. Aan alle details gedacht. Leuke locatie veel leuke restaurantjes in de buurt en vlakbij het centrum van Willemstad

Gereisd met partner in november 2018

fantastisch

Tanja,
20-9-2018

wij hebben een heerlijke vakantie gehad in een mooi hotel, prima ruime kamers, vriendelijke personeel, uitgebreid ontbijtbuffet en alle andere faciliteiten waren ook erg goed.

Gereisd met partner in september 2018

Elk jaar weer!

Imke,
18-5-2018

Heerlijk verblijf! Top personeel, heerlijke bedden en het resort is prachtig. Het ontbijt was divers met uitzicht op zee

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Geweldig.

Herman Wooldrik,
24-4-2018

Zeer goed hotel. Geweldig personeel dat zeer vriendelijk en behulpzaam was. Men hielp je tot zeer grote tevredenheid met allerlei vragen. De laatste dagen van de vakantie werd mijn vrouw ziek. Het personeel tot zelfs de manager van het hotel regelde alles om het toch naar je zin te maken. Een zeer deskundige arts werd door hen ingeschakeld. Wij kunnen beslist geen minpunten voor dit hotel aanwijzen.

Gereisd met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hoe snel kunnen we weer?

Ina,
14-4-2018

Dit is de meest fantastische accomodatie op Curaçao. Vriendelijkheid, gastvrij, relaxed enz enz. Waanzinnig uitzicht uit alle kamers op de oceaan.

Gereisd met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel maar wel verbeterpunten

Janine,
9-4-2018

Voor wat we betaald hadden vond ik de kamer niet zo speciaal. Wel van alle gemakken voorzien. Ze beweerden bij de balie dat onze kamer zelfs een upgrade was, niks van te merken. Verder wel schoon en netjes. Ontbijt was wel prima, niet super uitgebreid. Je kan wel lekker lunchen daar van de kaart. Qua service vooral op het strand mag wel wat vriendelijker en vrolijker. Vaak vond ik het personeel daar chagrijnig. Niet echt een visite kaartje! Gelukkig was niet al het personeel onvriendelijk. Qua ligging top, je bent zo in Willemstad, en mambo beach zit er ook niet super ver vandaan. Qua vervoer zou ik gewoon echt een auto huren. Met die busjes is maar afwachten.

Gereisd met vrienden in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension

• Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenCaribisch, Diabetische gerechten, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Avila Beach Hotel in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Avila Beach Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.