Hotel ACOYA Curacao Resort, Villas & Spa

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

Bij all-inclusive Acoya Curaçao Resort geniet je van gevarieerd eten. Zo is er een uitgebreid ontbijtbuffet, kun je de hele dag cocktails krijgen en voor het avondeten kiezen uit drie restaurants. De kamers zijn net als het zwembad schoon en het personeel is vriendelijk. Maak gebruik van de shuttleservice naar het strand of naar Willemstad.

57 reviews over Hotel ACOYA Curacao Resort, Villas & Spa

• 2019
    9Sabine05-12-2019

Geweldig!!!!

De ligging is super niet te druk niet te rustig, zelfs lopen naar Mambo beach is te doen. Ontbijt is heel erg uitgebreid en de kamers zijn heel erg schoon.

Gereisd met partner in november 2019

• 9The Dutch Falcon15-07-2019

Heerlijk ontspannen!

Net terug van een heerlijk week in dit resort! Mooie kamers bij het grote zwembad, eten en drinken is van goede kwaliteit. Medewerkster in het restaurant Cindy is zeer gastvrij. Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Lianne Hooijmans11-07-2019

Genoten

We hadden een ruim appartement met 3 slaapkamers en 3 badkamers. Heerlijke living met open keuken en een riant buiten terras. Alles was perfect schoon en onderhouden. Het complex beschikt over een zwembad en daarbij was een bar en nog een tal van restaurants. Er ging ook een shuttle naar Mambo Beach waar een apart gedeelte was voor de gasten van ACOYA incl handdoek service.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 8Ikram04-07-2019

Nicee hotel, vriendelijk personeel!

Heel fijn verblijf gehad bij het Acoya hotel. Vriendelijk en behulpzame personeel. Denken goed mee en leggen alles goed uit. Hotelkamer netjes en schoon. Hotel ligt centraal gelegen in Willemstad. Auto huren is wel nodig om jezelf te kunnen vervoeren naar de verschillende mooie plekken op het eiland. Tip: shutlebus wat vaker later rijden op verschillende tijden, ook s'avonds bijv.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Angelique17-06-2019

Geweldig mooi verzorgd hotel. Grote appartement. Vriendelijk personeel. Ligt zeer centraal

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 7Jucy18-05-2019

Heerlijke vakantie

Mooi resort. Vriendelijk personeel. Verschillende restaurants aanwezig en een zwembad. Wij verbleven in de deluxe room, een onderdeel van een villa. Wat gehorig, maar veel privacy. Zitje voor de deur. Iedere dag wordt er schoongemaakt. Aan de balie wordt je goed geholpen en er zit ook een kleine balie voor het boeken van excursies of een huurauto. Een huurauto is een must om Curacao te verkennen. De huurauto werd nadat we deze hadden besteld binnen een uur afgeleverd bij het hotel, topservice! Het resort ligt afgelegen, mambo beach is op 5 min rijafstand. In de restaurant is het personeel minder vriendelijk, maar aan de balie doen ze alles voor je en dat draagt bij aan een onvergetelijke vakantie. Voor ons was deze periode, mei 2019, perfect. Niet te druk, maar wel gezellig.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 9Familie Gopal30-04-2019

Terugkomen waard!

We hebben een super verblijf gehad in 1 van de villa’s van Acoya Resort. Wij hebben al heel wat hotels over de hele wereld gezien(we verblijven altijd in minimaal 5 sterren resorts dus we kunnen vergelijken). Misschien niet een ideale ligging voor een ieder, maar met auto makkelijk overal naar toe. Wij hadden een 3-kamer villa.Deze villa’s zijn zeer ruim. Onze villa bestond uit 2 grote slaapkamers (beide met hun eigen badkamer/toilet, iedere slaapkamer is in totaal circa 25 m2 groot), daarnaast een woonkamer met keuken (circa 20-25 m2), tot slot heb je buiten ook nog een eigen terrasje. De bedden van Acoya slapen ook erg goed.

Het complex is zeer goed onderhouden en schoon. De zwembaden zijn niet groot maar wel mooi aangelegd. Wat ons grootste compliment verdient, is de vriendelijkheid en behulpzaamheid van al het personeel! We zijn nog nooit zo op onze wenken bediend. Het management mag echt trots zijn op haar personeel!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 6WJ24-04-2019

Accomodatie prima maar sfeerloos

Na 12x eerder Curacao (Jan Thiel), deze keer in hotel Acoya verbleven. Hotel ligt in een mindere woonwijk van Curacao. Hotel op zich is prima, mooie appartementen en bungalows. Restaurants zijn sfeerloos, all inclusive dan ook niet aan te raden. Er is zoveel meer te zien en te beleven dan alleen vertoeven binnen dit complex. Shuttle naar stad en strand slechts twee keer per dag en vol is vol. Taxi enorm duur: Mambo Beach en Willemstad 20 dollar per reis en Jan Thiel 40 dollar per reis. Het is aan te raden een auto te huren! De gratis ligbedden bij Madero Beach Club is een aanfluiting, slechts enkele ligbedden voor Acoya gasten. Beachclub is enorm druk en op jongeren gericht. Niet aan te raden als je komt voor de mooie stranden van Curacao. Al met al is Acoya prijstechnisch aantrekkelijk maar ben je uiteindelijk duurder uit wil je al het moois van Curacao ontdekken. Volgende keer geen Acoya meer.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 8Li18-04-2019

Het is zeker een aanrader!

Super goed hotel, vriendelijk, behulpzaam, en de accommodatie is top.

Gereisd met partner in maart 2019

• 8Erick11-04-2019

Aanrader!

Mooi hotel, vriendelijk en gastvrij personeel!

Gereisd met partner in maart 2019

6 tips over Hotel ACOYA Curacao Resort, Villas & Spa

• Lisa, 14-10-2014

Onzin dat alles gesloten is om 19.00!! Wil je stappen ga dan richting Mambo beach/Cabana beach, genoeg feesten! Overal op het eiland is er bijna iedere avond iets te doen. Dit staat in de K- pasa. Dus in de avond ook genoeg te doen op Curacao. Ben er niet voor niets al 7 keer geweest;)

• Tessa, 11-09-2014

Met dolfijnen zwemmen bij Dolphin Academy

• leonie, 17-03-2015

Sportschool was helaas nog niet af, in mailcontact vooraf werd er gezegd dat alles wel af zou zijn)

4 vragen over Hotel ACOYA Curacao Resort, Villas & Spa

• PIERRE UYTTERSPROT, 08-12-2019

Het weer

Welke periode is de beste om vakantie te nemen. September / oktober werd ons afgeraden omdat er dan geen wind is en de temperatuur dan overdreven warm is = ongezond. Dank bij voorbaat.

• RL, 13-04-2019

Ontbijtgelegenheden

Hallo, Wij hebben enkel o.b.v. logies geboekt. Zijn er in de omgeving van het hotel genoeg mogelijkheden om te ontbijten? Alvast bedankt voor de reactie!

Maaike , 19-06-2019

ligt in de buurt van willemstad. met de auto ben je er zo. Eventueel kan je ook zelf boodschappen halen om er zelf ontbijt te maken

• Rose-Ann Beeker, 06-01-2018

4Kamer Tuin Villa

Beste medewerkers van Acoya, Wij willen een 4 kamer tuin villa boeken voor ons gezin van 6 personen. Krijgen wij wel de gehele villa voor onszelf? Ik las ergens dat de kamers apart worden verhuurd? Mvg, Rose

Hotel ACOYA Curacao Resort, Villas & Spa info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, < 5 minuten met de auto, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats