Appartement Aloe

4 reviews over Appartement Aloe in het Nederlands

Misschien

Ellen
25-9-2017

Beheerder stelt niet veel voor. Hygiene rond de app is ver te zoeken er lagen spullen die liggen erna twee weken nog. Keukengerei niet copleet bv 1vork alleen een koekenpan magnetron niet.na drie dgn nog niets, bij de buren gepakt toen ze weg gingen. Per pers 1handdoek waar je 7 dgn mee moet doen. Geen info map jammer want het is op zich zelf een leuk complex als je er een goeie beheerder er neer zet.

Smerig, vies oud en nooit meer

Nora89
18-12-2013

Via het internet kwam ik terecht op de website van Aloe Apartments. Het oogde netjes, gezellig en was relatief goedkoop. Via de mail contact gehad met de eigenaresse en verder een aantal dagen bij Aloe vastgelegd. Bij aankomst stond er iemand op ons te wachten die zich voorstelde als Mister Tito. Moest de parkmanager voorstellen of iets wat er op leek. Vreemde manier van humor als er wordt gevraagd op welke wijze er betaald moet worden: cash of digitaal en je als antwoord krijgt "het mag ook in natura". Het appartement of beter gezegd het hok is vies oud en vuil. De bank zat onder de vlekken, de tv kwam uit de jaren 60 alle keukenspullen waren zo vies dat ik er niet een naar durfde te kijken, de wc zat los, het handdoeken rek viel van de muur en er liepen kakkerlakken rond. Na dag twee heb ik hier over een mail gestuurd, waarna Mr Tito na 2 of 3 dagen met pijn en moeite vroeg wat precies de klacht was. Echt belachelijk. Totaal geen tropisch vakantiegevoel. Nooit boeken!

We zijn hier in de meivakantie van 2011 geweest en hebben gebruik gemaakt van de villa +1 appartement. We waren met een familie van 11 personen; senioren, pubers en ouders met kleinere kinderen. Het was voor alle leeftijden een perfecte plek. Het is qua ligging een goede uitvalsbasis voor de mooie stranden. En ook het centrum van Willemstad is vlakbij. De eigenaresse en manager passen qua cultuur bij Curacao (alles duurt wat langer) maar zijn behulpzaam en alles komt uiteindelijk wel goed. De inrichting van de villa is sober; er is geen droogrek, geen schaar en je moet vragen om een fohn die op 110 watt werkt. De airo op alle slaapkamers is super fijn. Het buitenterras is prima ingericht en daar ben je het grootse deel van de tijd dat je niet op een prachtig strand ligt. Op alle slaapkamers zijn meer bedden dan op de website staat vermeld; uiteindelijk waren er in de 4 slaapkamers van de villa slaapplaatsen voor 13 personen. De tuin + zwembad was ook super!

gezellig en prima in orde

Nancy Verbeten
7-9-2009

Lekker wat privacy. Een goede en veilige omgeving.

Heerlijk om je vakantie in door te brengen.

lekker op loopafstand van de Tropen en het Centrum (supermarkt)

Veilig om huurauto te parkeren.

Geen ongedierte en lekker zwembadje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aloe in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aloe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.