Appartement
8,4

4 reviews over Appartement Advantage Mini Resort Bottelier in het Nederlands

Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar, ala er iets is regelt hij het snel . Erg fijn is ook de haal en brengservice naar het vliegveld.

Het appartement is schoon. Eenvoudig ingericht, maar dat merkten we vooral omdat de 3 dagen dat we er waren wat regenbuien hadden en daardoor meer binnen zaten. Ons appartement had geen overdekt terras en konden daarom met regen ook niet buiten zitten.

Een groot pluspunt vond ik het houten babybedje ipv opklapbaar reisbedje wat je meestal ziet.

Ook erg fijn is het zwembad om even in af te koelen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Een aanrader!

pim,
24-6-2018

Leuk appartement van een aardige eigenaar die dichtbij woont. Hij reageerde snel op onze vragen en verzoeken. Goede ligging, lekker zwembad. Prima prijs-kwaliteit-verhouding. Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Mooie rustige locatie

Mark
30-10-2016

Prima vakantie gehad met de kinderen! Heerlijk genoten van de zon en het zwembad bij het appartement. Ligging van het appartement was top, dichtbij het strand (10 minuten auto) en dichtbij de supermarkt (5 minuten auto). Karel, de eigenaar, was regelmatig aanwezig en uiterst gastvrij.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Leuke plek!

K. Palland
29-12-2015

We zijn door Karel opgehaald van het vliegveld. Wat erg fijn was met al onze spullen :). De locatie is super - het ligt tussen de grote stad en Jan Thiel in. Je bent dus snel bij de stranden in het Zuiden. Maar ook in 20 minuten in het centrum van Willemstad. Je kunt je huurauto veilig parkeren en er is een supermarkt dichtbij. Het appartement was ingericht met allerlei handige dingen. Zoals een blender, een magnetron, en een kleine vriezer voor wat verkoelende ijsklontjes. Het zwembad is lekker koel, zelfs onze baby heeft erin gesparteld (er is geen ondiep stukje). Kortom: we hebben erg genoten en zouden er zeker nog eens verblijven. Bedankt Karel!

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Advantage Mini Resort Bottelier in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Advantage Mini Resort Bottelier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.