Appartement

45 reviews over Appartement Advantage Mini Resort Bottelier in het Nederlands

herhaling vatbaar

samen,
5-11-2018

mooie. schone appartement. goeie service

dichtbij de leukste stranden. Jan thiel en Mambo beach Caracaasbaai

Je hebt wel echt een auto nodig

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar, ala er iets is regelt hij het snel . Erg fijn is ook de haal en brengservice naar het vliegveld.

Het appartement is schoon. Eenvoudig ingericht, maar dat merkten we vooral omdat de 3 dagen dat we er waren wat regenbuien hadden en daardoor meer binnen zaten. Ons appartement had geen overdekt terras en konden daarom met regen ook niet buiten zitten.

Een groot pluspunt vond ik het houten babybedje ipv opklapbaar reisbedje wat je meestal ziet.

Ook erg fijn is het zwembad om even in af te koelen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Super verblijf bij advantage appartments

Charlene en Didi,
27-8-2018

Super ligging. Je bent zo op mambo beach in het centrum en zo op jan thiel. Het huisje is goed onderhouden en heeft voldoende ruimte. Het zwembad is heerlijk als je lekker wil afkoelen en mocht je iets nodig hebben staat Karel altijd voor je klaar om je op weg te helpen. Kortom: een super vakantie gehad.. we komen zeker nog een keertje terug..

Gereisd met vrienden in juni 2018

Leuk kleinschalig appartementen complex

Familie van Es,
3-7-2018

Allereerst willen we Karel de eigenaar bedanken voor zijn gastvrijheid en zeer goede hulp. Wat hebben wij veel aan je gehad. We hoefden maar te knikken en je stond voor ons klaar, top! Advantage is een prima kleinschalig appartementencomplex met een leuk klein zwembad. In je achtertuin een kokosnoten en bananenboom hebben is zeker niet verkeerd want van Karel kregen we verse kokosnoot en bananen. Dit complex is een echte aanrader voor volwassenen of mensen met iets oudere kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Een aanrader!

pim,
24-6-2018

Leuk appartement van een aardige eigenaar die dichtbij woont. Hij reageerde snel op onze vragen en verzoeken. Goede ligging, lekker zwembad. Prima prijs-kwaliteit-verhouding. Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Super centrale locatie, nette appartement.

Bas Bolsenbroek,
22-6-2018

Accomodatie is netjes, wordt goed schoon gemaakt. Verhuurder en schoonmaaksters zijn aardig. Net opgehaald en weg gebracht naar het vliegveld. Wat ook handig is dat je direct een auto bij de verhuurder kan huren. Mooie nette Kia picanto automaat.

Op het nabij gelegen mini resort is er een klein zwembad.

Gereisd alleenreizend in mei 2018

Fijn betaalbaar appartement

Nicole,
5-4-2018

Fijn en rustig 2 kamer appartementje in de wijk Bottelier. Al eerder bezocht in 2012 en teruggekomen ivm goede prijs/kwaliteit verhouding. Appartement ligt veilig achter een groot hek en heeft een eigen terrasje met openslaande deuren. Keuken heeft alle benodigde apparatuur en douche heeft warm water. Keurige schoonmaak elke 5 dagen en korte link met verhuurder die helpt waar hij kan. Helaas wel elke dag wat regen gehad wat soms met bakken uit de lucht viel. Ik kom zeker terug!

Gereisd alleenreizend in januari 2018

Helemaal goed met auto, oordopjes en muggenspray

Daphne Clerx,
30-3-2018

Wij hebben twee weken gelogeerd in een appartement twee huizen verder dan het mini resort. Wij hebben voornamelijk gedoken, dus hadden niet zo,n behoefte aan het zwembad. Het appartement voldeed prima aan onze wensen en verder kan ik eigenlijk niet veel toevoegen aan de overige reviews. Nou ja, twee kleine minpuntjes, maar die zijn inherent aan een verblijf in een woonwijk op Curacao. Namelijk dat je last kunt hebben van het geblaf van de waakhonden, die alom vertegenwoordigd zijn. En daarnaast muggen, die wel wat van dat verse toeristenbloed lusten.

Verder is een auto hier onmisbaar. We zijn een keer gaan fietsen met de aanwezige mountain bikes, maar daar is het verdere verkeer niet op voorbereid, bij gebrek aan fietspaden en straatlantaarns. Maar daar kan Karel goed bij helpen, als je alsnog een auto wilt huren. Maar hij heeft zelf ook een huurauto...

Gereisd met partner in maart 2018

Net appartementen complex, ligt in een rustige, veilige centrale omgeving. Zeer goede service van de vriendelijke eigenaar Karel. Mambo beach, Jan Thiel, centrum Willemstad en diverse eet gelegenheden in nabije omgeving. Vreugdehil (boodschappen) binnen loopafstand. Al met al een geweldige locatie om te verblijven op Curaçao. Autohuur ook via Karel mogelijk. Ophaal en terugbreng service naar vliegveld. Zwembad aanwezig. Betaalbaar appartementencomplex. Compliment voor het persoonlijk contact met de gastheer.

Gereisd met partner in februari 2018

Fantastische

Sharine,
17-2-2018

Het is de 3de keer dat wij in deze appartementen hebben gelogeerd, mooi schoon goed bereikbaar overal en Karel is een heel vriendelijk eigenaar, echt een aanrader

Gereisd met partner in januari 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Advantage Mini Resort Bottelier in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Advantage Mini Resort Bottelier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.