Hotel ACOYA Curacao Resort, Villas & Spa

HotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag33°28°
Hotel ACOYA Curacao Resort, Villas & Spa
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor ACOYA Curacao Resort, Villas & Spa voor je op een rij gezet:

40 reviews over Hotel ACOYA Curacao Resort, Villas & Spa in het Nederlands

Prima, als je geen hoge eisen hebt

Fransjan
9-9-2018

Prima hotel als je geen hoge eisen hebt. Ben je all-in zoals Turkije gewend? Dan moet je hier niet heen gaan.

- Ochtend personeel is behalve heel traag ook niet vriendelijk. Rest van het personeel (vooral Wendy) wel.

- Kamers lopen uiteen van 3x3m zonder ramen tot complete suites. Is afwachten wat je krijgt. Maar zien er verder goed uit. Tip: hang gordijnen op zodat de gasten niet om 6 uur wakker zijn.

- bar sluit al om 22:00 en er is geen animatie overdag en savonds. Is wel een sportsbar. Mambo Beach en Willemstad zijn zeker NIET op loopafstand. Zeker 40 min. lopen.

- ontbijt is redelijk al was er telkens wel iets, zoals brood op. Lunch matig, dus vaak snacks aan het zwembad gegeten. Diner a la carte (mag iedere dag) is goed, buffetrest. was matig.

Huur zeker een auto is ga langs de stranden van de Westpunt. Boka pistol, playa grandi, kokomo beach sta Martha, porto marie en cas abou. Lunch bij Karakter. Woensdagavond Cabana beach

medium

Clalala020
12-8-2018

heb geen schoonmaak en niewe handdoeken gekregen"er is geen water op de kamer

Fantastisch/ geweldig/ perfect

Hilde koopmans
9-8-2018

Heel vriendelijk personeel! Geweldig huisje, waren een paar kleine puntjes gelijk opgelost.

schoon relaxt

jantje
3-8-2018

het rustig in de avond wellicht wat meer onder aandacht brengen van de activiteiten

acoya 2 kamer apartement

laurant
24-7-2018

het verblijf was redelijk en de service voldoende. het ontbijt was goed.

Super

Renie
10-7-2018

Wij kwamen bij Acoya in een warm bad! In tegenstelling tot een andere review, waren wij erg te spreken over het eten, zowel in de ochtend, middag en avond. En wat zijn de mensen vriendelijk! Ze willen werkelijk alles voor je doen om het naar je zin te maken. Dick en Margriet doen het geweldig maar willen absoluut de credits niet, zoals zij tegen ons vertelde: onze collega's doen het, wij sturen een

beetje. Respect hoor. Ook voor de frontdesk een compliment, behalve voor 1 want die was ons net te arrogant en sprak vaak in papiaments met collega's als wij aan de balie stonden. Jammer. De General Manager, ik geloof dat hij Jose heet, was ook erg toegankelijk. Dank jullie wel en tot de volgende keer.

Niet meer helaas...

Anja
30-6-2018

Vandaag een dag in een rustoord met een kinderfeestje!! Het moet niet gekker worden! Slechte manager die dit soort dingen plant in een luxe oord! Gillende herrie en weg dure vakantiedag. Margriet en Dick we wensen jullie veel sterkte met dit hotel. Ons inziens wordt dat nog een harde dobber !!

Tegenvaller op Curacao

Debbie
28-6-2018

Achterstallige appartementen. Ongeïnteresseerd personeel. Het ontbijt belooft meer dan het is terwijl ik normaal echt geen zeur ben. De bar die mij nu 4 keer een nee verkoopt. Niet meer op voorraad mevrouw of hebben we niet . Zelfs een simpele Margarita wist de dame niet te maken. Terwijl de barman van de dag ervoor ze aan de lopende band maakte. De lunch is ook slecht. Weinig keuze en weinig gezonds. Het diner gaat dan nog maar het ontbreekt aan een dessert en salade. Eerste avond had ik bedorven kip. Prima allemaal, op de bedorven kip na, voor een goedkoop reisje maar dat was dit echt niet. Het Nederlandse stel dat de horeca bedruipt gaf aan met alle klachten bij hun te kunnen komen. Helaas hielp dat toch ook niet. Om 16.00 uur ging in het rustgevende ZEN resort de pestherrie aan terwijl daar niemand om vroeg. We zijn bijzonder teleurgesteld in dit resort. Voor ons nooit meer in ieder geval!

Grandioos

Liesbeth
23-6-2018

Was een heel prettig verblijf in Acoya! Medewerkers waren zeer vriendelijk en gaven mij t gevoel welkom te zijn! Zeker Margriet en haar man( ff zn naam kwijt,sorry) stonden open voor feedback en als er wat was, losten zij t meteen op! T eten was kwalitatief goed, mss iets meer variatie en bij t ontbijt brood/ yoghurt? Ben en blijf een hollander he! Nogmaals dank voor n fijn verblijf!

Ik heb genoten hier

Jola
19-6-2018

Service geweldig. Als er iets niet was werdt meteen geregeld. Super mooi hotel met goed eten en drinken en super geweldig personeel vooral Margriet en haar man. Super gastvrouw

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ACOYA Curacao Resort, Villas & Spa in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ACOYA Curacao Resort, Villas & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.