Appartement
8,4

19 reviews over Appartement Advantage Mini Resort Bottelier in het Nederlands

Manouk Hanselaar,
8-2-2019

Ons verblijf bij advantage was perfect!

Opgehaald en gebracht naar het vliegveld.

Bij aankomst stond onze huurauto klaar zodat we gelijk in de avond ergens konden gaan eten.

De locatie is perfect, alles is heerlijk dichtbij en de supermarkt op 5 min afstand “ Vreugdenhil” is echt een aanrader!

Karel stond de gehele vakantie voor ons klaar als er iets was of als we vragen hadden.

Al met al een top vakantie, en als we weer Curacao komen, komen we hier zeker terug!

Gereisd met partner in januari 2019

TOP locatie, goede service, super host.

Belinda,
20-11-2018

“Mooi ruim appartement met zicht op het zwembad. Heerlijke douche en goede airco. De locatie is top je zit overal dichtbij, winkels, restaurants, mambo beach, Jan Thiel, Willemstad. Veilige plek de auto kan achter een hek die op slot gaat. Karel de beheerder komt elke dag langs en doet er alles aan om je naar het zin te maken. Wij hebben gebruik gemaakt van de ontbijtservice een aanrader. Elke ochtend brengt Karel het ontbijt bij je langs heerlijk relax de dag beginnen. En de haal en breng service van en naar het vliegveld is natuurlijk geweldig. Karel is een super host 👍😀”

Gereisd met partner in oktober 2018

Prima verblijf

Mirthe,
10-11-2018

Prima appartement, voor een goede prijs. Alles was aanwezig, personeel is vriendelijk en goed beschikbaar.

Gereisd met partner in oktober 2018

Helemaal goed met auto, oordopjes en muggenspray

Daphne Clerx,
30-3-2018

Wij hebben twee weken gelogeerd in een appartement twee huizen verder dan het mini resort. Wij hebben voornamelijk gedoken, dus hadden niet zo,n behoefte aan het zwembad. Het appartement voldeed prima aan onze wensen en verder kan ik eigenlijk niet veel toevoegen aan de overige reviews. Nou ja, twee kleine minpuntjes, maar die zijn inherent aan een verblijf in een woonwijk op Curacao. Namelijk dat je last kunt hebben van het geblaf van de waakhonden, die alom vertegenwoordigd zijn. En daarnaast muggen, die wel wat van dat verse toeristenbloed lusten.

Verder is een auto hier onmisbaar. We zijn een keer gaan fietsen met de aanwezige mountain bikes, maar daar is het verdere verkeer niet op voorbereid, bij gebrek aan fietspaden en straatlantaarns. Maar daar kan Karel goed bij helpen, als je alsnog een auto wilt huren. Maar hij heeft zelf ook een huurauto...

Gereisd met partner in maart 2018

Net appartementen complex, ligt in een rustige, veilige centrale omgeving. Zeer goede service van de vriendelijke eigenaar Karel. Mambo beach, Jan Thiel, centrum Willemstad en diverse eet gelegenheden in nabije omgeving. Vreugdehil (boodschappen) binnen loopafstand. Al met al een geweldige locatie om te verblijven op Curaçao. Autohuur ook via Karel mogelijk. Ophaal en terugbreng service naar vliegveld. Zwembad aanwezig. Betaalbaar appartementencomplex. Compliment voor het persoonlijk contact met de gastheer.

Gereisd met partner in februari 2018

Fantastische

Sharine,
17-2-2018

Het is de 3de keer dat wij in deze appartementen hebben gelogeerd, mooi schoon goed bereikbaar overal en Karel is een heel vriendelijk eigenaar, echt een aanrader

Gereisd met partner in januari 2018

Heerlijke vakantie gehad

Bert,
27-4-2017

Leuk en eenvoudig appartement, centraal gelegen t.o.v Willemstad.

Heerlijk zwembad.

Wat een heel bijzonder vonden was de constante temperatuur tussen de 25 en 32 graden.

De meeste stranden tussen 15 en 30 minuten te bereiken.

Een auto huren is een must.

Gereisd met partner in april 2017

Gezellig appartement

Berghege ingrid,
16-4-2017

Goede uitval basis voor veel tripjes. Karel goed bereikbaar via app. Schoonmaak was prima. App ruim genoeg alles aanwezig wat nodig was. Terras overdekken zou fijn zijn hadden nl ook wel eens een buitje. Zijn zeker van plan terug te komen

Heerlijke plek!

Monique,
14-4-2017

Het is kleinschalig, rustig en heeft een goede ligging. Huur zeker een auto op het eiland, dan ben je binnen 7 min op jan Thiel strand, 6 min om Mambo en 20 min in Wilemstad! Wij hadden het app met grote veranda, waar je heerlijk kunt zitten en bbq-en! Het was schoon en van de meeste gemakken voorzien. Een aanrader!

Gereisd met partner in maart 2017

Allereerst: Wij hebben een top-vakantie gehad. Hieronder onze oprechte bevindingen.

We huurden het kleinste appartement, dus dan weet je dat je geen heel groot appartement hoeft te verwachten. Echter is de badkamer wel wat onhandig ingericht voor 2 mensen. Geen ramp, maar het vereist wat aanpassing (lees: niet tegelijkertijd in de badkamer zijn)

Verder vonden wij Karel (in tegenstelling tot de andere feedback hier) nogal afstandelijk, misschien zelfs wat ongeïnteresseerd.

De communicatie met Karel, vooraf aan de verhuur, was duidelijk en helder.

De ligging is geweldig, in een prachtige en veilige wijk met een mooi hek om de appartementen, voorzien van camera's. Super!

Met wat kleine simpele aanpassingen (zoals een parasol, wat meer borden/bestek) zou het app. helemaal top zijn.

Ophaalservice vanaf het vliegveld is zeker een pré.

Als uitvalsbasis is het appartement waarin wij verbleven geweldig. Wil je ook wat vaker 'thuis' zijn dan raden we het kleinste appartement niet aan.

Gereisd met partner in maart 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Advantage Mini Resort Bottelier in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Advantage Mini Resort Bottelier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.