Appartement ABC

95 reviews over Appartement ABC in het Nederlands

Perfect

Manuel en karen
12-10-2018

Wat een toplocatie. Sjors en josephine geweldige lieve mensen . Appartementen ruim en zeer schoon. Gewoon de locatie to be .

Fantastische accomodaties!

Wilma / T&O Duiksport
12-10-2018

Met een groep duikers via een vriend van ons hier terecht gekomen en het was TOP!

Josephine en Sjors zijn gastvrij, behulpzaam, runnen het bedrijf heel professioneel en geven goede adviezen. Het Surinaamse buffet was super leuk geregeld en de tafels romantisch aangekleed. ABC heeft een hele goede ligging, je bent zo in Willemstad en bij de vele mooie bounty stranden. De gehuurde auto stond al klaar voor gebruik! Bij aankomst kregen wij een welkomstdrankje aan de bar en de vakantie begon direct al gezellig. De mooie nieuwe 2 persoonsbungalows zijn bijna klaar. Wil je op Curacao verblijven in ruime appartementen, met 2 of 1 slaapkamer, porch, grote keuken en met een zwembad, welke zeer betaalbaar en schoon zijn, dan moet je hier gewoon boeken!

Te kort!

Esther
12-10-2018

Alles is goed geregeld en de medewerkers zijn allemaal even vriendelijk en behulpzaam. De ligging is perfect om het hele eiland te ontdekken. Ze zijn bezig met mooie uitbreiding maar niet teveel en te groot. Goed bezig!

Genoten!!

Sabine
7-10-2018

Genoten van 2 weken curacao, dit komt oa door het fijne verblijf bij Sjors en Josephine. Erg mooie appartementen, fijn zwembad en de auto staat al klaar als je aankomt. Samen met een vriendinnetje geweest en leuk om te zien hoe leeftijdsgenoten een bedrijf zo goed runnen, erg gastvrij en gezellig! Appartement heeft een ideale ligging midden op het eiland waardoor alles goed te doen is met de auto. Zeker een aanrader als je op vakantie gaat naar curacao. Ik kom een keer terug!

Superfantastisch !

Geraldine, Jayson en familie
5-10-2018

We werden op Curaçao welkom geheten door lieve en zeer vriendelijke en mooi glimlachende Josephine; dat was het begin van een mooie vakantie op hun resort, ABC is opgebouwd door de ouders van Sjors en met veel toewijding en een hoop liefde is dit mooie complex gebouwd, nu heeft Sjors ; zoonlief het stokje overgenomen samen met zijn partner Josephine en net als zijn pa zeer vooruitstrevend.Wij verbleven in 3 kamer appartement met 4 personen , een vijfde persoon erbij voor kleine logeerpartij? ,was geen probleem,ruimte zat in de grote woonkamer !

Nieuwe 2 pers appartementen zijn bijna klaar,rondleiding aldaar gehad en dit ziet er nu al schitterend uit.De voorliefde voor groen zie je terug in de tuin en het jonge stel biedt regelmatig vruchten aan uit eigen tuin, dit gevoel delen ze ook met de tuinmannen en de dames van de huishouding doen zeer secuur hun werk.

Ik kom ruimte te kort om vakantie te omschrijven, dus eindig met Topvakantie.

Fijne accommodatie op centrale plek

Stephanie
1-10-2018

De eigenaren zijn heel behulpzaam, staan klaar op elk moment van de dag. De appartementen zelf zijn helemaal prima en ruim opgezet. De luchthaven is om de hoek en met een auto is alles goed/snel bereikbaar. Een bushalte naar Willemstad is ook makkelijk te vinden.

Genieten!

Marilou
13-9-2018

Voor ons de perfecte vakantieplek om Curacao te ontdekken! Het resort ligt echt middenop het eiland, waardoor je overal makkelijk heen kunt rijden. De mooiste stranden liggen dichtbij, dus dat is perfect. Je zit hier niet in de massatoerisme, maar heerlijk rustig en gezellig. Bedankt voor onze geweldige vakantie bij jullie!

Aanrader

Jacqueline
4-9-2018

Net terug van een geweldige vakantie bij ABC appartementen Curacao,

en weer heerlijk genoten van de rust, relaxte sfeer en natuurlijk de goede verzorging van Sjors en Josephine.

Wij komen zeker terug.

Heerlijk genieten centraal op het eiland

Marc
15-8-2018

Kleinschalig park met een unieke ligging midden op het eiland. Slechts enkele minuten van het vliegveld. Perfecte uitvalsbasis om veel van het eiland te zien. Geleid door het jonge en gastvrije koppel Josephine en Sjors.

Fijn en hartelijk!

Elouise Reiff
28-6-2018

Heel erg fijn en hartelijk verblijf gehad bij deze toppers! Wat een ruime, schone appartementen en wat fijn dat Sjors en Josephine allerlei uitjes voor ons konden boeken. Zo hebben we op aanraden van hen heerlijk ontbeten aan de zee en een tripje naar Klein Curacao gemaakt, wat een paradijs! Sjors en Josephine, giga bedankt!

Josephine, Beheerder, 14-7-2018
He Elouise, wat leuk dat je even een berichtje hebt geschreven op zoover. Ook heel fijn om te horen dat je zo hebt genoten, maar goed dat straalde er wel vanaf! Hopelijk tot een volgende keer!

Karins Choice

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement ABC in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement ABC zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.