Appartement
8,4

5 reviews over Appartement Advantage Mini Resort Bottelier in het Nederlands

Veel waar voor je geld ....

Herman,
3-12-2018

Wat heerlijke plek aan de Kaya Bottelier.

In een veilige wijk, dichtbij Mambo beach en de stad. Het appartement was van alle gemakken voorzien. Ruim van opzet, met veel licht. Een mooi balkon met de hele dag schaduw en 180c uitzicht. Het zwembad is bijna altijd voor je alleen, ondanks meerdere appartementen op het terrein. Een echte aanrader. Je krijgt veel meer waar voor je geld. Prijs/kwaliteit klopt helemaal. Mischien wel iets te lage prijs per nacht!

Gereisd alleenreizend in november 2018

Super centrale locatie, nette appartement.

Bas Bolsenbroek,
22-6-2018

Accomodatie is netjes, wordt goed schoon gemaakt. Verhuurder en schoonmaaksters zijn aardig. Net opgehaald en weg gebracht naar het vliegveld. Wat ook handig is dat je direct een auto bij de verhuurder kan huren. Mooie nette Kia picanto automaat.

Op het nabij gelegen mini resort is er een klein zwembad.

Gereisd alleenreizend in mei 2018

Fijn betaalbaar appartement

Nicole,
5-4-2018

Fijn en rustig 2 kamer appartementje in de wijk Bottelier. Al eerder bezocht in 2012 en teruggekomen ivm goede prijs/kwaliteit verhouding. Appartement ligt veilig achter een groot hek en heeft een eigen terrasje met openslaande deuren. Keuken heeft alle benodigde apparatuur en douche heeft warm water. Keurige schoonmaak elke 5 dagen en korte link met verhuurder die helpt waar hij kan. Helaas wel elke dag wat regen gehad wat soms met bakken uit de lucht viel. Ik kom zeker terug!

Gereisd alleenreizend in januari 2018

Waar voor je geld.

bas.bolsenbroek,
18-4-2017

2 complexen, 1 met 2 appartementen en 1 met meerdere appartementen. Super netjes, schoon alles goed verzorgd. Karel de eigenaar is makkelijk bereikbaar.

Op korte afstand van willemstad....15 auto-minuten.

Gereisd alleenreizend in maart 2017

Prima ingericht en comfortabel appartement.

Rob Bakker,
14-4-2017

Naast de airco een plafondfan in de kamer zal een aanwinst zijn. Het gebruik van de airco is dan te beperken.

Gereisd alleenreizend in maart 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Advantage Mini Resort Bottelier in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Advantage Mini Resort Bottelier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.