Appartement Annida's ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door FamBc

Perfect. Volgende keer weer.

FamBc
5-8-2016

Deze zomer vakantie daar geweest. Perfect geholpen. We kwamen met 3 pubers en 2 volwassenen. Er was echter geen 5 persoonsverblijf meer. De voorgedragen oplossing was perfect. Eén verblijf voor de kinderen en één verblijf voor de ouders, naast elkaar voor de prijs van een 5 persoonsverblijf. TOP. Verder was er vervoer van en naar het vliegveld geregeld en had gastheer Wim het eerste boodschappenlijstje gehaald, zodat er een gevulde koelkast en proviandplank was bij aankomst. Stevige bedden met een klamboe en een goed matras, daardoor we heerlijk hebben geslapen.

Het zwembad was groot en aan het einde 3 meter diep (!), ideaal voor pubers, zodat ze lekker konden springen en veilig konden duiken. Het zwembadwater was tropisch warm, omdat het 's nachts niet afkoelt. Zwembadvloer werd dagelijks gereinigd en het zwembadbedrijf kwam 2x per week.

Ideale ligging nabij supermarkt, overdekt winkelcentrum, Willemstad en de mooie stranden aan de westkant van het eiland. De volgende keer weer.