Appartement Amber Apartments

108 reviews over Appartement Amber Apartments in het Nederlands

Ik wil weer terug!!

Manon
14-6-2018

Wat een fijn appartement! Wij hadden het appartement op de begane grond, zeer groot, schoon en van alle gemakken voorzien! En dan de porch en de tuin... in één woord Geweldig. En het ligt ook nog eens heel centraal op t eiland.

Miranda (de eigenaresse) wil je overal mee helpen en is heel goed te bereiken. Veel leuke tips ook gehad van haar voor de mooie spots op Curaçao. Ik kan deze accomodatie aan iedereen aanraden!

Ik wil nu al wel weer terug :)

Fantastisch!!

Renate
2-1-2018

Heerlijk, ruim en gunstig gelegen appartement!

Gastvrouw Miranda laat je echt thuis voelen in het appartement en op Curacao. Je kan met al je vragen bij haar terecht en bovendien leuk in de omgang.

Wij verbleven hier in december en zelfs de kerstboom ontbrak niet.

Een echte aanrader om Curacao te verkennen!

Geweldige vakantie!!

Daniël en Ilse
1-11-2017

Nog regelmatig denken wij terug aan onze vakantie december 2016 in Curaçao. Miranda heeft ons goed opgevangen en geholpen met alles te regelen voor de reis. Het appartement ligt in een prettige wijk en is prettig ingericht, ruim en schoon. We voelden ons direct thuis. Vooral de ruime tuin was heerlijk. Miranda heeft ons de vele mooie plekken van het eiland aangewezen, hierdoor hebben we in de twee weken dat we er waren veel gezien. En tijdens onze vakantie werden we vaak even op de hoogte gesteld via berichtjes.

Wij hebben een geweldige vakantie gehad, mede door het fijne appartement en de tips van Miranda. Curaçao is zeker een aanrader, en dit appartement is een heerlijke plek om te verblijven.

Geweldige vakantie!

Leon en Maureen
28-10-2017

We werden ontvangen door Miranda, transfer en huurauto waren vooraf goed door haar geregeld! Miranda gaf ons een warm welkom, nam de tijd en heeft ons alle mooie plekken van het eiland aangewezen op de kaart. Tussendoor kregen we via whatsapp leuke tips om een kijkje te nemen. Ze is een betrokken gastvrouw en erg behulpzaam (super!!). Het appartement ligt in een goede/veilige wijk, is erg ruim, schoon en konden heerlijk in de tropische tuin zitten! We hebben een geweldige vakantie gehad. Zeker een aanrader om naar dit mooie appartement in Willemstad te gaan!!!

Zoek niet verder. Hier moet je geweest zijn!

Christiaan en Frits te Strake
21-10-2017

Wat een gastvrouw, wat een appartement!!!! Fantastisch welkom, ruimte binnen en buiten. Heerlijk coole airco. Schoon, mooi gelegen. Wat is er niet te bewonderen aan deze prachtige plek. En dan ook nog al die perfecte tips van Miranda voor stranden, onverwachte plekken, interessante sights en shops. Kortom Perfect. Enige minpuntje : de tijd ging veel te snel, maar we komen terug.

Super !

Erick en Monika
21-10-2017

Wij mochten in mei 10 dagen naar Curacao reisen omdat wij deze reis hebben gewonnen. Onze verwachtingen zijn overtroffen ! Bij aankomst worden wij van de lieve gastvrouw Miranda op de luchthaven verwacht en naar het appartement gebracht. Het appartement is heel ruim , leuk ingericht , schoon en de bedden zijn super ! de tuin is goed onderhouden , mooie planten en bomen ( zelf een hangmat ontbreekt niet ! ) De gastvrouw Miranda is een topper en neemt de tijd om je alles uit te leggen en je op de kaart de leukste plekken te laten zien .

En auto huren is wel nodig maar met de maps. app kom je makkelijk overal !

wij hebben een superleuke vakantie gehad en hebben de volgende vakantie al weer geboekt ! Als je een leuk appartement zoekt ben je hier op de goede adres !

Fantastisch!

Familie van Rijsselberg Hazel
21-10-2017

Wij hebben met onze 3 kinderen bij het Amber appartement echt vakantie gevierd! Het ontvangst door Miranda, gastvrijheid, vele tips en tijd voor gezellige praatjes, de rust en ruimte, gewoon geweldig!

En niet goed??Niet kunnen vinden!!

Hooguit einde vakantie. 😉

Super fijne vakantie bij Amber

Caroline
12-4-2017

Amber Appartment Curacao is fantastisch Miranda is een super gastvrouw !

Wil je graag naar het eiland ....is dit zeker een aanrader

Het huren van een auto is een must , download de app maps.me en je komt overal zonder problemen !

Vergeet niet naar Cas abou te gaan zeker een aanrader ( is ons lievelings strand )

Miranda de gastvrouw legt je alles uit en weet als geen ander de allermooiste plekjes van het eiland

Het was voor ons een fantastische tijd genoten van vriendschap gastvrijheid zon wind vrije tijd en heerlijk eten

het was in 1 woord fantastisch

Andrea
23-2-2017

Bij aankomst op Hato werden we netjes opgehaald en naar ons appartment gebracht, daar aangekomen stond Miranda ons al op te wachten. Alles werd netjes uitgelegd en de koelkast was al gevuld en de airco stond al aan.

De volgende ochtend kwam Miranda terug en heeft ons alles verteld over het eiland. Onze auto had ze ook geregeld en die stond dus al klaar.

Het app. is van alle gemakken voor zien, alles was aanwezig.

Grote keuken en woonkamer, met veel ramen. heerlijk bed en een mooie grote badkamer ( douche met warm water). tussen door word het app. nog een keer schoongemaakt en de handdoeken vervangen.

Het is super om in de tuin te zitten. een heerlijke wind en een mooie tuin die goed onderhouden is.

De gastvrouw is echt helemaal super, ze wil alles voor je doen en mocht er iets zijn lost ze het meteen op. een super, gezellig en lief mens!!!

Wanneer we weer terugkomen gaan we zeker weer naar Miranda.

Super!

M. Boxem
23-2-2017

Erg fijn verblijf gehad in het appartement. Schoon en ruim.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Amber Apartments in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Amber Apartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.