Appartement Advantage Mini Resort Bottelier

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Willemijn & Reinold

Het was super!! En zeker een aanrader!

Willemijn & Reinold,
27-11-2018

We kwamen met een groep van 12 personen, hadden 3 huisjes.

Alles was super geregeld, werden netjes opgehaald bij het vliegveld.

Bij aankomst zag alles er netjes uit.

Ons huisje was schoon, en alles is aanwezig.

In overleg met Karel is eigenlijk alles wel mogelijk! Hij maakt het voor iedereen wel naar zn zin.

De eerste ochtend hadden we ontbijt geregeld en kregen we lekkere broodjes, yoghurtje, beleg, ommeletje / gekookt eitje sap koffie en thee. Elke 5 dagen werd alles schoongemaakt en kregen we weer handdoeken, schoon bed, en keukendoeken.

Had je iets nodig was het mogelijk.

Wij hadden wel een extra deken gevraagd voor op bed, omdat het laken erg dun was.

Het appartement ligt in een rustige omgeving, en ook centraal. Met de auto ben je zo in de hoofdstad of mambo beach/ jan thiel.

Winkels - lunapark zit er ook dichtbij en kan zelfs lopend gedaan worden (kleine 10 a 15 min) een lekkere ochtendwandeling.

Top tijd hebben we gehad!

Gereisd met vrienden in november 2018