Appartement ABC

84 reviews over Appartement ABC in het Nederlands

Geweldige ervaring!

Willemijn
22-6-2018

Wat hebben we een heerlijke vakantie gehad! De appartementen zijn ideaal gelegen en het park is van alle gemakken voorzien. Auto’s huren of tripjes plannen (duiken/varen/klein Curaçao), Sjors en Josephine regelen het allemaal voor je. De huisjes zijn in nette staat en hebben alles wat je nodig hebt. Een echte aanrader als je het mij vraagt! Wij komen zeker terug :-)

Gigantisch genieten!

Inge
18-6-2018

Met een groep vriendinnen de vriendschap vieren kan bij uitstek bij ABC.

Veel prachtige stranden in de buurt, uitgaansgelegenheden zijn makkelijk te bereiken en huisjes zijn ruim.

Er heerst een gezellige en ongedwongen sfeer op het park waar jong en oud met elkaar een praatje maakt bij het zwembad. Josephine en Sjors hielpen goed met onze vragen en we konden zelfs bij hun activiteiten reserveren (landhuis Chobolobo is trouwens ook een aanrader) en auto's huren.

Sjors Nije, Beheerder, 22-6-2018
Bedankt voor het schrijven van je review Inge, het was leuk om een grote groep meiden te ontvangen op ons resort. En dat jullie zo genoten hebben van de activiteiten die we voor jullie hebben geboekt. Nogmaals, heel erg bedankt voor jullie verblijf en tot de volgende ronde!

Super!

Anniek Visser
11-6-2018

Ontzettend lekker verbleven op dit sfeervolle kleinschalige park. Sjors en Josephine zijn lieve en zeer behulpzame gastheer en gastvrouw! Huisjes zijn ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. De locatie is ook erg goed: binnen 2 minuten ben je bij een supermarkt en binnen 10 minuten op het strand. Heerlijke vakantie gehad: een echte aanrader!
Sjors, Beheerder, 18-6-2018
Hoi Anniek, bedankt voor het schrijven van je review en wat leuk om te horen dat jullie zo lekker bij ons verbleven hebben. Bedankt voor jullie verblijf en hopelijk tot een volgende keer!

Paradijselijk genieten!

Roos
11-6-2018

Wij werden heel hartelijk ontvangen door Sjors en Josephine. Ze zijn beide erg behulpzaam en denken graag mee met de dingen die je wil zien en doen. Wij waren met een groep vriendinnen en wilden een leuke combinatie tussen relaxen, sightseeing en borrelen, en dat is gelukt! Je kunt vanuit je appartement makkelijk naar verschillende plekken op het eiland, maar een dagje ontspannen bij het zwembad op het complex is ook geen straf. Wij hebben ontzettend van ons verblijf genoten en komen graag nog een keertje terug!
Sjors, Beheerder, 18-6-2018
Hoi Roos, wat fijn dat de combinatie van alles gelukt is. Ons park is inderdaad centraal gelegen, dus er is voor ieder wat wils! Het was leuk om een grote groep meiden te ontvangen die erop uit wilde trekken, super!

Fantastisch! Hier krijg je geen spijt van!

Wilma Bomhof
4-6-2018

Na 9 jaar weer terug bij ABC appartementen. Net als toen wederom een heerlijk verblijf genoten. Een echte aanrader. Sjors en Josephine, dank voor jullie gastvrijheid.
Sjors, Beheerder, 18-6-2018
Hoi Wilma, super dat jullie na 9 jaar weer bij ons zijn terug gekomen en wat een verschil moeten jullie hebben ervaren op het eiland. Fijn dat je ons zou aanraden!

Geweldig

Orline
4-6-2018

Wat een oase van rust kan je vinden op dit kleinschalige park. Je kunt er voor kiezen om je terug te trekken op je eigen porch of je kan de gezelligheid opzoeken bij je buren. Het verblijven bij ABC heeft echt geweldig uitgepakt voor ons, ik zou dan ook echt aanraden om lekker bij Sjors en Josephine te logeren. Wij reisde samen met onze kleine van een paar maanden en daar hebben ze heel goed rekening mee gehouden, toppers!! Bedankt!
Sjors, Beheerder, 18-6-2018

Bedankt voor het schrijven van je review Orline! Super gezellig dat jullie bij ons zijn verbleven en bedankt voor de lekkere broodjes in de ochtend. We hopen jullie nogmaals te mogen ontvangen, dan krijgen jullie van ons lekkere broodjes op zondag!

Geweldig

Chantal
1-6-2018

Beste Sjors en Josephine. Heel erg bedankt voor het verblijven op jullie resort. De bungalows waren heel erg boven onze verwachting. Ze waren heel erg ruim, volledig ingericht en echt brand schoon. Ik denk schoner dan mijn eigen huis, ha-ha. We komen al jaren op Curacao en zo schoon hebben wij het nog niet gezien! Van ons ben je nog niet af!
Sjors, Beheerder, 4-6-2018
Bedankt voor het schrijven van de review! Wij zijn ook super blij met onze lieve schoonmakers, die werken keihard! Leuk dat jullie nog eens terug komen Chantal, weer lekker naar Kokomo Beach toe!

Geweldige vakantie!

Juliet
31-5-2018

Top vakantie! Heel open ontvangen door Sjors en Josephine. Wij voelden ons er meteen thuis! ABC appartementen was voor ons echt de beste keuze en we hopen dat we nog eens langs kunnen komen. Door de openheid van Sjors en Josephine kon je echt alles vragen, hierdoor hebben wij het eiland heel goed leren kennen tijdens onze vakantie.
Sjors, Beheerder, 31-5-2018
Juliet, goed om te horen dat je je zo thuis voelde en dat je het eiland goed hebt leren kennen. Het is natuurlijk super belangrijk dat je optimaal kan genieten van een welverdiende vakantie! Je bent altijd meer dan welkom, hartstikke gezellig dat je er was! Groetjes ook van Josephine

Heerlijk genoten!

Marleen
14-5-2018

Je kan écht met een gerust hart boeken bij ABC appartementen. Het complex ligt dicht bij de luchthaven, dus je vakantie kan snel beginnen na aankomst in Curaçao. Het appartement is ruim opgezet, schoon en van alle gemakken voorzien. De ontvangst was heel hartelijk en warm. Daarnaast is de ligging van het complex heel gunstig ten opzichte van de prachtige stranden, Westpunt en andere mooie plaatsen in Curaçao mocht je die willen bezoeken uiteraard. Sjors, Josefine en hun familie zijn fijne mensen. Wij zijn dan ook zeker van plan om de volgende keer weer bij ABC appartementen te boeken.
Sjors, Beheerder, 31-5-2018
Marleen, wat was het leuk om jullie gezin te mogen ontvangen. Jullie heerlijke drukke programma heeft er dan ook voor gezorgd dat jullie alles eruit hebben gehaald! Leuk! Ook leuk om te horen dat jullie nog eens terug willen komen, maar dan wat meer rusten he? ha-ha

Wij komen zeker terug

Julia
29-4-2018

Mijn vriend en ik hebben net een heerlijke week gehad bij ABC appartementen. Josephine en Sjors hebben ons super welkom laten voelen. Het appartementencomplex is heel centraal gelegen op eiland waardoor je zowel naar de minder toeristische plekjes richting Westpunt kunt maar ook makkelijk naar Jan Thiel. Verder was in het appartement alles aanwezig en is het complex heerlijk om na dag op pad terug te komen.

Bedankt Josephine en Sjors!

Sjors, Beheerder, 31-5-2018
Julia en Tjeerd, leuk dat jullie een berichtje hebben achtergelaten. Heel leuk om te lezen en inderdaad, de ligging is top! Ook fijn om te horen dat jullie je zo welkom voelde, dat is belangrijk!

We hebben een aantal aanbieders voor ABC voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement ABC in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement ABC zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement ABC scoort een 9.47 uit 10 op basis van 85 reviews.