Hotel Avila Beach Hotel

CuraçaoCuraçaoWillemstad

9.3FenomenaalScore uit 327 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+118/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 327 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Vers eten van goede kwaliteit bij Avila Beach Hotel op Curaçao. Slaap op een schone kamer en zet ‘s ochtends een kopje koffie met het koffiezetautomaat. Er is altijd een ligbedje vrij bij het zwembad of het privéstrand. Gelegen op loopafstand van het centrum van Willemstad. Een auto huren is aan te raden om de rest van het eiland te verkennen.

Tonen op kaart

Contact

Bekijk de beschikbaarheid

346 Reviews over Avila Beach Hotel

• 9Linda Bosscher (Love2BeMama.com)16-10-2021

Super staycation in eigen land!

Wij wonen sinds kort op Curacao en zijn op 'staycation' gegaan in eigen land. Heerlijk om weer naar een hotel te gaan. Wij houden zo van de luxe en het gemak van een hotel en de kinderen zijn dol op hotelontbijtjes. Dit hotel ligt op een verrassende plek; middenin de stad maar is omgeven door rust. Het hotel heeft twee privéstranden én een zwembad. Deze combinatie is heel fijn. De kinderen zwemmen namelijk graag in de zee maar het liefst in een zwembad.

We hadden een nieuwe Beach Front 3-kamer appartement. Heel fijn om met de kids te zijn. Een grote woonkamer, mogelijkheid om koffie te zetten, een eigen balkon, hele fijne bedden en iedereen had een eigen badkamer. We wilden nog niet naar huis! Het is echt een top hotel op een geweldige locatie en ideaal voor gezinnen.

De bediening was ook heel erg goed, we hebben genoten van het eten en het lekker luieren aan het strand en zwembad. Als we nu familie, vrienden of bekenden over krijgen

• 9Linda Bosscher26-09-2021

Fantastisch genoten van een staycation met kids

• 10Alex16-05-2021

Fantastische nieuwe Oceanfront Appartementen

Wij verbleven met de hele familie in het Avila Beach Hotel om de 72ste verjaardag van onze moeder te vieren. Wij hebben de nieuwe Oceanfront Appartementen geboekt. Deze waren echt geweldig! Groot balkon met geweldig zeezicht, mooie woonkamer, volledige keuken met moderne apparatuur en zelfs wasmachine en droger. Heerlijk bed en ook genoten van de rain shower in de badkamer.

• 9Nelisse28-10-2020

Fantastisch!!!!

Wij zijn nu voor de 2e keer in dit hotel. De privéstranden zijn prachtig. Goede strandbedjes en parasols. Vanaf je strandbedje een mooi uitzicht over de voorbijvarende schepen. De kamer wordt iedere dag goed schoongemaakt. Toiletartikelen van Rituals (Ben ik gek op). Een goed bed, prima werkende koelkast en airco, een fijne regendouche. Vanaf onze kamer een mooi uitzicht over de zee. Het personeel is zeer vriendelijk. Het ontbijt, de lunch en avondeten zijn heerlijk en ruim voldoende. Wij blijven hier gelukkig nog een paar dagen en hoop in de toekomst hier nogmaals te kunnen verblijven.

Manager Avila Beach Hotel, Sales & PR Coordinator, 17-05-2021

We vinden het fijn te vernemen dat u van een fantastisch verblijf in het Avila Beach Hotel heeft genoten en danken u voor het delen van uw ervaring via dit geweldige review. Goed om te weten dat het voor u lekker genieten was op het strand en dat u ook het eten, het mooie uitzicht vanuit uw kamer en het vriendelijke service van het personeel op prijs stelde. We zien u graag terug en kijken er naar uit u voor een volgend verblijf in het Avila Beach Hotel te mogen verwelkomen.

• 9Sandra en Ronald15-10-2020

Genoten, prachtig hotel, goede ligging

Wij hebben genoten in dit prachtige hotel. Als je niet op pad gaat kun je bij het hotel ook een heerlijke dag hebben. Personeel was erg hartelijk en behulpzaam. Goed restaurant maar in de buurt kun je ook heerlijk ook, voor de verandering.

Manager Avila Beach Hotel, Sales & PR Coordinator, 17-05-2021

Bedankt voor het delen van de ervaring van uw verblijf in het Avila Beach Hotel. We vinden het fijn te vernemen dat u van de service van ons vriendelijk en behulpzame personeel heeft genoten maar ook van ons restaurants en andere leuke plekjes in de buurt. We hopen u nogmaals voor een volgend verblijf te mogen verwelkomen.

• 10J.p.v.Essen21-03-2020

Fantastisch!!!

Avila Beach Hotel is in alle opzichten een fantastisch Hotel, en de ligging is fantastisch. Gelegen aan 2 privé stranden met super zwem en snorkelmogelijkheden. Ontbijt , lunch en diner mogelijkheden zijn op het resort erg goed, veel gedineerd bij the Pen en De Blues. Op donderdagavond is het erg leuk om te dineren bij the Blues want dan hebben ze live Jazz Music. Het Hotel heeft een aantal zeer goede restaurants in de directe omgeving welke binnen 5 min. te belopen zijn. Wij hadden een kamer Octagon de luxe met fantastisch zeezicht. Deze kamers zijn zeer ruim en van alle luxe voorzien w.o. inloopdouche, bad, koffie/thee faciliteiten. Personeel uiterst beleefd en vriendelijk ! Ook is er regelmatig Live Music op het strand. Mambo Beach en Jan Tiel Baai zijn met de Taxi binnen 10 min. te bereiken. Kortom, voor ons was het een geweldige vakantie ! En als wij weer naar Curacao gaan wordt het zeker Avila Beach !!

Manager Avila Beach Hotel, Sales & PR Coordinator, 17-05-2021

We danken u voor het schrijven van deze prachtige beoordeling en vinden het ontzettend fijn te vernemen dat u Avila Beach Hotel in alle opzichten een fantastisch hotel vindt. We zijn erg verheugd te weten dat de kamer, restaurants en stranden helemaal naar uw wens waren. We kijken er naar uit u voor een volgende verblijf te mogen verwelkomen.

• 10Alexandra05-10-2019

Perfect honeymoon <3

We spent our honeymoon in Avila Beach Hotel, and it was an amazing stay and the best decision! Hotel has two own beaches, several good restaurants, very hos hospitable stuff. Make sure to bring snorkeling masks - and check out the underwater life just outside the small lagoon.

• 9Harriet06-05-2019

Geweldig

Avila is een geweldig hotel op een goede lokatie. Het personeel is behulpzaam en vrolijk! Het ontbijt is fantastisch. De kamers vonden wij sober en wel schoon, maar tenslotte ben je daar weinig.

• 9Annika26-02-2019

Super ontspannen vakantie in prachtig hotel

Enorm mooi hotel, vriendelijk personeel en na het inchecken word je naar je kamer gebracht. Wij hadden prachtig uitzicht over de zee. De kamer is schoon, handdoeken worden verschoond en er is overal (ook op strand) prima wifi-ontvangst, warme douche, matrassen iets te hard. Op strand voldoende ligbedden met en zonder schaduw. De stranden zijn privé en de golven zijn rustig door de baaien. Er zwemmen visjes en er zijn pelicanen, geweldig om te zien. Het resort is rustig en trekt vooral mensen die komen voor ontspanning. De restaurants zijn prima en de prijzen zijn goed te doen. Op het resort is tevens een klein shopje.

Enige minpunt vonden wij dat er weinig tot geen personeel op het strand loopt, waardoor je zelf naar de bar moet lopen om wat te eten of drinken te bestellen.

De reis met touroperator verliep rampzalig door meerdere omboekingen en slechte communicatie. Touroperator had niet aangegeven dat zwembad dicht was ivm renovatie, jammer.

• 8Milou van Goudoever29-11-2018

Heerlijk ontspannen

Super fijn hotel! Ze hebben allerlei faciliteiten, lekkere bedden en ruime kamers! Ontbijt is uitgebreid en heerlijk. Personeel erg behulpzaam en staan voor al je vragen klaar.

Hotel Avila Beach Hotel info

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

Facilities

• CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• KluisBeschikbaar
  • OvenBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)