Appartement ABC

Appartement
Appartement ABC
9,4

104 reviews over Appartement ABC in het Nederlands

Fantastisch ruime appartementen, de beste service!

Coos Riesmeijer,
25-11-2018

Erg mooi resort waar net nieuwe appartement bij gebouwd zijn. het resort zit niet aan zee, maar dat is ook helemaal niet erg. Met de auto ben je zo op de allermooiste stranden. De appartementen zijn groot en zeer lux. Ik kan het aan iedereen aanbevelen!!!

onvergetelijk!!

Helletjes,
19-11-2018

Wat een super plek! Kleinschalig, lekker rustig en heerlijk zwembad. Mooi, ruim appartement met goede bedden en airco. Ligt heel centraal en met de huurauto die klaar stond konden we het eiland prima verkennen. We hebben genoten.

Fijn opgehaald van de luchthaven en weer netjes weggebracht! En niet te vergeten de geweldige gastvrijheid van Sjors en Josephine.

Sjors, Beheerder, 22-11-2018
Familie Helle uit Enter, haha. Bedankt voor jullie verblijf! Leuk dat jullie via via bij ons terecht zijn gekomen EN dat jullie zo hebben genoten van jullie vakantie bij ons! Hopelijk komen jullie nog eens langs! Groetjes, Sjors

Zeer geslaagde vakantie!

Familie. Bakker,
18-11-2018

gehad. Netjes en verzorgd complex en een gezellige sfeer. De huisjes zijn ruim en netjes schoon. De kinderen hebben heerlijk genoten van het zwembad! Het contract de verhuurders was leuk.

Josephine, Beheerder, 22-11-2018
Familie Bakker, bedankt voor het schrijven van de review! Gelukkig zien we jullie alweer in December, tot dan!

super vakantie gehad

rjl van elk,
14-11-2018

super mooi rustig resort met mooie appartementen van zeer lieve aardige behulpzame mensen waar niks te veel voor is

tevens kan je van de eigenaren een auto huren voor een zeer goede prijs kortom dit resort is echt een aanrader

en niets is teveel als je bv een vraag hebt over bv het eiland dan word de vraag tot volle tevredenheid beantwoord

Josephine, Beheerder, 22-11-2018
Hoi Rob en Ria, lief dat jullie een review willen schrijven. Jullie zijn natuurlijk al een tijdje trouwe gast, maar ook daar is het leuk om af en toe een review van voorbij te zien komen. We hebben weer genoten van jullie gezelligheid en tot volgend jaar! Liefs Josephine

😍 het was geweldig

De Hakkertjes,
13-11-2018

Nu voor de tweede keer geweest en er zullen er nog meer volgen!

Fijn opgehaald van de luchthaven en weer netjes weggebracht!

Bij het huisje, hadden we een auto gehuurd. Helemaal fijn het hele eiland weer rond gereden. Verschillende mooie stranden gezien en weer lekker gesnorkeld. Zit ook heerlijk zwembadje op het park, hebben we ook weer goed gebruik van gemaakt.

Lieve George en Josephine bedankt voor jullie gastvrijheid!!!

Josephine, Beheerder, 22-11-2018
De hakkertje, haha. Gezelligheid! Marieke verkocht aan het eiland en maar eens de familie meegenomen. Wat was het reuze gezellig dat jullie er waren en ik beloof 1 ding, als jullie terugkomen hang ik speciaal een klamboe voor je op! Liefs Josephine

geweldig

Monique,
12-11-2018

erg gezellig verblijf gehad , waarop niets is aan te merken , snel weer terug !

Josephine, Beheerder, 22-11-2018
Bedankt voor je review Monique, dan zit er maar 1 ding op he? Snel weer terugkomen!

Een dikke 10!

Sandra en Frank,
11-11-2018

Bij aankomst werden we opgehaald van het vliegveld door Sjors en kregen een hartelijk welkom aan de bar met een welkomstdrankje.

Super appartement, schoon, ruim en van alle gemakken voorzien!

Ligging is super en met de huurauto die klaar stond konden we met alle tips van Sjors en Josephine het eiland prima verkennen.

Elke dag een gezellig praatje en een heerlijke boottocht waarin we de andere gasten ook konden leren kennen maakten dat we ons thuis voelden bij ABC

Jammer dat de BBQ niet door ging maar dat halen we in 2019 in !!!

We hebben alweer heerlijk geboekt voor april 2019 en nu 20 nachten want die 2 weken vonden we veel te kort!

Josephine, Beheerder, 22-11-2018
Hoi Sandra en Frank, Bedankt voor het schrijven van de review. Wij vonden het super om jullie te ontvangen op Curacao, maar gelukkig staat de volgende ronde alweer voor de deur. Dan gaan we eens lekker BBQen! Super!

Heerlijke week!

Ronald,
8-11-2018

Super weekje verblijf gehad hier met onze zoon die op Curaçao stage loopt.Centraal gelegen appartementen,kleinschalig en lekker rustig.Kan vanuit hier makkelijk alle richtingen op als je er op uit gaat .Verbleven in de ruime 4 persoons bungalows met uitstekende airco en WiFi was overal super.De gastvrijheid van Sjors en Josephine was super!Ook de ouders van Sjors waren erg behulpzaam en gastvrij.De nieuwe appartementen zien er voortreffelijk uit.Bedankt voor onze eerste keer op Curaçao.

Josephine, Beheerder, 22-11-2018
Ronald, goed om te lezen dat jullie zo hebben genoten en dat jullie je zo welkom voelde bij ons! Leuk om te zien jullie zo genoten hebben met elkaar en al helemaal dat we Dennis nog tegenkomen! Groetjes, Josephine

onvergetelijk

Anita schreuder,
5-11-2018

Wat een super plek, netjes verzorgd, goede bedden, perfekte locatie, goede service en leuke adviezen voor trips en eten van Sjors en Josephine

Josephine, Beheerder, 13-11-2018

Hoi Anita,

Bedankt voor het schrijven van de review! Fijn dat je het naar je zin hebt, we zijn uiteindelijk toch een soort collega's he. Succes met jullie park en kom zeker een keertje langs in Nederland!

Perfect

Manuel en karen,
12-10-2018

Wat een toplocatie. Sjors en josephine geweldige lieve mensen . Appartementen ruim en zeer schoon. Gewoon de locatie to be .

Josephine, Beheerder, 30-10-2018
Manuel en Karen, wat een super berichtje! Was echt leuk om jullie duikteam te ontvangen en wie weet tot ziens!

Karins Choice

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement ABC in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement ABC zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.