Tijdelijk €25 aanbetaling

• 10Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

134 Reviews over Amber Apartments

• 10Robert Daling04-07-2022

Dit voelt weer als thuis komen!

Mijn derde keer bij Amber Apartments. Wij hebben van 16 - 30 juni deze keer het boven appartement tot onze beschikking gehad. Twee ruimen slaapkamers, een grote badkamer, balkon en een dagelijks een zeebriesje. Heerlijk! Dankzij Miranda werd onze auto bij het appartement gebracht en later ook weer opgehaald. Alles wat we nodig hadden was aanwezig. En mocht er toch nog iets zijn, Miranda staat altijd voor je klaar om je te helpen. Dankzij haar tips over stranden of restaurants kom je eerder dagen te kort om alles te zien. Wij zien hier helemaal tot rust gekomen. Is het mijn laatste keer geweest? Waarschijnlijk niet!

• 10Nikita B.10-05-2022

Heerlijk genieten!

Prachtig appartment en heerlijke ligging op de wind. Wij hebben genoten in het appartement. Alles wat we nodig hadden en meer. De tuin is prachtig. Ook onze kids hebben genoten. Samen in de tuin vruchten zoeken die uit de bomen gevallen waren of tikkertje spelen. Er is genoeg ruimte. Airco voor verkoeling is aanwezig. We komen zeker terug!

• 10Fam; Ilbrink.05-10-2021

Ook na 12 jaar nog steeds GEWELDIG.

Dit zijn geweldige en zeer ruime appartementen in een beveiligde omgeving. Nadat wij 12 jaar geleden hier voor het eerst waren, wilden wij graag nog eens terug. Toen in het boven appartement, nu vanwege gezondheid in het onder appartement. Zoals we al gewend waren van de vorige keer, was het ook nu weer GEWELDIG. Miranda is een fantastische gastvrouw en staat met alles voor je klaar, want het mag je aan niets ontbreken. Mocht je toch om iets niet tevreden zijn, dan zal zij er alles aan doen het op te lossen naar de mogelijkheden. Nogmaals dit was ons tweede bezoek, en weer heeft dit alles een onvergetelijke indruk gemaakt op ons. Bij deze willen wij Miranda en haar man Edwin, als ook de kinderen Amber en Veronie heel hartelijk bedanken voor alles. Het zal waarschijnlijk ons laatste bezoek zijn geweest, maar wel een om nooit meer te vergeten. Nogmaals heel veel dank voor alles, en ga zo door.

• 9Lambert van Iersel07-06-2021

Fantastisch appartement en hele warme gastvrouw

In beveiligde wijk. We hadden de bovenverdieping. Hele ruime woonkamer en volledig uitgeruste keuken. Twee mooie grote slaapkamers (waarvan een met airco) en grote badkamer. Mooi balkon aan voorzijde en achterzijde. Heerlijk zitten. Schoon. De eigenaresse heet je persoonlijk welkom en probeert je overal mee te helpen. Top verblijf gehad! Dank Miranda!

• 10Piet Bakker31-05-2021

Gastvrijheid ten top!

Een prima ingericht appartement met een bijzonder gastvrije gastvrouw, die steunt met raad en daad. Bij aankomst verse koffie, boodschappen in de koelkast, goede adviezen en een luisterend oor. Het is gelegen op een resort met beveiliging en op een schitterende plek met uitzicht op zee. En toch maar ca. 10 min. van Willemstad.

• 10Leny05-02-2020

't was gloepens mooi!!

Mooi en verzorgt appartement. Prachtig eiland. Op het eiland hebben we veel mooie dingen gezien. Dankzij onze gastvrouw Miranda hebben we een onbezorgde fijne vakantie hebben gehad.

• 9Els Boerland02-02-2020

Fantastisch!

Een prachtig appartement, wij hadden de bovenverdieping. Rustig gelegen. Met ruime kamers/keuken en goede bedden. Grote veranda voor en achter, met uitzicht op zee. Miranda is een geweldige gastvrouw, die je overal mee helpt. We hebben een super leuke tijd gehad! Zeker een aanrader!

• 9Greet de Jong-Ruhe01-02-2020

Curaçao en Amber Apartments zijn grandioos

Met 4 vriendinnen hebben we 12 dagen genoten van de gastvrijheid van Miranda, ons bekende lieve gastvrouw. Zij heette ons welkom en gaf op een kaart aan, wat de mooiste stranden zijn, de interessante bezienswaardigheden en vooral, waar we heerlijk en bijzonder kunnen eten. Via Miranda huurden we een auto, wat absoluut noodzakelijk is, want openbaar vervoer is minimaal. We logeerden op de bovenverdieping waar we een prachtig uitzicht hadden op de Caraïbische zee. Vanwege het heerlijke weer leefden we buiten, voor en achter is een balkon, en alleen voor de nacht waren we binnen. Miranda tipte ons voor leuke excursies: birdwatching, stadswandeling door Otrabanda/Willemstad, struisvogel farm, aloë vera farm en een schitterende boottocht over de Spaanse wateren met een hapje en een drankje, met als toegift de ondergaande zon in de zee. Magnifiek. Kortom, een onvergetelijke vakantie dankzij Miranda en het Amber Apartments.

• 9Reinier en Anne-Marie26-01-2020

Geslaagde, en met enthousiasme verzorgde vakantie!

Het was voor ons de eerste keer op Curacao, op bezoek bij onze kinderen. Amber Apartments lag net twee straten verderop binnen dezelfde beveiligde wijk. Dat bleek een prima keuze. We hebben de helft van de tijd in het bovenappartement en de andere helft in het benedenappartement doorgebracht. Beiden hebben hun eigen charme. Boven was heel ruim, en je kon heerlijk relaxed ontbijten op het balkon in de ochtendzon. Beneden was binnen wat overzichtelijker, maar die ruimte kreeg je terug onder het overdekte buitenterras. Alles is prima verzorgd en schoon, al blijft het voor een Nederlander vreemd dat de meeste huizen op Curacao geen warm water in de keuken hebben. Met Miranda als enthousiaste gastvrouw is het altijd gemakkelijk schakelen. Via kleine attenties doet ze er alles aan om je je direct op je gemak te voelen. Wat ons betreft een geslaagd verblijf. Een aanrader!

• 10Jeannette Springer29-11-2019

Voor je boekt bij Amber Apartments moet je weten dat Miranda vanaf het moment dat je aankomt en je heel fijn naar het appartement vervoerd wordt tot je helaas terug vliegt, klaar staat voor alle kleine en grotere vragen. Een auto huren?? Vraag het Miranda en die staat klaar voor je superfijne vakantiewoning. Wij hebben in 2018 een heel fijne vakantie gevierd, heerlijk om zo je eigen plekje te hebben en toch alle raad en daad dichtbij. Moest ik niet werken vloog ik morgen al terug naar dusi curacao en logeren in Amber Apartments

Appartement Amber Apartments info

• CafeNiet beschikbaar