Appartement Amber Apartments

Meer appartement info

132 reviews over Appartement Amber Apartments

• 10Leny05-02-2020

't was gloepens mooi!!

Mooi en verzorgt appartement. Prachtig eiland. Op het eiland hebben we veel mooie dingen gezien. Dankzij onze gastvrouw Miranda hebben we een onbezorgde fijne vakantie hebben gehad.

• 9Els Boerland02-02-2020

Fantastisch!

Een prachtig appartement, wij hadden de bovenverdieping. Rustig gelegen. Met ruime kamers/keuken en goede bedden. Grote veranda voor en achter, met uitzicht op zee. Miranda is een geweldige gastvrouw, die je overal mee helpt. We hebben een super leuke tijd gehad! Zeker een aanrader!

• 9Greet de Jong-Ruhe01-02-2020

Curaçao en Amber Apartments zijn grandioos

Met 4 vriendinnen hebben we 12 dagen genoten van de gastvrijheid van Miranda, ons bekende lieve gastvrouw. Zij heette ons welkom en gaf op een kaart aan, wat de mooiste stranden zijn, de interessante bezienswaardigheden en vooral, waar we heerlijk en bijzonder kunnen eten. Via Miranda huurden we een auto, wat absoluut noodzakelijk is, want openbaar vervoer is minimaal. We logeerden op de bovenverdieping waar we een prachtig uitzicht hadden op de Caraïbische zee. Vanwege het heerlijke weer leefden we buiten, voor en achter is een balkon, en alleen voor de nacht waren we binnen. Miranda tipte ons voor leuke excursies: birdwatching, stadswandeling door Otrabanda/Willemstad, struisvogel farm, aloë vera farm en een schitterende boottocht over de Spaanse wateren met een hapje en een drankje, met als toegift de ondergaande zon in de zee. Magnifiek. Kortom, een onvergetelijke vakantie dankzij Miranda en het Amber Apartments.

• 9Reinier en Anne-Marie26-01-2020

Geslaagde, en met enthousiasme verzorgde vakantie!

Het was voor ons de eerste keer op Curacao, op bezoek bij onze kinderen. Amber Apartments lag net twee straten verderop binnen dezelfde beveiligde wijk. Dat bleek een prima keuze. We hebben de helft van de tijd in het bovenappartement en de andere helft in het benedenappartement doorgebracht. Beiden hebben hun eigen charme. Boven was heel ruim, en je kon heerlijk relaxed ontbijten op het balkon in de ochtendzon. Beneden was binnen wat overzichtelijker, maar die ruimte kreeg je terug onder het overdekte buitenterras. Alles is prima verzorgd en schoon, al blijft het voor een Nederlander vreemd dat de meeste huizen op Curacao geen warm water in de keuken hebben. Met Miranda als enthousiaste gastvrouw is het altijd gemakkelijk schakelen. Via kleine attenties doet ze er alles aan om je je direct op je gemak te voelen. Wat ons betreft een geslaagd verblijf. Een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    10Jeannette Springer29-11-2019

Voor je boekt bij Amber Apartments moet je weten dat Miranda vanaf het moment dat je aankomt en je heel fijn naar het appartement vervoerd wordt tot je helaas terug vliegt, klaar staat voor alle kleine en grotere vragen. Een auto huren?? Vraag het Miranda en die staat klaar voor je superfijne vakantiewoning. Wij hebben in 2018 een heel fijne vakantie gevierd, heerlijk om zo je eigen plekje te hebben en toch alle raad en daad dichtbij. Moest ik niet werken vloog ik morgen al terug naar dusi curacao en logeren in Amber Apartments

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Remco19-11-2019

Prima locatie, over 3 maanden op herhaling

Een week op Curacao geweest voor mijn werk en overnacht op de bovenverdieping. De woonruimte is ERG groot en de open keuken was voorzien van alle benodigde apparatuur. Ook prima geslapen trouwens. Het was door de wind nooit erg warm in de woning, en iedere ochtend heerlijk ontbeten op het ruime balkon aan de voorzijde. Miranda is een enthousiaste en behulpzame gastvrouw. Komende februari weer naar Curacao en opnieuw geboekt bij Amber Apartments.

Zakelijk gereisd in januari 2019

• 10Rachel19-11-2019

Prachtig appartement voor een heerlijke vakantie!

Wij verbleven met onze 2 dochters van 11 en 12 in het grootste boven appartement. Heerlijke ruimte met 2 grote slaapkamers en voldoende kast ruimte. Er staat (bijna) altijd een heerlijk passaat wind en door de goede ligging van het appartement, waait het er heerlijk. Met een gehuurd auto’tje (echt een must) die de eigenaresse voor ons geregeld heeft, zijn wij op de mooiste plekjes geweest op het eiland. De eigenaresse, Miranda, heeft op een kaart wat tips gegeven over de highlights. Super handig. Snel en makkelijk contact via whatsapp. Wij hebben een heerlijke en onbezorgde vakantie gehad. Vraag Miranda naar de mooie plekjes en must see spots!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Monique19-11-2019

Voor herhaling vatbaar!

Schoon en net appartement, heel ruim! Je voelt je hier helemaal thuis. Ligt goed op de wind, heel belangrijk op Curacao.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Tom Exterkate17-11-2019

Helemaal geweldig!

Ik was voor werk op Curaçao en had het boven-appartement. In één woord: geweldig!!!!! Appartement is heerlijk, schoon, van alle gemakken voorzien en je hebt heeeeeel veeeeeel ruimte. En dan ook nog aan beide kanten een ruim balkon over de hele breedte van het huis. En altijd een lekker briesje. Heerlijk! Ik vind het appartement een absolute aanrader! En dan Miranda, de eigenaresse. Ik ben door haar hartelijk ontvangen, ze is erg gastvrij, behulpzaam, gezellig en goed bereikbaar. Een voorbeeld voor veel collega's! Als ik weer naar Curaçao ga, ga ik zeker weer naar Amber Apartments!

Zakelijk gereisd in februari 2019

• 9Wilfred Vorsteveld16-11-2019

Het was geweldig, genieten van de zon en de mens

Warme ontvangst, geweldig genoten.

Gereisd met partner in oktober 2019

Appartement Amber Apartments info