9,4

57 reviews over Appartement ABC in het Nederlands

mijn ideale plek!

Herma Hoekstra, 15-2-2018

Met veel plezier heb ik, alweer voor de derde keer, 5 weken doorgebracht in ABC appartementen: fijne sfeer, aardige mensen, als je wilt word je opgehaald van Hato, dat gelukkig vlakbij ligt. Dus geen lange reis na je lange vlucht, maar snel naar je huisje en het welkomsdrankje aan het zwembad. Voor volgend jaar heb ik alweer geboekt inclusief auto, om er zeker van te zijn dat ik ook terecht kan in een van de huisjes, want ik was dit jaar bijna te laat. Voor mijn gevoel is het een 10, maar ik geef een 8, want er zijn natuurlijk altijd kleine verbeterpuntjes, toch?

Fantastische vakantie

Gé en Ria, 2-2-2018

Het was heel luxe om door de eigenaresse afgehaald te worden van het vliegveld.

We kwamen terecht in een heerlijk rustig, kleinschalig complex met mooi zwembad.

Heerlijk ruim appartement waar alles aanwezig was en twee slaapkamers met airco.

Het ligt vrij centraal en met de auto, via de eigenaars gehuurd konden we alle kanten op.

Bijzonder vriendelijke mensen, voor wie niets te veel was om het naar je zin te maken.

Er werd zelfs een boottocht met zeesloep en aansluitend een barbecue georganiseerd.

Wat was het een geweldige vakantie, voor herhaling vatbaar

Met heel veel dank aan Bep, Ruud, Josephine en Sjors.

Ontspannen optimaal!!

G. Borghstijn, 23-1-2018

Vond eigenlijk niets niet goed!! Vriendelijk en gastvrij! Alles wat je vakantie in orde maakt is daar goed geregeld!!!
Sjors, Beheerder, 23-1-2018
Fijn dat u zo genoten heeft! Tot de volgende ronde dan maar weer! :)

We hebben een aantal aanbieders voor ABC voor je op een rij gezet:

In één woord fantastisch en heel gastvrij!

Klaas en Tjitske, 20-1-2018

Een super locatie om te verblijven, perfecte ligging op het midden van het eiland. Voor de gehele vakantie is er bij hun een auto te huur, heel erg fijn dan hoef je niet ergens anders een auto te huren. Je kan gehaald en gebracht worden van/naar het vliegveld, je hebt dus meteen vakantie!!

Je hebt een ruim appartement die erg netjes en schoon is. Alle slaapkamers zijn voorzien van airco. Ook kun je in een paar stappen bij het zwembad zijn om heerlijk te verkoelen en een baantje te trekken.

Helemaal super en zeker een aanrader, het is hier heerlijk rustig en als je de drukte op wil zoeken in Willemstad ben je daar in 10 minuten met de auto!

Sjors, Beheerder, 23-1-2018
Klaas en Tjitske, super leuk om te lezen dat jullie zo genoten hebben van jullie vakantie. Voor Tjitske helemaal speciaal, gezien Klaas vroeger hier ook met zijn ouders kwam! Jullie waren erg gezellige gasten en zijn volgend jaar weer van harte welkom! Nogmaals bedankt! En Klaas geniet nog van je vrije maand in Nederland.

Geweldig park voor een vakantie op Curacao!

D.van der Meer, 17-1-2018

Het is een kleinschalig en gezellig park. De eigenaren zijn erg gastvrij en verwelkomen je meteen fantastisch op het prachtige eiland Curaçao. We hadden kleine kinderen mee en dit was geen enkel probleem, er werd makkelijk een bedje geplaatst in de kamer en daarnaast hadden ze een autostoeltje voor ons beschikbaar. Alles kon en niets is te gek bij deze eigenaren! Top!

WAUW, wij zijn verkocht. Een echte aanrader

Henrike Groothuizen, 7-12-2017

Samen met mijn vrienden ben ik afgelopen oktober 3 weken op vakantie geweest bij Ruud, Bep en Sjors. Wij werden keurig op tijd van Hato gehaald en naar ons appartement gebracht. Eenmaal gearriveerd stonden wij versteld van de hoeveelheid ruimte in de appartementen. Het zijn 4-persoons appartementen van 100 vierkante meter! Meer dan genoeg ruimte dus. Daarnaast vonden wij de appartementen heel erg schoon en hebben wij totaal geen last gehad van kakkerlakken, zoals hieronder wordt vermeld. ABC appartementen, bedankt voor het geweldige ontvangst op jullie resort. Dit heeft zeker een toegevoegde waarde gehad voor onze vakantie op Curacao. Ruimte, gastvriendelijkheid, zwembad, complete appartementen, kortom een aanrader voor jong en oud! Tot de volgende keer en de groeten aan de katten! Groetjes, Henrike, Marianne, Lotte en Florine
Sjors, Beheerder, 14-12-2017
Hoi Henrike (en andere meiden), bedankt voor jullie positieve bericht! We vonden het een eer om jullie te mogen ontvangen. We hebben heerlijke gesprekken gevoerd en veel plezier gehad. Zeg het voort, want mond-tot-mond reclame is de beste die we kunnen hebben. Tot de volgende keer:)

Fantastisch!

Kinny, Ilse & Tjitske, 16-11-2017

Wij hebben de afgelopen tien weken een fantastisch verblijf gehad bij ABC-Appartementen. Voor onze studie mochten wij op het mooie eiland verblijven, eenmaal op zoek naar een verblijf vonden we op een gegeven moment ABC-appartementen. Het mailcontact was erg positief, Bep beantwoord al je vragen. We hebben op het park genoten van het mooie, verzorgde en schone huisje! Het personeel op het park is erg aardig, behulpzaam en betrokken, net als Ruud, Bep en Sjors zelf. De verkoeling van het zwembad was erg aangenaam, lichtjes in het zwembad voor 's avonds zou nog leuk zijn, en misschien af en toe een muziekje erbij. Het verblijf ligt heel centraal op het eiland, je bent zo in Willemstad... maar ook Westpunt, de oostkant van het eiland en de luchthaven liggen op korte afstand. Voor een kleine vergoeding wordt je opgehaald van de luchthaven, doet Bep wat boodschappen voor je en op het park worden af en toe ook leuke dingen georganiseerd zoals een BBQ of een boottocht. Voor een leuke tijd op Curacao, is ABC zeker een aanrader!
Bep, Beheerder, 7-12-2017
Hoi meiden, wat een super lief bericht:) Het was voor ons ook de eerste keer dat wij gasten op ons park hadden die Curacao bezochten voor hun studie. Ik denk dat jullie hier een geweldige ervaring hebben gehad en dat jullie er met een glimlach aan terugdenken. (Al helemaal met dat koude weer nu in Nederland). Succes met het vervolg van jullie studie, en wie weet tot ziens

Grandioos

Jeroen en Corrie van Mierle, 21-10-2017

Een fijne vakantie doorgebracht bij Bep en Ruud. Niets is teveel om het de gasten naar de zin te maken. Prachtige accomodatie. Tien mooie appartementen voor min. 4 pers. en er worden nog 8, 2-persoons app. Bijgebouwd. Geen overlast van de werkzaamheden. Prachtig mooi onderhouden zwembad, waar je graag nog even bij kunt komen van je dag. Het complex is centraal gelegen op het eiland en ongeveer 10 min. Van het vliegveld.
Sjors, Beheerder, 7-12-2017

He Jeroen en Corrie,

Een kort maar krachtig bericht! Wij vinden het fijn om te horen dat jullie geen overlast hebben gehad van de bouw. Volgend jaar mogen jullie de nieuwe appartementen bewonderen. Tot dan!

Echt fantastisch!

Joan Poulus, 19-10-2017

Wat een heerlijke lieve gastvrije mensen, meteen als je op het park aankomt voel je je eigenlijk thuis! Het is een super leuk appartementen complex, schoon, ruim en alles erop en eraan en een heerlijk zwembad voor je deur!

Appartement was echt fantastisch!

Alles was eigenlijk van te voren geregeld, dus wanneer je aankomt kun je meteen van je verdiende rust genieten! Het huren van een auto is ook echt top want ook dat is een super service bij Bep, Ruud en Sjors.

Wij hebben 2 weken ECHT vakantie gehad en komen ZEKER nog een keertje terug want jullie zijn echt toppers!!!

Bij jullie vakantie vieren is een echte aanrader!!!

Sjors, Beheerder, 7-12-2017

He Joan,

Het was ons een waar genoegen om jullie te mogen ontvangen en op die manier ook te leren kennen. We hebben jullie ook echt tot rust zien komen en zien genieten van het park en het eiland. Tot de volgende keer:)

Afkicken

Jan, 21-9-2017

Houd er rekening mee dat je verslaafd word als je een keer te gast bent geweest bij Ruud en Bep van ABC appartementen..

Wat een leuk kleinschalig gezellig knus toch ruim appartementen complex met alle voorzieningen dr op en dr an.

We hebben het uitstekend naar onze zin gehad en komen graag terug..

Heb ik hiermee teveel gezegd ?

Nee

Bep, Beheerder, 7-12-2017

Hoi Jan,

Wat fijn om te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad! Tot de volgende keer.

Hebben wij daar zin in?

Ja!!

We hebben een aantal aanbieders voor ABC voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement ABC in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement ABC zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement ABC scoort een 9.39 uit 10 op basis van 58 reviews.