Appartement ABC

Appartement ABC
9,4

5 tips over Appartement ABC

Gerrie, 20-3-2015
Als je naar Curaçao gaat is auto huren een must want anders zie je niet veel van het eiland en dat zal zonde zijn!
Piet Valkenburg, 16-6-2014
Gezien de ligging is het aan te raden een huurauto te nemn
Jeroen van Aken, 9-3-2014
Maakt niet zoveel uit of je de vrijstaande of twee geschakelde appartementen hebt. Zelf heb ik nog wat hardgelopen langs het fietspad richting centrum. S' avonds meer lopers en goed te doen tot de stoplichten en dan weer terug.

We hebben een aantal aanbieders voor ABC voor je op een rij gezet:

jack, 21-1-2013

Er zijn vele stranden die goed te bereiken zijn, een aantal zijn voor hele kleine kinderen vanwege het ondiepe water (o.a. Piscadera) een aanrader.

In Willemstad kun je vlak bij de gevangenis aan de oceaan op terrassen heerlijk eten. Er zitten daar verschillende restaurantjes.

Roel, 26-10-2011
Huur een auto, via ABC appartementen. Die staat voor je klaar als je arriveert. De enige mogelijkhedi veel van het eiland te zien.

We hebben een aantal aanbieders voor ABC voor je op een rij gezet: