Appartement Advantage Mini Resort Bottelier

33 reviews over Appartement Advantage Mini Resort Bottelier in het Nederlands

Leuk kleinschalig appartementen complex

Familie van Es
3-7-2018

Allereerst willen we Karel de eigenaar bedanken voor zijn gastvrijheid en zeer goede hulp. Wat hebben wij veel aan je gehad. We hoefden maar te knikken en je stond voor ons klaar, top! Advantage is een prima kleinschalig appartementencomplex met een leuk klein zwembad. In je achtertuin een kokosnoten en bananenboom hebben is zeker niet verkeerd want van Karel kregen we verse kokosnoot en bananen. Dit complex is een echte aanrader voor volwassenen of mensen met iets oudere kinderen.

Een aanrader!

pim
24-6-2018

Leuk appartement van een aardige eigenaar die dichtbij woont. Hij reageerde snel op onze vragen en verzoeken. Goede ligging, lekker zwembad. Prima prijs-kwaliteit-verhouding. Een aanrader!

Super centrale locatie, nette appartement.

Bas Bolsenbroek
22-6-2018

Accomodatie is netjes, wordt goed schoon gemaakt. Verhuurder en schoonmaaksters zijn aardig. Net opgehaald en weg gebracht naar het vliegveld. Wat ook handig is dat je direct een auto bij de verhuurder kan huren. Mooie nette Kia picanto automaat.

Op het nabij gelegen mini resort is er een klein zwembad.

Fijn betaalbaar appartement

Nicole
5-4-2018

Fijn en rustig 2 kamer appartementje in de wijk Bottelier. Al eerder bezocht in 2012 en teruggekomen ivm goede prijs/kwaliteit verhouding. Appartement ligt veilig achter een groot hek en heeft een eigen terrasje met openslaande deuren. Keuken heeft alle benodigde apparatuur en douche heeft warm water. Keurige schoonmaak elke 5 dagen en korte link met verhuurder die helpt waar hij kan. Helaas wel elke dag wat regen gehad wat soms met bakken uit de lucht viel. Ik kom zeker terug!

Helemaal goed met auto, oordopjes en muggenspray

Daphne Clerx
30-3-2018

Wij hebben twee weken gelogeerd in een appartement twee huizen verder dan het mini resort. Wij hebben voornamelijk gedoken, dus hadden niet zo,n behoefte aan het zwembad. Het appartement voldeed prima aan onze wensen en verder kan ik eigenlijk niet veel toevoegen aan de overige reviews. Nou ja, twee kleine minpuntjes, maar die zijn inherent aan een verblijf in een woonwijk op Curacao. Namelijk dat je last kunt hebben van het geblaf van de waakhonden, die alom vertegenwoordigd zijn. En daarnaast muggen, die wel wat van dat verse toeristenbloed lusten.

Verder is een auto hier onmisbaar. We zijn een keer gaan fietsen met de aanwezige mountain bikes, maar daar is het verdere verkeer niet op voorbereid, bij gebrek aan fietspaden en straatlantaarns. Maar daar kan Karel goed bij helpen, als je alsnog een auto wilt huren. Maar hij heeft zelf ook een huurauto...

Net appartementen complex, ligt in een rustige, veilige centrale omgeving. Zeer goede service van de vriendelijke eigenaar Karel. Mambo beach, Jan Thiel, centrum Willemstad en diverse eet gelegenheden in nabije omgeving. Vreugdehil (boodschappen) binnen loopafstand. Al met al een geweldige locatie om te verblijven op Curaçao. Autohuur ook via Karel mogelijk. Ophaal en terugbreng service naar vliegveld. Zwembad aanwezig. Betaalbaar appartementencomplex. Compliment voor het persoonlijk contact met de gastheer.

Fantastische

Sharine
17-2-2018

Het is de 3de keer dat wij in deze appartementen hebben gelogeerd, mooi schoon goed bereikbaar overal en Karel is een heel vriendelijk eigenaar, echt een aanrader

Verzorgd, centraal, geschikt appartement(en)

Stephanie
25-11-2017

Mooi appartement in een veilige buurt. Dichtbij Willemstad en stranden Mambo en Jan Thiel. Goed verzorgd, netjes, mooi terras, goed werkende airco, voorzien van alle nodige gemakken. Eigenaar dichtbij, goed bereikbaar via de telefoon (bellen/Whatsapp) voor vragen en dergelijken. Komt regelmatig even langs om te polsen hoe het is en of alles (nog) bevalt. Haal- en brengservice vanaf airport en contact met autoverhuur op nabije afstand. Erg prettig verblijf gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

Relaxt vakantieadres in een rustige omgeving

Ernesto en Thea
1-9-2017

Leuk kleinschalig apartementencomplex in een rustige wijk met een zwembad. Karel de eigenaar staat altijd voor je klaar . Kortom is goed vertoeven hier.

Leuk appartement, prima verblijf gehad!

Anja
7-5-2017

Het appartement is leuk ingericht met voldoende ruimte, we vonden er alles wat we nodig hadden. De eigenaar is vriendelijk en behulpzaam. We hebben hier een prettig verblijf gehad.

Minpunt vonden wij de harde ligstoelen buiten bij het zwembad, mooi om naar te kijken maar vreselijk om op te liggen. Het zwembad zou ook wat vaker schoongemaakt mogen worden.

Ook de ligging is ons wat tegengevallen. We waren met twee vrouwen en wilden wat gaan wandelen maar de omgeving voelde niet veilig en we zijn snel weer terug gegaan.

Als je in dit appartement verblijft heb je echt een auto nodig. Dat geldt overigens bijna voor heel Curaçao.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Advantage Mini Resort Bottelier in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Advantage Mini Resort Bottelier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Advantage Mini Resort Bottelier scoort een 8.45 uit 10 op basis van 33 reviews.