Appartement Advantage Mini Resort Bottelier

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Belinda

TOP locatie, goede service, super host.

Belinda,
20-11-2018

“Mooi ruim appartement met zicht op het zwembad. Heerlijke douche en goede airco. De locatie is top je zit overal dichtbij, winkels, restaurants, mambo beach, Jan Thiel, Willemstad. Veilige plek de auto kan achter een hek die op slot gaat. Karel de beheerder komt elke dag langs en doet er alles aan om je naar het zin te maken. Wij hebben gebruik gemaakt van de ontbijtservice een aanrader. Elke ochtend brengt Karel het ontbijt bij je langs heerlijk relax de dag beginnen. En de haal en breng service van en naar het vliegveld is natuurlijk geweldig. Karel is een super host 👍😀”

Gereisd met partner in oktober 2018