Appartement Amalia Boutique Hotel & Vacation Apartments

• 6.5Inrichting
  • 6.5Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Amalia Boutique Hotel & Vacation Apartments voor je op een rij gezet:

111 reviews over Appartement Amalia Boutique Hotel & Vacation Apartments

• 2018
    8Youri en Jorinde07-12-2018

Super!

Een hartelijk en warm welkom, met een prachtig verblijf. De eigenaar is een hele aardige man, die erg gastvrij is. Prima en leuk aangekleed appartement, wat goed schoongemaakt wordt 6 dagen per week. Locatie is super. Supermarkt en strand op loopafstand.
    Wij hebben een super vakantie gehad, mede dankzij dit prettige verblijf.

• 2Maike12-09-2018

Nooit meer!!

Wij (2 vriendinnen) zijn in Curaçao geweest bij Amalia. Na een reis van totaal ongeveer 14 uur, kwamen we aan bij ons appartement (dachten we). Vermoeit en bezweet van de hitte waar je aardig aan moet wennen, kwamen we aan bij ons verblijf. Toen we eenmaal is boven waren met onze zware koffers, stond de eigenaar daar. We kregen onze sleutels en hier om het hoekje boven was onze kamer. Dus we konden opzoek naar onze kamer en nog een keer met die koffer een trap op. Soms is het best prettig als je zon reis erop heb zitten, dat iemand zo vriendelijk is om je te helpen met je koffer en je de kamer te wijzen. Ohjaa ik vergeet te zeggen dat hij zei dat er een boek ligt met regels die we eerst moesten lezen voordat we de deur weer uit gingen. Toen we aan kwamen bij de kamer hadden we dus geen appartement, maar een kleine slaapkamer met een kleine badkamer. Willen we een appartement, kost ons 50 dollar per dag. Dikke doei!

Met vrienden

• 4Karin06-09-2018

Nooit meer

Schoon maar daar is alles mee gezegd. Overal bordjes met regels. Ook t.a.v roken wat nergens mag ook niet bij zwembad, maar rookbank waar wel mag staat naast zwembad. Zwembad zeer klein. Slechts 6 ligbedden voor 34 gasten indien volle bezetting. Slechts 2 dagen andere gasten gezien. Het is afgelegen, auto absoluut noodzakelijk, om 22.00 uur gaat voordeur op slot. Check je te laat in heb je pech. Er zou een een bar moeten zijn, das een wand met 6 lege heineken flessen. Bij zwembad is bar nooit open. Verder oogt het als galerie. Let op met elektra, zet alles uit als je weg gaat want bij meer dan 10 kw per dag verbruik gemiddeld moet je bij betalen. Gemiddeld gebruik per nacht voor airco en koelkast is al 7 kw . In hotelkamers 1 raam in badkamer kan niet open zitten metalen lamellen voor. Raam aan voorzijde kan niet open omdat gasten van andere kamers dan zo de slaapkamer inkijken. Lopen in omgeving is af te raden wegen zijn steil.

• 5J.E Koger24-06-2018

Sfeerloos tussen de blaffende honden en verkeer

Ruim appartement eerste twee dagen vloer uitgesproken vies( rest wel schoon ) bij tonen van voetzolen welke zwart werden op de vloer van partner eigenaar een sorry maar van eigenaar de volgende dag een afgebeten er is wel schoongemaakt komst door de wind en sahara zand, waar op ik hem mede deelde dat er vlekken al meerdere dagen op de vloer zaten die ik ondertussen zelf was gaan poetsen.daarna werd de vloer wel schoon gehouden kwam dus niet door de wind en sahara zand. Ontvangst : sleutel ligt klaar in aankomst hal geen glaasje sap niets er werd totaal geen hulp geboden ook niet met de hand bagage . Het zwembad is niet verwarmd er is constant geblaf en veel verkeer ligt aan hellende weg 20 min min. van alles verwijderd. kompleks (eigenaar) heeft veel regeltjes en is uitgesproken arrogant.Als er iets fout gaat geen sorry maar meer u heeft het fout(naar de gast toe)NIET gastvrij.Auto noodzakelijk parkeer terrein poortniet af te sluiten.

• 8Michel en Helen14-04-2018

Echt genoten

Voor een rustgevende vakantie ben je hier aan het juiste adres. We hebben genoten van het appartement wat simpel is ingericht, maar uitstekend voldoet. Je eigen ontbijt gehaald bij Appie Heijn nuttigen op je terrasje is geweldig. Lopen naar Jan Tiel strand is in 15min goed te doen.

• 10Hans van der Velden12-03-2018

Thuis ver van huis! Echt Top!

Wij hadden een kamer geboekt. Onze kamer was comfortabel, netjes en heel schoon. Genoeg voor wat wij nodig hadden voor een heerlijk vakantie. Personeel en eigenaar waren Top! Op donderdag heeft het geregend en we hebben gezellig onder de palmbladeren dak een bakje koffie samen de eigenaar gedronken. Hij heeft onz veel waardevolle tips gegeven over Curacao. Dit is wat wij zo fijn vinden om in een lokaal en kleinschalig hotel te verblijven i.p.v. die grote resorts. Wij zullen zeker hier terug komen.

Wat we minder prettig vonden was het negatieve houding van een andere gast die niks goed vond en ons steeds probeerde van de partij te krijgen.

• 8Hayley06-03-2018

Super mooi kleinschalig resort in Jan thiel.. vriendelijke mensen.. prachtige stranden en heerlijk water.. en super service van touroperator die onze reis goed geregeld heeft!

Met vrienden

• 7Alda en Margienus Dekker01-03-2018

Curacao ja! Amalia hotelkamer? Nee!

We vonden curaçao geweldig! De eerste 3 dagen wel heel veel regen wat ons ook een andere kant op Amalia liet zien, nergens een plekje om droog te zitten, behalve op de rand van je bed. en dat verveelt snel! en de ruimte om het anders te doen is er wel! De apartementen zien er goed uit, maar de hotelkamers zijn groot maar te spartaans, wij misten een zitje. een waterkoker is een must!, (want er was nu nog geen kopje koffie te krijgen, zeker s'avond is er helemaal niets). een tv zou ook leuk zijn (slecht weer). het meubilair in de binnentuin is niet comfortabel om avonds lekker te relaxen. Wat echt goed is , is dat het er brandschoon is, de schoonmaaksters zijn heel vriendelijk. Er ontbreekt mensselijke gezelligheid die alleen een goede gastheer of vrouw kan maken. ook de beschikking over een auto is een must. 20 minuten naar wandelen naar jan thiel Baaij , en met deze regen niet te doen.... Maar ook met hitte te ver.

• 9Carlo J10-02-2018

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Ontzettend gastvrij ontvangen, met koffie, en geholpen met de bagage naar binnen te brengen. Heerlijk rustig en intiem complex met mooie moderne kunst. Lekker op je eigen tijd ontbijten. Niks meer te wensen.

• 8Marjon25-01-2018

Een kleinschalig resort,goed onderhouden en schoon

Een auto is nodig. indien je meer wilt zien van de omgeving,dan alleen het strand bij Jan Thielbaai,of de Caracasbaai. De hotelkamer is schoon en voorzien van een kleine koelkast en koelbox. Het voelt persoonlijk en het is gezellig om tezitten in de binnentuin tijdens het het ontbijt. De afstand tot het strand is op 20 loopminuten en dat was nu goed te doen qua temperatuur.

Tips Boek een Tour in het Christoffelpark met gids Ga een keertje snorkelen in de Caracasbaai,linkerkant van het Seahorse restaurant of bij tugboat. Lekker en goedkoop eten bij Pop's Place ,Placa Bieu en de Buurvrouw.

17 tips over Appartement Amalia Boutique Hotel & Vacation Apartments

• Eric Vriezen, 13-07-2012

Alles wat wij nodig hadden was er.

• Erna, 07-07-2014

Autohuur 100% een aanrader. Vooraf in Nederland regelen of ook heel praktisch via Haitham.

• Peter, 22-03-2013

Tip 1: ga voor kleine boodschapjes naar de AH bij Jan Thiel. Maar voor de grote boodschappen (en je portemonnee) kies dan voor de lokale supermarkt Vreugdenhil (Nog geen 10 min rijden vanaf Amalia). Tip 2: neem een traveladapter mee. De meeste telefoonadapters kunnen overweg met 110 volt. Maar het stopcontact verschilt! Onder de grote palapa is een 220v stopcontact te vinden. Tip 3: geniet!

1 vraag over Appartement Amalia Boutique Hotel & Vacation Apartments

• HEDE, 24-09-2015

Wie gaat er ook heen rond 11okt?

Hoi hoi,

Ik ben benieuwd wie er ook heen gaan in de periode va 11 okt?

Gr

Appartement info