Tot rust komen in een schitterende omgeving.

Appartement Annida's ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Oskar

Tot rust komen in een schitterende omgeving.

Oskar
2-4-2018

Een erg mooi centraal gelegen complex, met een eigen zwembad. De appartementen en studios zijn erg goed uitgerust en de tuin van het complex is erg mooi te noemen. Leguanen, collibries en andere mooie natuur is direct buiten de deur van je appartement of studio te bewonderen. Het complex wordt nu door Kasper en Caroline gerund, zij hebben het over genomen van Wim en Willem. Toen we ‘s Avonds aankwamen stonden er al wat boodschappen in de koelkast. De dag er na hebben we zelf wat boodschappen gedaan bij de supermarkt die in de buurt ligt. De gastvrijheid en gezelligheid van de gastheer en gastvrouw stelden wij zeer op prijs, en we kwamen hier echt helemaal tot rust.

In de omgeving zijn verschillende zeer mooie stranden te bezoeken en je bent in korte tijd midden in Willemsstad. Een huurauto is overigens wel een must op Curacao.