Appartement Amber Apartments

Tonen op kaart

128 reviews over Appartement Amber Apartments

• 2019
    10Jeannette Springer29-11-2019

Voor je boekt bij Amber Apartments moet je weten dat Miranda vanaf het moment dat je aankomt en je heel fijn naar het appartement vervoerd wordt tot je helaas terug vliegt, klaar staat voor alle kleine en grotere vragen. Een auto huren?? Vraag het Miranda en die staat klaar voor je superfijne vakantiewoning. Wij hebben in 2018 een heel fijne vakantie gevierd, heerlijk om zo je eigen plekje te hebben en toch alle raad en daad dichtbij. Moest ik niet werken vloog ik morgen al terug naar dusi curacao en logeren in Amber Apartments

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Remco19-11-2019

Prima locatie, over 3 maanden op herhaling

Een week op Curacao geweest voor mijn werk en overnacht op de bovenverdieping. De woonruimte is ERG groot en de open keuken was voorzien van alle benodigde apparatuur. Ook prima geslapen trouwens. Het was door de wind nooit erg warm in de woning, en iedere ochtend heerlijk ontbeten op het ruime balkon aan de voorzijde. Miranda is een enthousiaste en behulpzame gastvrouw. Komende februari weer naar Curacao en opnieuw geboekt bij Amber Apartments.

Zakelijk gereisd in januari 2019

• 10Rachel19-11-2019

Prachtig appartement voor een heerlijke vakantie!

Wij verbleven met onze 2 dochters van 11 en 12 in het grootste boven appartement. Heerlijke ruimte met 2 grote slaapkamers en voldoende kast ruimte. Er staat (bijna) altijd een heerlijk passaat wind en door de goede ligging van het appartement, waait het er heerlijk. Met een gehuurd auto’tje (echt een must) die de eigenaresse voor ons geregeld heeft, zijn wij op de mooiste plekjes geweest op het eiland. De eigenaresse, Miranda, heeft op een kaart wat tips gegeven over de highlights. Super handig. Snel en makkelijk contact via whatsapp. Wij hebben een heerlijke en onbezorgde vakantie gehad. Vraag Miranda naar de mooie plekjes en must see spots!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Monique19-11-2019

Voor herhaling vatbaar!

Schoon en net appartement, heel ruim! Je voelt je hier helemaal thuis. Ligt goed op de wind, heel belangrijk op Curacao.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Tom Exterkate17-11-2019

Helemaal geweldig!

Ik was voor werk op Curaçao en had het boven-appartement. In één woord: geweldig!!!!! Appartement is heerlijk, schoon, van alle gemakken voorzien en je hebt heeeeeel veeeeeel ruimte. En dan ook nog aan beide kanten een ruim balkon over de hele breedte van het huis. En altijd een lekker briesje. Heerlijk! Ik vind het appartement een absolute aanrader! En dan Miranda, de eigenaresse. Ik ben door haar hartelijk ontvangen, ze is erg gastvrij, behulpzaam, gezellig en goed bereikbaar. Een voorbeeld voor veel collega's! Als ik weer naar Curaçao ga, ga ik zeker weer naar Amber Apartments!

Zakelijk gereisd in februari 2019

• 9Wilfred Vorsteveld16-11-2019

Het was geweldig, genieten van de zon en de mens

Warme ontvangst, geweldig genoten.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Anique Vorsteveld -Dijkslag16-11-2019

Heerlijk genieten!!!

Aanrader top plekje ruim appartement, alles aanwezig.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Justine16-11-2019

Ontspannen verblijf

Afgelopen juni ongeveer 1,5 week in het heerlijke beneden appartement verbleven. De appartementen liggen centraal en de auto parkeer je gemakkelijk op de oprit. Een auto is overigens zeer prettig en Miranda kan helpen met de huur hiervan. Daarnaast is Miranda altijd zeer goed bereikbaar, erg behulpzaam en enthousiast! De tuin beneden was ook erg lekker om in te zitten. Kortom een super geslaagd verblijf op Curaçao.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Rene en Gretha Hensel16-11-2019

Heerlijk klimaat, prima uit te houden

Een heerlijk apartement, lekker ruim en van alle gemakken voorzien. Schoon. Wel een erg rustige wijk, voor vertier heb je wel een auto nodig. Maar de afstanden zijn prima te doen. Een dikke vette 10 voor de gastvrouw. Altijd behulpzaam en enthiousiast! Lieve Miranda, we komen zeker nog een keer terug😘

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Maarten16-11-2019

Ons favoriete stekje

Amber Apartments is voor ons thuiskomen op Curacao. De eerste keuze, telkens als we gaan. De ligging is mooi centraal en in een beveiligde rustige wijk. De appartementen, zowel beneden als boven zijn goed verzorgd. Onze favoriet is het beneden appartement. Je kan hier lekker buiten in de tuin zitten. Miranda is een hele goede gastvrouw. Je wordt super ontvangen en ze zorgt altijd dat er al iets in de koelkast ligt zodat je niet meteen naar de winkel hoeft. Ook als je een huurauto nodig hebt (en dat is geen overbodige luxe) heeft zij een goed netwerk. Mocht er iets zijn, of als je vragen hebt dan is zij altijd bereikbaar en behulpzaam. Door de centrale ligging ben je snel op alle mooie plekken van het eiland. Grote supermarkten als de Mangusa liggen vlak bij, maar je bent ook zo in Willemstad of op een van de stranden. Kortom een echte aanrader.

Gereisd met partner in februari 2019

9 tips over Appartement Amber Apartments

• Robert, 29-11-2013

Wat je gezien moet hebben: safaritocht Christoffelpark, Shete Boca, Mambo Beach, Grote knip, Ostrifarm (struisvogelfarm), Pirate Bay.

• Gydella van der Toorn, 15-06-2013

Er is een simkaart voor je mobiele telefoon beschikbaar voor gebruik tijdens je verblijf. Deze kan je opladen via het prepaid systeem. Stuk goedkoper dan zelf mobiel bellen. Je kan zo ook je eigen telefoon gebruiken.

• Jill en Menzo Dijkstra, 21-09-2012

Ga uit eten bij het Wilhelmina Plein Café in Punda. Hier heb je elke dag een speciale daghap voor maar NAF 12,- pp. Ook buiten deze daghap hebben ze HEERLIJK en GOEDKOOP eten. Het personeel is zeer vriendelijk. Huur een bootje bij de BOATHOUSE en ga varen over het Spaanse Water. Hier zie je in één boottochtje de mooiste huizen van het eiland. Tevens zie je de Tafelberg en het Landhuis waar de serie De Erfenis is opgenomen. Ga lekker snorkelen bij één van de vele mooie stranden.

0 vragen over Appartement Amber Apartments

Appartement info