Appartement
8,4

45 reviews over Appartement Advantage Mini Resort Bottelier in het Nederlands

Fijne accommodatie, zeer vriendelijke huisbaas

Joery verbeek
21-10-2016

Advantage appartementen Curaçao!

Veel privacy vriendelijk personeel! Als je iets vraagt word het uitgevoerd! Met andere een top vakantie gehad! En zeker een aanrader het appartement!

Gereisd met partner in januari 2016

Relax vakantie

Morena
28-7-2016

Accommodatie was goed ligging was goed en de goede gastvrijheid van Karel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Heerlijke vakantie

Frank
28-6-2016

2, 5 week verbleven we hier en we hebben een fantastische vakantie gehad. We willen Karel dan ook bedanken voor de gastvrijheid en de goede service. We zijn niets te kort gekomen. In het appartement was alles aanwezig tm een tv met vele zenders. Het appartement werd om de 5 dagen schoon gemaakt. Er waren handdoeken aanwezig voor het douchen, maar ook voor bij het zwembad.

We zaten in een 2-slaapkamerapp. met in elke slaapkamer een airco voor de goede nachtrust. Ons terras zat direct aan het zwembad. Hier hebben we dan ook veel gebruik van gemaakt. Heerlijke verkoeling.Ook een goede service was het halen en brengen van en naar het vliegveld. Het appartement ligt in een woonwijk en het is ongeveer 5 min. rijden naar Mambobeach en een 10 min. naar Punda. En elke dag mooi weer, wat wens je nog meer.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

Mooie vogelgeluiden!

Wilma Heijltjes
7-6-2016

Mooi uitzicht op palmbomen en omgeving vanaf appartement 5.

Gereisd met partner in mei 2016

prijs kwaliteit perfect

john
7-6-2016

alles klopt zoals wordt aangeboden

Gereisd met partner in mei 2016

genoten van curaçao, mooi appartement

Stephanie
16-3-2016

Met veel plezier verbleven in het appartement van Karel en Monique!

Het appartement heeft een mooie ligging, niet ver van Willemstad, Mambo beach en Jan thiel.

Het bevindt zich in een veilige buurt (afgesloten terrein) en is goed bereikbaar.

Karel komt regelmatig langs bij de appartementen. Erg fijn, want vragen konden we hierdoor snel stellen en werden we vrijwel gelijk geholpen.

De slaapkamer beschikt over een goedwerkende airco, er is Wifi aanwezig en voor de waardevolle spullen is er een kluis.

Zeker een aanrader!

Bedankt Karel en tot ziens.

Groetjes Stephanie en Jennifer

Gereisd met vrienden in februari 2016

Heerlijk ruim appartement

Ginus
1-3-2016

Centrale ligging. Mooie omgeving.

Betaalbaar, ruim en net appartement.

Schoonmaakster vriendelijk en werkt netjes.

Alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Goede airco in de slaapkamer.

Ophaal service van het vliegveld zeker een plus punt.

Heeft zeker bijgedragen aan een aangenaam verblijf op Curaçao.

Optimale prijs-kwaliteitsverhouding

Terence
1-3-2016

Positief over de accommodatie. appartement was schoon en ruim. Om de 3 dagen vind er een schoonmaak plaats. Qua ligging is het ideaal. op 5 a 10 min rijden van Mambo beach. Appartement ligt in een veilige buurt waar je geen zorgen hoeft te maken. Eigenaar is erg vriendelijk en behulpzaam. Daarnaast is de eigenaar ook goed bereikbaar voor eventuele vragen en/of verzoeken.

Een aanrader voor iedere vakantieganger die naar curaçao gaat en geen behoefte heeft aan een all inclusive concept.

Gereisd met partner in februari 2016

Fantastische plek en prima uitvalsbasis

Ank en Reinout
27-2-2016

Het complex is centraal gelegen in een rustige straat. Van de andere gasten merk je zo goed als niets. Je kunt de hele dag buiten zitten en genieten van de mooie omgeving. Karel, de manager, is een uitmuntend gastheer. Hij is zeer goed bereikbaar en heeft goede tips. Dit complex is een echte aanrader voor mensen die niet in de grote toeristische oorden willen zitten, maar Curaçao zo optimaal mogelijk willen beleven

Leuke plek!

K. Palland
29-12-2015

We zijn door Karel opgehaald van het vliegveld. Wat erg fijn was met al onze spullen :). De locatie is super - het ligt tussen de grote stad en Jan Thiel in. Je bent dus snel bij de stranden in het Zuiden. Maar ook in 20 minuten in het centrum van Willemstad. Je kunt je huurauto veilig parkeren en er is een supermarkt dichtbij. Het appartement was ingericht met allerlei handige dingen. Zoals een blender, een magnetron, en een kleine vriezer voor wat verkoelende ijsklontjes. Het zwembad is lekker koel, zelfs onze baby heeft erin gesparteld (er is geen ondiep stukje). Kortom: we hebben erg genoten en zouden er zeker nog eens verblijven. Bedankt Karel!

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Advantage Mini Resort Bottelier in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Advantage Mini Resort Bottelier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.