Appartement

4 reviews over Appartement Advantage Mini Resort Bottelier in het Nederlands

Leuk kleinschalig appartementen complex

Familie van Es,
3-7-2018

Allereerst willen we Karel de eigenaar bedanken voor zijn gastvrijheid en zeer goede hulp. Wat hebben wij veel aan je gehad. We hoefden maar te knikken en je stond voor ons klaar, top! Advantage is een prima kleinschalig appartementencomplex met een leuk klein zwembad. In je achtertuin een kokosnoten en bananenboom hebben is zeker niet verkeerd want van Karel kregen we verse kokosnoot en bananen. Dit complex is een echte aanrader voor volwassenen of mensen met iets oudere kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Relax vakantie

Morena
28-7-2016

Accommodatie was goed ligging was goed en de goede gastvrijheid van Karel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Heerlijke vakantie

Frank
28-6-2016

2, 5 week verbleven we hier en we hebben een fantastische vakantie gehad. We willen Karel dan ook bedanken voor de gastvrijheid en de goede service. We zijn niets te kort gekomen. In het appartement was alles aanwezig tm een tv met vele zenders. Het appartement werd om de 5 dagen schoon gemaakt. Er waren handdoeken aanwezig voor het douchen, maar ook voor bij het zwembad.

We zaten in een 2-slaapkamerapp. met in elke slaapkamer een airco voor de goede nachtrust. Ons terras zat direct aan het zwembad. Hier hebben we dan ook veel gebruik van gemaakt. Heerlijke verkoeling.Ook een goede service was het halen en brengen van en naar het vliegveld. Het appartement ligt in een woonwijk en het is ongeveer 5 min. rijden naar Mambobeach en een 10 min. naar Punda. En elke dag mooi weer, wat wens je nog meer.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

Erg goed! Aanrader!

Maureen
15-9-2015

Ik (mama alleen) ben hier met mijn 2 kinderen van 9 en 13 in augustus 2015 geweest en ben erg enthousiast over het geheel. Plek is super: op de wind, omheind terrein (auto binnen), mooie tuin in aangroei met veel vogels (trupials, parkietjes en kolibrietjes), een mooi, makkelijk toegankelijk en redelijk groot zwembad en groot eigen terras! Het appartement met 2 slk is modern en leuk ingericht, van alle gemakken voorzien en groot genoeg om lekker een ochtend of avond thuis te blijven met je kinderen. Karel (de verhuurder) is altijd bereikbaar mocht het je aan iets ontbreken. Kom hier zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Advantage Mini Resort Bottelier in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Advantage Mini Resort Bottelier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.