Appartement Advantage Mini Resort Bottelier

8,5

29 reviews over Appartement Advantage Mini Resort Bottelier in het Nederlands

Fijn betaalbaar appartement

Nicole, 5-4-2018

Fijn en rustig 2 kamer appartementje in de wijk Bottelier. Al eerder bezocht in 2012 en teruggekomen ivm goede prijs/kwaliteit verhouding. Appartement ligt veilig achter een groot hek en heeft een eigen terrasje met openslaande deuren. Keuken heeft alle benodigde apparatuur en douche heeft warm water. Keurige schoonmaak elke 5 dagen en korte link met verhuurder die helpt waar hij kan. Helaas wel elke dag wat regen gehad wat soms met bakken uit de lucht viel. Ik kom zeker terug!

Helemaal goed met auto, oordopjes en muggenspray

Daphne Clerx, 30-3-2018

Wij hebben twee weken gelogeerd in een appartement twee huizen verder dan het mini resort. Wij hebben voornamelijk gedoken, dus hadden niet zo,n behoefte aan het zwembad. Het appartement voldeed prima aan onze wensen en verder kan ik eigenlijk niet veel toevoegen aan de overige reviews. Nou ja, twee kleine minpuntjes, maar die zijn inherent aan een verblijf in een woonwijk op Curacao. Namelijk dat je last kunt hebben van het geblaf van de waakhonden, die alom vertegenwoordigd zijn. En daarnaast muggen, die wel wat van dat verse toeristenbloed lusten.

Verder is een auto hier onmisbaar. We zijn een keer gaan fietsen met de aanwezige mountain bikes, maar daar is het verdere verkeer niet op voorbereid, bij gebrek aan fietspaden en straatlantaarns. Maar daar kan Karel goed bij helpen, als je alsnog een auto wilt huren. Maar hij heeft zelf ook een huurauto...

Net appartementen complex, ligt in een rustige, veilige centrale omgeving. Zeer goede service van de vriendelijke eigenaar Karel. Mambo beach, Jan Thiel, centrum Willemstad en diverse eet gelegenheden in nabije omgeving. Vreugdehil (boodschappen) binnen loopafstand. Al met al een geweldige locatie om te verblijven op Curaçao. Autohuur ook via Karel mogelijk. Ophaal en terugbreng service naar vliegveld. Zwembad aanwezig. Betaalbaar appartementencomplex. Compliment voor het persoonlijk contact met de gastheer.

Fantastische

Sharine, 17-2-2018

Het is de 3de keer dat wij in deze appartementen hebben gelogeerd, mooi schoon goed bereikbaar overal en Karel is een heel vriendelijk eigenaar, echt een aanrader

Verzorgd, centraal, geschikt appartement(en)

Stephanie, 25-11-2017

Mooi appartement in een veilige buurt. Dichtbij Willemstad en stranden Mambo en Jan Thiel. Goed verzorgd, netjes, mooi terras, goed werkende airco, voorzien van alle nodige gemakken. Eigenaar dichtbij, goed bereikbaar via de telefoon (bellen/Whatsapp) voor vragen en dergelijken. Komt regelmatig even langs om te polsen hoe het is en of alles (nog) bevalt. Haal- en brengservice vanaf airport en contact met autoverhuur op nabije afstand. Erg prettig verblijf gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

Relaxt vakantieadres in een rustige omgeving

Ernesto en Thea, 1-9-2017

Leuk kleinschalig apartementencomplex in een rustige wijk met een zwembad. Karel de eigenaar staat altijd voor je klaar . Kortom is goed vertoeven hier.

Leuk appartement, prima verblijf gehad!

Anja, 7-5-2017

Het appartement is leuk ingericht met voldoende ruimte, we vonden er alles wat we nodig hadden. De eigenaar is vriendelijk en behulpzaam. We hebben hier een prettig verblijf gehad.

Minpunt vonden wij de harde ligstoelen buiten bij het zwembad, mooi om naar te kijken maar vreselijk om op te liggen. Het zwembad zou ook wat vaker schoongemaakt mogen worden.

Ook de ligging is ons wat tegengevallen. We waren met twee vrouwen en wilden wat gaan wandelen maar de omgeving voelde niet veilig en we zijn snel weer terug gegaan.

Als je in dit appartement verblijft heb je echt een auto nodig. Dat geldt overigens bijna voor heel Curaçao.

Heerlijke vakantie gehad

Bert, 27-4-2017

Leuk en eenvoudig appartement, centraal gelegen t.o.v Willemstad.

Heerlijk zwembad.

Wat een heel bijzonder vonden was de constante temperatuur tussen de 25 en 32 graden.

De meeste stranden tussen 15 en 30 minuten te bereiken.

Een auto huren is een must.

Waar voor je geld.

bas.bolsenbroek@gmail.com, 18-4-2017

2 complexen, 1 met 2 appartementen en 1 met meerdere appartementen. Super netjes, schoon alles goed verzorgd. Karel de eigenaar is makkelijk bereikbaar.

Op korte afstand van willemstad....15 auto-minuten.

Gezellig appartement

Berghege ingrid, 16-4-2017

Goede uitval basis voor veel tripjes. Karel goed bereikbaar via app. Schoonmaak was prima. App ruim genoeg alles aanwezig wat nodig was. Terras overdekken zou fijn zijn hadden nl ook wel eens een buitje. Zijn zeker van plan terug te komen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Advantage Mini Resort Bottelier in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Advantage Mini Resort Bottelier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Advantage Mini Resort Bottelier scoort een 8.51 uit 10 op basis van 30 reviews.