Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag30°25°
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Amalia Boutique Hotel & Vacation Apartments voor je op een rij gezet:

Tjingo

111 reviews over Appartement Amalia Boutique Hotel & Vacation Apartments in het Nederlands

Super!

Youri en Jorinde,
7-12-2018

Een hartelijk en warm welkom, met een prachtig verblijf. De eigenaar is een hele aardige man, die erg gastvrij is. Prima en leuk aangekleed appartement, wat goed schoongemaakt wordt 6 dagen per week.

Locatie is super. Supermarkt en strand op loopafstand.

Wij hebben een super vakantie gehad, mede dankzij dit prettige verblijf.

Gereisd met partner in november 2018

Nooit meer!!

Maike,
12-9-2018

Wij (2 vriendinnen) zijn in Curaçao geweest bij Amalia. Na een reis van totaal ongeveer 14 uur, kwamen we aan bij ons appartement (dachten we). Vermoeit en bezweet van de hitte waar je aardig aan moet wennen, kwamen we aan bij ons verblijf. Toen we eenmaal is boven waren met onze zware koffers, stond de eigenaar daar. We kregen onze sleutels en hier om het hoekje boven was onze kamer. Dus we konden opzoek naar onze kamer en nog een keer met die koffer een trap op. Soms is het best prettig als je zon reis erop heb zitten, dat iemand zo vriendelijk is om je te helpen met je koffer en je de kamer te wijzen. Ohjaa ik vergeet te zeggen dat hij zei dat er een boek ligt met regels die we eerst moesten lezen voordat we de deur weer uit gingen. Toen we aan kwamen bij de kamer hadden we dus geen appartement, maar een kleine slaapkamer met een kleine badkamer. Willen we een appartement, kost ons 50 dollar per dag. Dikke doei!

Gereisd met vrienden in september 2018

Nooit meer

Karin,
6-9-2018

Schoon maar daar is alles mee gezegd.

Overal bordjes met regels. Ook t.a.v roken wat nergens mag ook niet bij zwembad, maar rookbank waar wel mag staat naast zwembad.

Zwembad zeer klein. Slechts 6 ligbedden voor 34 gasten indien volle bezetting.

Slechts 2 dagen andere gasten gezien.

Het is afgelegen, auto absoluut noodzakelijk, om 22.00 uur gaat voordeur op slot. Check je te laat in heb je pech.

Er zou een een bar moeten zijn, das een wand met 6 lege heineken flessen.

Bij zwembad is bar nooit open.

Verder oogt het als galerie.

Let op met elektra, zet alles uit als je weg gaat want bij meer dan 10 kw per dag verbruik gemiddeld moet je bij betalen.

Gemiddeld gebruik per nacht voor airco en koelkast is al 7 kw .

In hotelkamers 1 raam in badkamer kan niet open zitten metalen lamellen voor.

Raam aan voorzijde kan niet open omdat gasten van andere kamers dan zo de slaapkamer inkijken.

Lopen in omgeving is af te raden wegen zijn steil.

Gereisd met partner in augustus 2018

D-reizen

Sfeerloos tussen de blaffende honden en verkeer

J.E Koger,
24-6-2018

Ruim appartement eerste twee dagen vloer uitgesproken vies( rest wel schoon ) bij tonen van voetzolen welke zwart werden op de vloer van partner eigenaar een sorry maar van eigenaar de volgende dag een afgebeten er is wel schoongemaakt komst door de wind en sahara zand, waar op ik hem mede deelde dat er vlekken al meerdere dagen op de vloer zaten die ik ondertussen zelf was gaan poetsen.daarna werd de vloer wel schoon gehouden kwam dus niet door de wind en sahara zand. Ontvangst : sleutel ligt klaar in aankomst hal geen glaasje sap niets er werd totaal geen hulp geboden ook niet met de hand bagage . Het zwembad is niet verwarmd er is constant geblaf en veel verkeer ligt aan hellende weg 20 min min. van alles verwijderd. kompleks (eigenaar) heeft veel regeltjes en is uitgesproken arrogant.Als er iets fout gaat geen sorry maar meer u heeft het fout(naar de gast toe)NIET gastvrij.Auto noodzakelijk parkeer terrein poortniet af te sluiten.

Gereisd met partner in juni 2018

Echt genoten

Michel en Helen,
14-4-2018

Voor een rustgevende vakantie ben je hier aan het juiste adres. We hebben genoten van het appartement wat simpel is ingericht, maar uitstekend voldoet. Je eigen ontbijt gehaald bij Appie Heijn nuttigen op je terrasje is geweldig.

Lopen naar Jan Tiel strand is in 15min goed te doen.

Gereisd met partner in februari 2016

Thuis ver van huis! Echt Top!

Hans van der Velden,
12-3-2018

Wij hadden een kamer geboekt. Onze kamer was comfortabel, netjes en heel schoon. Genoeg voor wat wij nodig hadden voor een heerlijk vakantie.

Personeel en eigenaar waren Top!

Op donderdag heeft het geregend en we hebben gezellig onder de palmbladeren dak een bakje koffie samen de eigenaar gedronken. Hij heeft onz veel waardevolle tips gegeven over Curacao.

Dit is wat wij zo fijn vinden om in een lokaal en kleinschalig hotel te verblijven i.p.v. die grote resorts.

Wij zullen zeker hier terug komen.

Wat we minder prettig vonden was het negatieve houding van een andere gast die niks goed vond en ons steeds probeerde van de partij te krijgen.

Gereisd met partner in februari 2018

Hayley,
6-3-2018

Super mooi kleinschalig resort in Jan thiel.. vriendelijke mensen.. prachtige stranden en heerlijk water.. en super service van touroperator die onze reis goed geregeld heeft!

Gereisd met vrienden in maart 2017

Curacao ja! Amalia hotelkamer? Nee!

Alda en Margienus Dekker,
1-3-2018

We vonden curaçao geweldig!

De eerste 3 dagen wel heel veel regen wat ons ook een andere kant op Amalia liet zien, nergens een plekje om droog te zitten, behalve op de rand van je bed. en dat verveelt snel! en de ruimte om het anders te doen is er wel!

De apartementen zien er goed uit, maar de hotelkamers zijn groot maar te spartaans, wij misten een zitje. een waterkoker is een must!, (want er was nu nog geen kopje koffie te krijgen, zeker s'avond is er helemaal niets). een tv zou ook leuk zijn (slecht weer). het meubilair in de binnentuin is niet comfortabel om avonds lekker te relaxen.

Wat echt goed is , is dat het er brandschoon is, de schoonmaaksters zijn heel vriendelijk. Er ontbreekt mensselijke gezelligheid die alleen een goede gastheer of vrouw kan maken. ook de beschikking over een auto is een must. 20 minuten naar wandelen naar jan thiel Baaij , en met deze regen niet te doen.... Maar ook met hitte te ver.

Gereisd met partner in februari 2018

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Carlo J,
10-2-2018

Ontzettend gastvrij ontvangen, met koffie, en geholpen met de bagage naar binnen te brengen. Heerlijk rustig en intiem complex met mooie moderne kunst. Lekker op je eigen tijd ontbijten. Niks meer te wensen.

Gereisd met partner in september 2017

Een auto is nodig.

indien je meer wilt zien van de omgeving,dan alleen het strand bij Jan Thielbaai,of de Caracasbaai.

De hotelkamer is schoon en voorzien van een kleine koelkast en koelbox.

Het voelt persoonlijk en het is gezellig om tezitten in de binnentuin tijdens het het ontbijt.

De afstand tot het strand is op 20 loopminuten en dat was nu goed te doen qua temperatuur.

Boek een Tour in het Christoffelpark met gids

Ga een keertje snorkelen in de Caracasbaai,linkerkant van het Seahorse restaurant of bij tugboat.

Lekker en goedkoop eten bij Pop's Place ,Placa Bieu en de Buurvrouw.

Gereisd met partner in januari 2018

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Amalia Boutique Hotel & Vacation Apartments in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Amalia Boutique Hotel & Vacation Apartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Appartement Amalia Boutique Hotel & Vacation Apartments