Appartement Amalia Boutique Hotel & Vacation Apartments ***

Appartement Amalia Boutique Hotel & Vacation Apartments ***

Appartement Amalia Boutique Hotel & Vacation Apartments
Appartement Amalia Boutique Hotel & Vacation Apartments
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Amalia Boutique Hotel & Vacation Apartments voor je op een rij gezet:

103 reviews over Appartement Amalia Boutique Hotel & Vacation Apartments in het Nederlands

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Carlo J, 10-2-2018

Ontzettend gastvrij ontvangen, met koffie, en geholpen met de bagage naar binnen te brengen. Heerlijk rustig en intiem complex met mooie moderne kunst. Lekker op je eigen tijd ontbijten. Niks meer te wensen.

Een auto is nodig.

indien je meer wilt zien van de omgeving,dan alleen het strand bij Jan Thielbaai,of de Caracasbaai.

De hotelkamer is schoon en voorzien van een kleine koelkast en koelbox.

Het voelt persoonlijk en het is gezellig om tezitten in de binnentuin tijdens het het ontbijt.

De afstand tot het strand is op 20 loopminuten en dat was nu goed te doen qua temperatuur.

Boek een Tour in het Christoffelpark met gids

Ga een keertje snorkelen in de Caracasbaai,linkerkant van het Seahorse restaurant of bij tugboat.

Lekker en goedkoop eten bij Pop's Place ,Placa Bieu en de Buurvrouw.

Wauw!

Linda, 4-7-2017

Fantastisch appartementencomplex. Wij hadden de luxe om er bijna alleen te zijn. Ruim appartement, waar alles bij in zit. Wij zijn gewend om zelf vaatdoekjes/ theedoeken/ afwasmiddel et cetera allemaal mee te nemen. Helemaal niet nodig! Alles was aanwezig. Zelfs een koelbox voor mee naar het strand. :-) Het werd ook goed schoon gehouden. Alles kreeg opnieuw een likje verf omdat het rustig was, al was dat niet eens nodig.

Appartementencomplex ligt wat hoger, waardoor je een mooi uitzicht hebt. Is een eindje lopen naar de Jan Thielbaai (wel te doen).

De eigenaar is welwillend, zelfs toen we aan het einde van onze vakantie naar een ander hotel gingen, gaf hij aan dat als er wat was, we zo konden appen.

Kortom, echt aan te raden!

Vorige week (28 mei t/m 2 juni en opnieuw 3 juni en 4 juni) verbleven wij in het Amalia Boutique Hotel. We zouden de laatste 2 nachten elders slapen maar zijn na 1 nacht alweer teruggegaan naar Amalia omdat we daar gewoon erg tevreden over waren en omdat het andere hotel in Westpunt onder de maat was. Gelukkig was een nieuw verblijf bij Amalia na een Whatsapp bericht en telefoontje met de eigenaar van Amalia weer snel geregeld!

Na een autorit van een klein half uur vanaf het vliegveld werden we bij aankomst vriendelijk ontvangen door de eigenaar. We kregen uitgebreid informatie over het appartement en onze vraag over mogelijke tips werd ook goed beantwoord. Bij binnenkomst van 'ons' appartement troffen wij een zeer schoon en ruim appartement aan. De douche bleek aan de koude kant maar dit werd direct voor ons aangepast. Het zwembad lag direct voor ons appartement maar gaf geen overlast.. De gratis WIFI werkte ook prima op het complex, dus mooie foto's konden eenvoudig gedeeld worden met Nederland.

De ligging is rustig maar met een auto (daarom geen cijfer 10) zijn alle faciliteiten goed te bereiken (incl. AH supermarkt). Westpunt in een uur te bereiken. (Lijkt lang maar op Curaçao kun je natuurlijk niet heel hard rijden) Prijs/kwaliteit is goed, zeker in vergelijk tot andere hotels op het eiland. Amalia is vele malen goedkoper dan een ander hotel waar wij het korte verblijf hebben ervaren als een kleine ramp.

ondanks veel hoogbouw,vrij uitzicht.

Rita van Egmond, 22-2-2017

Appartement is ruim genoeg voor 2 personen. Misschien wat meer gebruiksvoorwerpen zoals serviesgoed. Wel een compliment voor het verschonen van beddengoed en douche en handdoeken. Top.1 x in de 5 dagen.

Fantastisch.....

Tineke, 4-2-2017

Mijn vriendin en ik waren hier 22 januari tot 31 januari. Wat hebben we daar een heerlijke vakantie gehad. Heerlijk rustig en doordat het niet zo groot is heb je veel contact met de andere gasten..Dus s'avonds lekker samen aan de "stamtafel" een wijntje drinken lekker bij praten .Haitham en zijn team zijn prachtige mensen die alles voor je willen doen . Heerlijk geslapen,kamers zijn goed schoon en ruim. Al zingend zijn de dames met hun werk bezig dat zegt voldoende over de sfeer...Haitham en team...Dank jullie wel voor alles....En tot ziens want ik kom zeker weer terug samen met mijn man...

Dikke knuffel Tine en Lisette.

Geweldig

Lynn, 4-8-2016

Begin juli naar Amalia geweest. Geweldig hotel en alles is netjes geregeld. We hebben een top vakantie gehad. Een auto huren is wel een pré. Voor de rest is alles lekker dichtbij, goed te doen met de auto.

Absolute aanrader

Christiane en Nicole Sanders, 5-7-2016

Na anderhalve week verblijf in Amalia apartments/hotel kunnen wij zeggen, dat dit een absolute aanrader is. Gastvrijheid, nette en gezellige kamers, een heerlijk zwembad met makkelijke ligbedden. Een echt fijne en rustig gelegen locatie, dichtbij het prachtige Jan Thiel strand.

niet gastvrij

will blaak, 26-6-2016

het personeel was vriendelijk . de eigenaar niet . zo ongastvrij en totaal niet gastvriendelijk,

als je ergens om vroeg. kon het niet

Schitterend rustig, mooi, nieuw complex

Daniel&Esther, 8-5-2016

Complex bestaat uit appartementen en kamers, wij hadden een appartement. De eigenaar Haitam verhuurd ook auto's. Aan alles zie je dat hij trots is op zijn complex. Super schoon, service met een grote S. Ligging in een luxere wijk, wij hadden meteen een auto geboekt. Als jij meer van Curacao wilt zien is een auto toch wel noodzakelijk. Elke ochtend om 08.00 uur liggenn er wat sandwiches en staat er een pot koffie en thee voor je klaar bij de receptie. De rest is al aangegeven in andere reviews. Als ik dan toch een puntje van verbetering kan noemen is het de ventilator die maar op 1 stand kan boven je bed, die draait te hard en de airco precies boven je bed vinden wij niet ideaal.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Amalia Boutique Hotel & Vacation Apartments in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Amalia Boutique Hotel & Vacation Apartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Amalia Boutique Hotel & Vacation Apartments scoort een 9.27 uit 10 op basis van 103 reviews.

Acties

Acties voor Appartement Amalia Boutique Hotel & Vacation Apartments