Appartement Annida's

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Geweldige tijd gehad

Gerda en Joop
2-4-2012

We zijn alweer een week terug van het heerlijke Curacao.

We hebben vier weken in een studio bij Wim en Willem vertoefd.

Het was onze dertiende keer op Curacao.

Het is heerlijk verblijven in Juliana dorp, lekker centaal voor Willemstad en leuke kleine strandjes.

Dit was onze tweede keer bij deze vriendelijke en gast vrije heren.

Altijd bereid om te helpen en een gezellige babbel, en tps.

We hebben door hun weer nieuwe restaurantjes gevonden waar we heerlijk hebben gegeten.

Verder op hun aanraden het maritiem museum voor het eerst bezocht zeker een aanrader.

Verder een heerlijke schone en van alle gemakken voorziene studio.

en een lekker zwembad wat goed verzorgt wordt.

De tuin is mooi en goed verzorgd er zijn leuke vogels zelfs kolibie''s en er woont een leguaan die zich regelmatig laat zien.

Dus als onze gezondheid het toelaat volgend jaar zeker weer vier weken bij Wim en Willem in Juliandorp.

Wim en Willem bedankt voor julie goede zorgen en gastvrijheid.

Joop en Gerda

Heerlijk lang verblijf

Hans en Corrie van den Akker
21-2-2012

Wij komen voor de vierde keer bij Wim en Willem en deze keer voor bijna 6 weken. Het is in één woord geweldig. Wij zijn al totaal 18 weken bij Wim en Willem geweest en hebben in alle appartementen wel een keer gelogeerd en het is ons altijd goed bevallen. We hebben ons in alle appartementen veilig gevoeld en zijn ook nog nooit iets kwijt geraakt. Wij zaten dit jaar in de Studio en hebben het weer reuze naar ons zin gehad, veel ruimte en heerlijk schoon en gratis internet. Het zwembad is geweldig en wordt goed onderhouden door een speciale firma die komt een paar keer in de week. Net zoals de mooie goed onderhouden tuin, met de nestjes van de kolibrie. Wim en Willen zijn goede gastheren en staan altijd open voor een vraag en een gezellig praatje. Als onze gezondheid het toelaat hopen weer z.s.m. naar Curacao te kunnen gaan en dan ook weer zeker bij Wim en Willem.

Blijft Super!!!!!

Marga Brouwer
13-1-2012

Voor de 2x keer naar Annida's apparrtementen en het was weer super, net als het jaar daarvoor. Alles tip top in orde daar. Wim en Willem ziijn leuke gastheren en als je vragen hebt kan je altijd bij hun terecht.

Echt een aanrader deze appartementen en ook overal dichtbij.

Top vakantie!

Maudy
11-1-2012

Vorig jaar bij Wim en Willem voor 2 weken een appartement gehuurd. Ik heb absoluut een top vakantie gehad. Het appartementencomplex is een mooie rustige plek waar je nauwelijks merkt dat er andere mensen verblijven. De appartementen zijn netjes ingericht en erg schoon (erg belangrijk). Wim en Willem zijn twee hele vriendelijke mensen die altijd bereid zijn om hulp te bieden. Bij aankomst werden we op het vliegveld door een van de mannen opgehaald (heel handig!). Ik heb veel goede tips gekregen over plaatsen waar ik op het eiland heen kon gaan. Curaçao is een mooi eiland waar naast zon en strand nog best veel te zien is. De restaurantjes zijn er erg goedkoop. Mede dankzij de service van Wim en Willem heb ik een hele fijne vakantie gehad. Ik heb korte tijd na mijn terugkomst meteen geboekt voor 2012! :D.

Super appartementen centraal gelegen

Letty Dropvat
19-12-2011

Een paar weken geleden hebben we een heerlijke vakantie gehad op Curacao in de appartementen Annida's. We werden zeer vriendelijk ontvangen door Wim en Willem. Bij hen kun je echt terecht voor alles: informatie over autohuur, over het eiland, de lekkerste restaurantjes, je kunt het zo gek niet bedenken. De service is optimaal. We hadden een 3-kamer appartement gehuurd en deze was zeer smaakvol ingericht, netjes en schoon. Daarnaast hadden we een Kia-picanto gehuurd en door de centrale ligging zaten we overal dichtbij: de supermarkt, Willemstad, etc. Het weer was prachtig en hebben super genoten. Doordat alle ingredienten voor een geslaagde vakantie top waren kunnen we terug kijken op een heerlijke vakantie. Volgend jaar gaan we weer naar Annida's. Wim en Willem bedankt voor alle gastvrijheid en see you next year!!!

Geweldig

Elly en Eddy
14-12-2011

Prettige aankomst, Willem kwam ons halen van het vliegveld, appartement was eigenlijk boven verwachting, veel ruimte, we hadden met 2 personen het 3kamer appartement, heerlijk genoten van de tuin. Wim was iedere dag wel aanwezig om vrragen aan te stellen. Jammer dat ze geen zeggenschap hebben over het weer !!( redelijk veel regen en bewolking), We hebben een fantastische vakantie gehad. Ligging rustig en toch in de buurt van Willemstad, appartement is goed uitgerust, genoten van de meerdere goede restaurantjes daar. Kortom, we gaan zeker nog eens terug en dan graag weer bij Wim en Willem

gewoon heerlijk

Iris Shita
21-11-2011

Zoals de titel al zegt hebben wij een geweldige vakantie gehad bij Wim en Willem.

Het was voor ons de 1e keer op Curaçao en het is zeker bevallen.

De mannen gaven ons goede adviezen voor leuke uitstapjes want een paar dagen strand vinden we wel leuk maar het hoeft niet iedere dag. Gelukkig valt er op Curaçao voldoende te doen zoals bijvoorbeeld mooie ritjes naar landhuizen en natuurparken.

Echt Curaçao heeft meer te bieden dan strand alleen!

We komen zeker terug en dan graag bij Annidas.

Keurig appartement met een lekker overdekt balkon, een mooie tuin en een heerljk zwembad. We missen nu wel de vogeltjes en hagedissen, vooral de kolibries waren onze favoriet

Jammer

Tjitske
6-11-2011

Wij hebben 3 nachten gelogeerd in de grootste studio, dit beviel redelijk goed. Tussendoor een week naar Bonaire geweest en daarna weer in een studio van Annida´s. Deze laatste studio was absoluut niet te vergelijken met de eerstgenoemde. Vergane glorie, kapotte tegelvloer, toegangsdeur past niet en rammelde giga. Deze kan niet op slot, alleen het ijzeren hek kan dicht, maar dan met een hangslot. Je moet er niet aan denken dat er ´s nachts iets was gebeurd... Helemaal geen enkele hor, studio was vergeven van de muggen. Stank uit het afvoerputje van de badkamer.

Zwembad was een beetje vergane glorie, weinig onderhoud gehad de laatste jaren. Alleen foto´s van het mooiste appartement staan op de site.De prijzen zijn voor alle studio´s hetzelfde, terwijl er heel veel verschillen zijn qua inrichting. Tijdens ons verblijf zijn er ´s nachts spullen gestolen van diverse vakantiegangers.

De eigenaren wonen niet meer op lokatie, wat de site wel doet vermoeden. Nee geen 2e keer voor ons.

Fantastiche plek, super gastvrij

nianne
12-6-2011

Bij aankomst al een warm welkom door Willem en Wim. De studio zag er goed uit. Alles wat je nodig hebt. Het zwembad is groot genoeg voor een afkoelende duik. Lekker gevoel dat het goed is beveiligd. Vlakbij het vliegveld, supermarkt en ringweg. Absolute aanrader

paradijsje

linda
8-6-2011

voor de 4de x naar curacao...wat een heerlijk eiland toch!!! vaak denk ik ....ik ga naar een resort aan zee en altijd ben ik weer blij dat ik bij Wim en Willem geboekt heb!!

annidas werkt mee aan een top vakantie, als je het hek open gaat en je warm onthaald wordt valt alles van je af. voor het eerst de studio gehuurd, ik mag zeggen zeer schoon en heel compleet! het zwembad nodigt uit voor een duik. ...je zit eigenlijk bij ieder app. heel prive...en je kan altijd terecht bij Wim en Willem zo kwamen wij bij leuke eettentjes terecht. een echte aanrader dus!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Annida's in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Annida's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Annida's scoort een 9.42 uit 10 op basis van 52 reviews.