Appartement Annida's

9,4

51 reviews over Appartement Annida's in het Nederlands

Rene en Loes
9-4-2018

Een kleinschalig resort,met een mooi zwembad. Kasper en Caroline,de nieuwe eigenaren,doen er alles aan om het verblijf zo fijn mogelijk te maken.

Het is centraal gelegen op het eiland, de mooiste stranden zijn vlakbij. Een auto huren is wel nodig. supermarkt is vlakbij. De studio/appartementen zijn prima ingericht en schoon. Kortom het is een prima verblijf op het mooie Curacao. Voor wie de rust zoekt en niet in het massa toerisme wil verblijven een fantastisch resort.

Een erg mooi centraal gelegen complex, met een eigen zwembad. De appartementen en studios zijn erg goed uitgerust en de tuin van het complex is erg mooi te noemen. Leguanen, collibries en andere mooie natuur is direct buiten de deur van je appartement of studio te bewonderen. Het complex wordt nu door Kasper en Caroline gerund, zij hebben het over genomen van Wim en Willem. Toen we ‘s Avonds aankwamen stonden er al wat boodschappen in de koelkast. De dag er na hebben we zelf wat boodschappen gedaan bij de supermarkt die in de buurt ligt. De gastvrijheid en gezelligheid van de gastheer en gastvrouw stelden wij zeer op prijs, en we kwamen hier echt helemaal tot rust.

In de omgeving zijn verschillende zeer mooie stranden te bezoeken en je bent in korte tijd midden in Willemsstad. Een huurauto is overigens wel een must op Curacao.

Mooi appartement

Annita
6-9-2017

Appartement was netjes en zchoom.mooi overdekt terras.mooi zwembad.leukevogels in de tuin en zeker opk leguanen.een auto huren is een echte aanrader.vlakbij een grote supermarkt.genoeg leuke eettentjes.

Geweldige vakantie

Bert en Cristel
9-8-2017

Wij hebben een geweldige vakantie gehad bij Annidas bij Wim en Willem. 🌴🌞⛱

Keurig appartement met een overdekt terras, een mooie tuin en een heerljk zwembad. 👌

Fantastisch, de apart mooi zingende vogels, de kolibrie op de bloemetjes en de leguanen in de tuin.

Wim is heel zorgzaam en hulpvaardig, ons bed werd tussentijds verschoond, regelmatig kregen we schone handdoeken, niets was hem teveel. Bedankt voor je goede zorgen 👍😘 💋

We komen zeker terug en dan graag bij Annidas ✈️

Perfecte plek

Jan-Pieter
2-10-2016

Annidas is een gezellig kleinschalig complex, waar de eigenaren , Wim en Willem, zorg aan besteden. Ze zijn zeer behulpzaam. Wij hebben erg genoten van de omgeving en het complex zelf. Een auto huren is een must, welke wij bij een locale partij hebben gehuurd.

Annidas is een echte aanrader en zeker een overweging waard om vaker naar deze plaats terug te keren. Wij in ieder geval,

Jan-Pieter en Wilma

Perfect. Volgende keer weer.

FamBc
5-8-2016

Deze zomer vakantie daar geweest. Perfect geholpen. We kwamen met 3 pubers en 2 volwassenen. Er was echter geen 5 persoonsverblijf meer. De voorgedragen oplossing was perfect. Eén verblijf voor de kinderen en één verblijf voor de ouders, naast elkaar voor de prijs van een 5 persoonsverblijf. TOP. Verder was er vervoer van en naar het vliegveld geregeld en had gastheer Wim het eerste boodschappenlijstje gehaald, zodat er een gevulde koelkast en proviandplank was bij aankomst. Stevige bedden met een klamboe en een goed matras, daardoor we heerlijk hebben geslapen.

Het zwembad was groot en aan het einde 3 meter diep (!), ideaal voor pubers, zodat ze lekker konden springen en veilig konden duiken. Het zwembadwater was tropisch warm, omdat het 's nachts niet afkoelt. Zwembadvloer werd dagelijks gereinigd en het zwembadbedrijf kwam 2x per week.

Ideale ligging nabij supermarkt, overdekt winkelcentrum, Willemstad en de mooie stranden aan de westkant van het eiland. De volgende keer weer.

Geweldige plek

Jose Bremer
8-7-2016

Voor ons de eerste keer bij Annida 's appartementen. Komen vanaf 1993 al op het eiland elk jaar en hebben wederom geweldig genoten. Studio 2 is alles wat een mens nodig heeft in de vakantie lekker dicht bij het zwembad en goed schoon.Super opgevangen door Marian en Ab die alles eraan gedaan hebben de vakantie net dat beetje extras te geven.

Zeker een aanrader!

Centraal gelegen top appartement

Rennie en Lida Steenbergen
1-6-2016

Wij zijn hier nu voor de vierde keer geweest en het was weer geweldig.

Het centraal gelegen kleinschalig appartementen complex is keurig verzorgd met een mooie tuin met veel verschillende soorten vogels en een lekker groot zwembad.

Binnen 10 min. in het centrum van Willemstad en binnen 15 min. ben je op de mooiste stranden.

Grote supermarkt op 2 min. afstand met de auto.

Service is erg goed en de eigenaren zijn zeer gastvrij.

Appartementen zijn prima ingericht en schoon.

Alle appartementen hebben voldoende privacy door de verdeling over het complex.

Heerlijke grote porch waar je veel tijd doorbrengt want leven doe je buiten op Curacao.

Voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein.

Kortom: Het was weer top en tot volgend jaar.

Wij hebben hier erg genoten voor de 4e keer in Annida's, Willem zijn gezellige praatje s'morgens, mooi zwembad als je opstaat even een baantje trekken helemaal alleen heerlijk !! Wat een vakantiegevoel, ook zeer dicht bij Willemstad en supermarkt, een auto huren is wel een pre...........!

Tot volgende keer

Fantastische plek!

Sambros
18-4-2015

Annida's Appartementen is een mooi kleinschalig complex in een prachtige tuin met een heerlijk zwembad. Praktisch en compleet ingerichte appartementen met allemaal een lekker terras of zoals ze dat daar zeggen "porch" en daar verblijf je toch het meest. Centraal gelegen ten opzichte van de stad of de stranden en op 2 km ligt een grote supermarkt. Een auto huren is wel een aanrader! Wim en Willem zijn fijne gastheren en zorgen dat de gasten zich echt even "thuis" op Curacao voelen!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Annida's in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Annida's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.