Appartement Advantage Mini Resort Bottelier

Appartement
Appartement Advantage Mini Resort Bottelier
8,4

43 reviews over Appartement Advantage Mini Resort Bottelier in het Nederlands

Veel waar voor je geld ....

Herman,
3-12-2018

Wat heerlijke plek aan de Kaya Bottelier.

In een veilige wijk, dichtbij Mambo beach en de stad. Het appartement was van alle gemakken voorzien. Ruim van opzet, met veel licht. Een mooi balkon met de hele dag schaduw en 180c uitzicht. Het zwembad is bijna altijd voor je alleen, ondanks meerdere appartementen op het terrein. Een echte aanrader. Je krijgt veel meer waar voor je geld. Prijs/kwaliteit klopt helemaal. Mischien wel iets te lage prijs per nacht!

Heerlijk

Maura,
3-12-2018

In een rustige wijk, zaten wij in een twee-onder-een-kap appartement. In het andere appartement zaten vrienden, dus voelde het heel privé en helemaal van ons. Het bed is heerlijk, er liggen handdoeken, kookgerei in de keuken en toiletpapier in de kast. Alles is aanwezig.

De eigenaar is aardig en hulpvaardig. Kan zorgen voor een auto, wil je halen en brengen naar het vliegveld en weet veel over het eiland. We hebben genoten van dit verblijf.

Top vakantie gehad

Marcel,
28-11-2018

Leuke tijd gehad hier

Karel is top

Appartementen zijn niet perfect maar meld het bij Karel en hij fixt het

Het was super!! En zeker een aanrader!

Willemijn & Reinold,
27-11-2018

We kwamen met een groep van 12 personen, hadden 3 huisjes.

Alles was super geregeld, werden netjes opgehaald bij het vliegveld.

Bij aankomst zag alles er netjes uit.

Ons huisje was schoon, en alles is aanwezig.

In overleg met Karel is eigenlijk alles wel mogelijk! Hij maakt het voor iedereen wel naar zn zin.

De eerste ochtend hadden we ontbijt geregeld en kregen we lekkere broodjes, yoghurtje, beleg, ommeletje / gekookt eitje sap koffie en thee. Elke 5 dagen werd alles schoongemaakt en kregen we weer handdoeken, schoon bed, en keukendoeken.

Had je iets nodig was het mogelijk.

Wij hadden wel een extra deken gevraagd voor op bed, omdat het laken erg dun was.

Het appartement ligt in een rustige omgeving, en ook centraal. Met de auto ben je zo in de hoofdstad of mambo beach/ jan thiel.

Winkels - lunapark zit er ook dichtbij en kan zelfs lopend gedaan worden (kleine 10 a 15 min) een lekkere ochtendwandeling.

Top tijd hebben we gehad!

Agnes kroon,
27-11-2018

Deze apartenmenten complex is zeker een aanrader schoon opgeruimd mooie omgeving en Karel de eigenaar stond altijd voor je klaar als er iets was echt top👍

Magisch

Bente en Margot Vallinga,
27-11-2018

Een mooi en netjes mini-resort op Curaçao, op een geweldige plek, vlakbij Mambo, Jan Thiel en supermarkt (5 min). We zijn hier dit jaar met een groep van 12 mensen geweest. Service is super, en de ophaal en brengservice zit bij de prijs inbegrepen, wat heel erg fijn is. Prijs kwaliteit verhouding is super voor een mooie lange vakantie op Curaçao, zeker een aanrader!

TOP locatie, goede service, super host.

Belinda,
20-11-2018

“Mooi ruim appartement met zicht op het zwembad. Heerlijke douche en goede airco. De locatie is top je zit overal dichtbij, winkels, restaurants, mambo beach, Jan Thiel, Willemstad. Veilige plek de auto kan achter een hek die op slot gaat. Karel de beheerder komt elke dag langs en doet er alles aan om je naar het zin te maken. Wij hebben gebruik gemaakt van de ontbijtservice een aanrader. Elke ochtend brengt Karel het ontbijt bij je langs heerlijk relax de dag beginnen. En de haal en breng service van en naar het vliegveld is natuurlijk geweldig. Karel is een super host 👍😀”

Prima verblijf

Mirthe,
10-11-2018

Prima appartement, voor een goede prijs. Alles was aanwezig, personeel is vriendelijk en goed beschikbaar.

herhaling vatbaar

samen,
5-11-2018

mooie. schone appartement. goeie service

dichtbij de leukste stranden. Jan thiel en Mambo beach Caracaasbaai

Je hebt wel echt een auto nodig

Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar, ala er iets is regelt hij het snel . Erg fijn is ook de haal en brengservice naar het vliegveld.

Het appartement is schoon. Eenvoudig ingericht, maar dat merkten we vooral omdat de 3 dagen dat we er waren wat regenbuien hadden en daardoor meer binnen zaten. Ons appartement had geen overdekt terras en konden daarom met regen ook niet buiten zitten.

Een groot pluspunt vond ik het houten babybedje ipv opklapbaar reisbedje wat je meestal ziet.

Ook erg fijn is het zwembad om even in af te koelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Advantage Mini Resort Bottelier in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Advantage Mini Resort Bottelier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.