Appartement

12 reviews over Appartement Advantage Mini Resort Bottelier in het Nederlands

Heerlijk

Maura,
3-12-2018

In een rustige wijk, zaten wij in een twee-onder-een-kap appartement. In het andere appartement zaten vrienden, dus voelde het heel privé en helemaal van ons. Het bed is heerlijk, er liggen handdoeken, kookgerei in de keuken en toiletpapier in de kast. Alles is aanwezig.

De eigenaar is aardig en hulpvaardig. Kan zorgen voor een auto, wil je halen en brengen naar het vliegveld en weet veel over het eiland. We hebben genoten van dit verblijf.

Top vakantie gehad

Marcel,
28-11-2018

Leuke tijd gehad hier

Karel is top

Appartementen zijn niet perfect maar meld het bij Karel en hij fixt het

Gereisd met vrienden in november 2018

Het was super!! En zeker een aanrader!

Willemijn & Reinold,
27-11-2018

We kwamen met een groep van 12 personen, hadden 3 huisjes.

Alles was super geregeld, werden netjes opgehaald bij het vliegveld.

Bij aankomst zag alles er netjes uit.

Ons huisje was schoon, en alles is aanwezig.

In overleg met Karel is eigenlijk alles wel mogelijk! Hij maakt het voor iedereen wel naar zn zin.

De eerste ochtend hadden we ontbijt geregeld en kregen we lekkere broodjes, yoghurtje, beleg, ommeletje / gekookt eitje sap koffie en thee. Elke 5 dagen werd alles schoongemaakt en kregen we weer handdoeken, schoon bed, en keukendoeken.

Had je iets nodig was het mogelijk.

Wij hadden wel een extra deken gevraagd voor op bed, omdat het laken erg dun was.

Het appartement ligt in een rustige omgeving, en ook centraal. Met de auto ben je zo in de hoofdstad of mambo beach/ jan thiel.

Winkels - lunapark zit er ook dichtbij en kan zelfs lopend gedaan worden (kleine 10 a 15 min) een lekkere ochtendwandeling.

Top tijd hebben we gehad!

Agnes kroon,
27-11-2018

Deze apartenmenten complex is zeker een aanrader schoon opgeruimd mooie omgeving en Karel de eigenaar stond altijd voor je klaar als er iets was echt top👍

Magisch

Bente en Margot Vallinga,
27-11-2018

Een mooi en netjes mini-resort op Curaçao, op een geweldige plek, vlakbij Mambo, Jan Thiel en supermarkt (5 min). We zijn hier dit jaar met een groep van 12 mensen geweest. Service is super, en de ophaal en brengservice zit bij de prijs inbegrepen, wat heel erg fijn is. Prijs kwaliteit verhouding is super voor een mooie lange vakantie op Curaçao, zeker een aanrader!

herhaling vatbaar

samen,
5-11-2018

mooie. schone appartement. goeie service

dichtbij de leukste stranden. Jan thiel en Mambo beach Caracaasbaai

Je hebt wel echt een auto nodig

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Super verblijf bij advantage appartments

Charlene en Didi,
27-8-2018

Super ligging. Je bent zo op mambo beach in het centrum en zo op jan thiel. Het huisje is goed onderhouden en heeft voldoende ruimte. Het zwembad is heerlijk als je lekker wil afkoelen en mocht je iets nodig hebben staat Karel altijd voor je klaar om je op weg te helpen. Kortom: een super vakantie gehad.. we komen zeker nog een keertje terug..

Gereisd met vrienden in juni 2018

Verzorgd, centraal, geschikt appartement(en)

Stephanie,
25-11-2017

Mooi appartement in een veilige buurt. Dichtbij Willemstad en stranden Mambo en Jan Thiel. Goed verzorgd, netjes, mooi terras, goed werkende airco, voorzien van alle nodige gemakken. Eigenaar dichtbij, goed bereikbaar via de telefoon (bellen/Whatsapp) voor vragen en dergelijken. Komt regelmatig even langs om te polsen hoe het is en of alles (nog) bevalt. Haal- en brengservice vanaf airport en contact met autoverhuur op nabije afstand. Erg prettig verblijf gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Relaxt vakantieadres in een rustige omgeving

Ernesto en Thea,
1-9-2017

Leuk kleinschalig apartementencomplex in een rustige wijk met een zwembad. Karel de eigenaar staat altijd voor je klaar . Kortom is goed vertoeven hier.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Leuk appartement, prima verblijf gehad!

Anja,
7-5-2017

Het appartement is leuk ingericht met voldoende ruimte, we vonden er alles wat we nodig hadden. De eigenaar is vriendelijk en behulpzaam. We hebben hier een prettig verblijf gehad.

Minpunt vonden wij de harde ligstoelen buiten bij het zwembad, mooi om naar te kijken maar vreselijk om op te liggen. Het zwembad zou ook wat vaker schoongemaakt mogen worden.

Ook de ligging is ons wat tegengevallen. We waren met twee vrouwen en wilden wat gaan wandelen maar de omgeving voelde niet veilig en we zijn snel weer terug gegaan.

Als je in dit appartement verblijft heb je echt een auto nodig. Dat geldt overigens bijna voor heel Curaçao.

Gereisd met vrienden in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Advantage Mini Resort Bottelier in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Advantage Mini Resort Bottelier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.