Appartement
8,4

45 reviews over Appartement Advantage Mini Resort Bottelier in het Nederlands

Verzorgd, centraal, geschikt appartement(en)

Stephanie,
25-11-2017

Mooi appartement in een veilige buurt. Dichtbij Willemstad en stranden Mambo en Jan Thiel. Goed verzorgd, netjes, mooi terras, goed werkende airco, voorzien van alle nodige gemakken. Eigenaar dichtbij, goed bereikbaar via de telefoon (bellen/Whatsapp) voor vragen en dergelijken. Komt regelmatig even langs om te polsen hoe het is en of alles (nog) bevalt. Haal- en brengservice vanaf airport en contact met autoverhuur op nabije afstand. Erg prettig verblijf gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Relaxt vakantieadres in een rustige omgeving

Ernesto en Thea,
1-9-2017

Leuk kleinschalig apartementencomplex in een rustige wijk met een zwembad. Karel de eigenaar staat altijd voor je klaar . Kortom is goed vertoeven hier.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Leuk appartement, prima verblijf gehad!

Anja,
7-5-2017

Het appartement is leuk ingericht met voldoende ruimte, we vonden er alles wat we nodig hadden. De eigenaar is vriendelijk en behulpzaam. We hebben hier een prettig verblijf gehad.

Minpunt vonden wij de harde ligstoelen buiten bij het zwembad, mooi om naar te kijken maar vreselijk om op te liggen. Het zwembad zou ook wat vaker schoongemaakt mogen worden.

Ook de ligging is ons wat tegengevallen. We waren met twee vrouwen en wilden wat gaan wandelen maar de omgeving voelde niet veilig en we zijn snel weer terug gegaan.

Als je in dit appartement verblijft heb je echt een auto nodig. Dat geldt overigens bijna voor heel Curaçao.

Gereisd met vrienden in april 2017

Heerlijke vakantie gehad

Bert,
27-4-2017

Leuk en eenvoudig appartement, centraal gelegen t.o.v Willemstad.

Heerlijk zwembad.

Wat een heel bijzonder vonden was de constante temperatuur tussen de 25 en 32 graden.

De meeste stranden tussen 15 en 30 minuten te bereiken.

Een auto huren is een must.

Gereisd met partner in april 2017

Waar voor je geld.

bas.bolsenbroek,
18-4-2017

2 complexen, 1 met 2 appartementen en 1 met meerdere appartementen. Super netjes, schoon alles goed verzorgd. Karel de eigenaar is makkelijk bereikbaar.

Op korte afstand van willemstad....15 auto-minuten.

Gereisd alleenreizend in maart 2017

Gezellig appartement

Berghege ingrid,
16-4-2017

Goede uitval basis voor veel tripjes. Karel goed bereikbaar via app. Schoonmaak was prima. App ruim genoeg alles aanwezig wat nodig was. Terras overdekken zou fijn zijn hadden nl ook wel eens een buitje. Zijn zeker van plan terug te komen

Heerlijke plek!

Monique,
14-4-2017

Het is kleinschalig, rustig en heeft een goede ligging. Huur zeker een auto op het eiland, dan ben je binnen 7 min op jan Thiel strand, 6 min om Mambo en 20 min in Wilemstad! Wij hadden het app met grote veranda, waar je heerlijk kunt zitten en bbq-en! Het was schoon en van de meeste gemakken voorzien. Een aanrader!

Gereisd met partner in maart 2017

Prima ingericht en comfortabel appartement.

Rob Bakker,
14-4-2017

Naast de airco een plafondfan in de kamer zal een aanwinst zijn. Het gebruik van de airco is dan te beperken.

Gereisd alleenreizend in maart 2017

Allereerst: Wij hebben een top-vakantie gehad. Hieronder onze oprechte bevindingen.

We huurden het kleinste appartement, dus dan weet je dat je geen heel groot appartement hoeft te verwachten. Echter is de badkamer wel wat onhandig ingericht voor 2 mensen. Geen ramp, maar het vereist wat aanpassing (lees: niet tegelijkertijd in de badkamer zijn)

Verder vonden wij Karel (in tegenstelling tot de andere feedback hier) nogal afstandelijk, misschien zelfs wat ongeïnteresseerd.

De communicatie met Karel, vooraf aan de verhuur, was duidelijk en helder.

De ligging is geweldig, in een prachtige en veilige wijk met een mooi hek om de appartementen, voorzien van camera's. Super!

Met wat kleine simpele aanpassingen (zoals een parasol, wat meer borden/bestek) zou het app. helemaal top zijn.

Ophaalservice vanaf het vliegveld is zeker een pré.

Als uitvalsbasis is het appartement waarin wij verbleven geweldig. Wil je ook wat vaker 'thuis' zijn dan raden we het kleinste appartement niet aan.

Mooie rustige locatie

Mark
30-10-2016

Prima vakantie gehad met de kinderen! Heerlijk genoten van de zon en het zwembad bij het appartement. Ligging van het appartement was top, dichtbij het strand (10 minuten auto) en dichtbij de supermarkt (5 minuten auto). Karel, de eigenaar, was regelmatig aanwezig en uiterst gastvrij.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Advantage Mini Resort Bottelier in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Advantage Mini Resort Bottelier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.