Appartement ABC

AppartementWeer vandaag32°26°
Appartement ABC
9,5

73 reviews over Appartement ABC in het Nederlands

Heerlijk appartement met geweldige mensen

Antoinette en Ton, 16-4-2018

Voor de 2x bij ABC Apartementen geweest. Was weer super! Heerlijk appartement en geweldige mensen. Alles is altijd top geregeld. Super fijn om weer hier te zijn op het prachtige Curacao.
Sjors, Beheerder, 17-4-2018
Hoi Antoinette en Ton, Bedankt voor het schrijven van deze review! Fijn dat jullie het wederom zo naar jullie zin hebben gehad en tot de volgende ronde!

Fantastisch verblijf, wij komen zeker terug!!

Noelle Bongers, 16-4-2018

Geweldige vakantie bij ABC appartementen. Echt 24/7 een geweldige service en onwijs aardige mensen. Wij verbleven met Pasen en kregen ‘s ochtends een onwijs leuk bezoek van Bep & Josefine met een mandje paaseitjes, dat soort extra’s blijven je bij en dat maakt je verblijf compleet! Wij zijn meer dan tevreden en raden ABC appartementen aan iedereen aan! Een relaxte sfeer en onwijs mooie, ruime en schone huisjes voor jong & oud! De ligging is ook top, je bent overal zo. Er is ook een mogelijkheid om een auto te huren bij abc. De auto’s zijn top! Van alle gemakken voorzien en rijden als een zonnetje voor een prima prijs! Wij komen zeker terug, geweldig!
Sjors, Beheerder, 17-4-2018
Hoi Noelle en Rick, wat een geweldig leuke review hebben jullie geschreven bedankt! Het was leuk om te zien hoe jullie aan het genieten waren tijdens jullie verblijf. Heerlijk ondernemend en actief! Er was natuurlijk ook veel te zien, ha-ha. Wij wensen jullie heel veel geluk toe met jullie studie en hopen jullie toch echt nog eens hier te mogen ontvangen!

Geweldige vakantie gehad!

Kaan, 13-4-2018

Goede ligging, lekker rustig. Met de auto ben je op de meeste plekken binnen een kwartier gearriveerd. Vriendelijk personeel!

Perfect!

Sander, 11-4-2018

Aantal jaar geleden ben ik er al eens geweest. Echt puur genieten! Huisje ziet er netjes uit en binnen een paar stappen lig je in het zwembad. Je gaat er wel vaak op uit, dus dan is het wel goed om een auto te huren. Je zit qua locatie ook midden op het eiland. Gelukkig verhuren zij die daar ook en hoef je dat niet allemaal zelf te regelen. Strandjes liggen op 5 km afstand en een supermarkt om de hoek. Ga hier zeker weer terugkomen! 😎
Sjors, Beheerder, 12-4-2018
Hoi Sander (en Jan), bedankt voor jullie leuke review! Het was reuze gezellig om jullie te mogen ontvangen op het eiland. We hebben genoten van jullie gezelligheid, het was leuk om te zien dat jullie zoveel aansluiting hadden met de andere gasten. En al helemaal dat jullie appeltaart gingen brengen aan de buren op Sander zijn verjaardag! Super! En hopelijk tot een volgende keer. Groetjes, Sjors

Nooit meer naar huis

Melissa, 3-4-2018

Een heerlijke vakantie gehad bij ABC appartementen! Alles was tot in de puntjes verzorgt. Personeel is ontzettend vriendelijk en heeft ons enorm geholpen tijdens ons verblijf. Door alle tips van het personeel hebben we het eiland op een ontzettend gave manier leren kennen! Appartementen zijn ruim, schoon en ontzettend comfortabel. Locatie is super centraal. Ik kan ABC aan iedereen aanraden. Bedankt voor deze top vakantie!! Masha Danki!
Sjors, Beheerder, 12-4-2018
Melissa, bedankt voor het schrijven van de review. Super dat je het zo naar je zin hebt gehad en dat de appartementen zo goed zijn bevallen. En natuurlijk dat je wat Papiaments hebt geleerd tijdens je vakantie!

Uitmuntend!

Truus en Dik, 29-3-2018

Beter kan het niet! Wat een geweldige plek is dit. Alles is hier supergoed geregeld. We werden opgehaald van het vliegveld en kregen een welkomstborrel bij het zwembad. We hadden er ook een auto gehuurd. De huisjes waren dik voor elkaar. Alles wat we nodig hadden was aanwezig. De gastheren was niets te dol, ze hadden zelfs een grandioze boottocht voor de gasten georganiseerd. Voor alle vragen kon je bij hun terecht. Ze zaten boordevol tips voor leuke uitstapjes.

Het was onze eerste kennismaking met dit prachtige eiland en we hebben al geboekt voor de volgende keer want je moet er snel bij zijn. Logisch de prijs/kwaliteit verhouding is immers meer dan uitstekend!

Sjors, Beheerder, 12-4-2018
Nou, wat een positieve review! Bedankt Truus en Dik, het was enorm leuk om jullie zo te zien genieten. Helemaal als Dik weer kolibri's aan het spotten was in het tuin en Truus ondertussen de leguanen aan het voeren was. Fijn dat jullie hier ook konden genieten van de beestenboel. Helemaal super dat jullie alweer geboekt hebben voor de volgende ronde, jullie huisje zal weer klaar staan! Daarnaast streven wij inderdaad naar de perfecte prijs/kwaliteit-verhouding.

Fantastisch hier komen we ZEKER terug

Peter en Mies van Aalst, 28-3-2018

Mooi en rustig gelegen aan de rand van Julianadorp Het is een goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Willemstad ongeveer 10 minuten met de auto.

Ook zijn in de directe omgeving diverse stranden binnen 7 minuten te bezoeken.

De ontvangst op het complex is hartelijk en de koelkast was op verzoek voorzien van de eerste levensbehoeften.

Overdag gaat bijna iedereen wel ergens naar toe maar later op de middag is het gezellig met de andere gasten rond het zwembad.

Ook de wekelijkse BBQ geeft een gezellige avond.

Sjors , Josephine, Bep en Ruud Hartelijk dank voor dit fijn verblijf en wij komen zeker in 2019 terug

Groeten

Mies en Peter van Aalst

Sjors, Beheerder, 12-4-2018
Mies en Peter, bedankt voor het schrijven van deze leuke review. De gezelligheid rond het zwembad is inderdaad altijd erg leuk, hierdoor krijg je ook een beetje aanspraak met andere gasten op het park. De BBQ was zeker geslaagd! Bedankt voor jullie verblijf op ABC en tot volgend jaar!

Maarten en Patty, 21-3-2018

Vorig jaar was Curaçao ons al uitstekend bevallen (eerste keer), maar dit jaar viel echt álles op zijn plek bij dit heerlijke, kleinschalige resort tussen de palmbomen! Alles is door de familie zo geregeld dat je vakantiegevoel op een zeer hoog peil komt te staan. Verder is het park zeer centraal gelegen, staat er meteen een auto voor je klaar, is je transfer van en naar de luchthaven geregeld. Enzovoort enzovoort....

Wij komen zeker terug, tenslotte zijn we ook een beetje familie :-)!

Sjors, Beheerder, 12-4-2018
Maarten en Patty, wat een gezelligheid met jullie op het park. Wij hebben gelukkig ook mogen genieten van een geweldige boottrip met jullie. Fijn dat alles op zijn plek is gevallen tijdens jullie verblijf en hopelijk tot de volgende ronde!

Fantastische bestemming

Marloes Beeres, 21-3-2018

Top locatie, top gastvrijheid en een heerlijk huisje. De locatie van het park is echt geweldig, prachtige baaitjes, stranden en leuke restaurants in de buurt. Het fijne aan deze plek op het eiland is dat je niet over drukke toeristische wegen hoeft te rijden om het eiland te verkennen. Alles is 10 minuten rijden, super! Daarnaast willen de beheerder je met alles helpen en zijn heel betrokken. Hartstikke bedankt voor de mooie vakantie!
Sjors, Beheerder, 12-4-2018
Hoi Marloes en Kosse, Bedankt voor je review! We hebben genoten van jullie enthousiasme over het eiland en de ligging van het park. Jullie hebben er veel op uit getrokken, dan is het fijn dat we zo centraal liggen. Bedankt voor alle gezelligheid en gelukkig staat de volgende boeking alweer in de agenda!

Super verblijf

Fred Wester, 15-3-2018

Prima kleinschalig appartementen complex waarbij de eigenaren veel aandacht hebben voor de mensen die daar verblijven.

We hebben een aantal aanbieders voor ABC voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement ABC in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement ABC zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement ABC scoort een 9.5 uit 10 op basis van 74 reviews.