Appartement ABC Resort

Tonen op kaart

156 reviews over Appartement ABC Resort

• 9Nancy en jan24-01-2020

Fantasisch

Wat een heerlijk plekje is dit om te verblijven wij zijn al vele malen op Curacao geweest maar dit was beste accommodatie ooit mensen zijn super vriendelijk en niks is teveel hangt ook de echte relaxe sfeer wat bij Curacao hoort volgend jaar weer

Gereisd met partner in januari 2020

• 10Sjoerd21-01-2020

Fantastisch uitgangspunt om het eiland te verkenne

We hebben een fantastische tijd gehad op ABC! Het was alweer de 2e keer dat we het bezochten en het was even geweldig als vorig jaar. De eigenaren halen je op bij het vliegveld en brengen je naar het resort. In de ruime lodges, met hun eigen terrasjes, geniet je van je privacy, terwijl er wel vrolijk gezwaaid wordt naar de buren. Heerlijk gemoedelijk! Dat is wel wat anders, als je Amsterdam gewend bent...

Vanaf het park heb je de ideale uitvalsbasis om alle strandjes te verkennen. Ik sprak iemand die iedere dag vanaf Jan Tiel wel 45 minuten in de file stond om een strandje te bezoeken. Nou, vanaf ABC niet hoor!

Het enige wat ik wat verwarrend vond, was de receptie-aanduiding bij de ingang. De eerste dag vergiste ik me, en toen klopte ik per ongeluk bij de buren aan om tandpasta te vragen. Het bord bleek verkeerd te staan en Josephine heeft het gauw opgeruimd. Ach, als dat het enige is. Ik kom volgend jaar weer!

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 10Dhr. Eibergen18-01-2020

Een prachtige vakantie op een prachtig park!

Wij werden keurig op tijd opgehaald van het vliegveld door de eigenaar. Het park ligt ook nog eens lekker dichtbij, dus we konden binnen no time een biertje drinken en in het zwembad springen. Het appartement was perfect. Er was genoeg ruimte. Het was netjes schoon en we konden lekker zelf koken als we daar zin in hadden. Het doet me pijn om een dag nadat we weer naar Nederland zijn gevlogen deze recentie te schrijven. Januari in Nederland wordt er niet beter op als je vers in je geheugen de gastvrijheid van ABC gegrift hebt staan. Het zal wellicht aan het eiland liggen, maar ik heb me op vakantie nooit zo thuis gevoeld. Ik denk toch dat ze bij ABC daar de complimenten voor horen te krijgen.

Al met al zou ik iedereen deze schitterende appartementen aanbevelen!

Sjors Nije, Beheerder, 20-01-2020

Beste meneer Eibergen,

Wat een lieve en positieve review! We vinden het erg prettig om te lezen dat u zich zo thuis heeft gevoeld op ons resort. Nu u zicht zo aan het beseffen bent dat het is januari altijd zo slecht weer is in Nederland, is het misschien een idee om nog een keer terug te komen? haha

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 6judith12-01-2020

mooie lodges maar weinig aandacht voor de gast.

De (nieuwere) lodges zijn ruim en modern. We misten wel enkele dingen die we ook aangegeven hebben. appartement wordt 1 keer per week schoongemaakt wat weinig is, ook handdoeken en beddengoed wordt 1 x per week gewisseld, wat weinig is omdat mensen met dit klimaat vaker douchen. Tegen het einde van de week zijn de handdoeken en erg vuil. Bij ons werd in 3 weken maar 1 keer schoongemaakt. Het is jammer dat er geen basis dingen aanwezig zijn zoals handzeep, afwasmiddel, vuilniszakken.wc papier krijgt men voor de eerste uren en daarna wordt het niet meer gegeven. Het zijn dingen die ik als gast mis. In veel accommodaties worden deze zaken gewoon gegeven.De infinity pool is mooi maar men kan er niet lang zitten omdat er geen enkele parasol of een zeil is voor de hete zon. Receptie is in het weekend niet open.Aandacht voor de gast is er niet en dat is jammer. De eigenaren zijn zeer jonge mensen die andere prioriteiten hebben.

Sjors Nije, Beheerder, 20-01-2020

Beste Judith,

Wat spijtig om te lezen dat jullie het verblijf op ons resort op deze manier hebben ervaren. Als wij de bovengenoemde punten van tevoren hadden geweten, hadden wij er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat deze naar behoren waren. Zo worden de appartementen wekelijks schoongemaakt. Indien onze gasten vaker een schoon appartement willen, dan wordt dat geregeld. Daarnaast liggen er altijd schone handdoeken klaar, dus als hierom wordt gevraagd worden deze meteen vervangen. Echter moet het dan wel worden aangegeven.
    Verder willen wij jullie bedanken voor de tip om wat meer basismiddelen te faciliteren. Wij hebben deze, net het lezen van jullie review, meteen geïmplementeerd . Nogmaals, we vinden het jammer om dit allemaal te lezen. Hopelijk komen jullie nog een keer langs om een geweldig verblijf in onze appartementen te hebben, net zoals alle andere gasten.

Gereisd met partner in december 2019

• 9Miranda12-01-2020

Top verblijf!

Wat een heerlijke plek! Super centraal op het eiland, kleinschalig, kindvriendelijk, super vriendelijke mensen, echt een aanrader. Auto kun je erbij huren en dan pikken ze je op bij de luchthaven, ideaal! We komen zeker nog eens terug!

Sjors, Beheerder, 20-01-2020

Hoi Miranda en familie!

Bedankt voor jullie review! We vonden het erg leuk om jullie op het resort te hebben mogen ontvangen. Doe de groetjes aan de kleine, en hopelijk tot snel!

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 2019
    10Monique Tetteroo15-12-2019

Fantatisch en ons vaste verblijfadres op curacao

Voor de tweede keer bij Sjors en Josephine . Wij willen niet anders meer als we op het eiland zijn . Alles is perfect in orde . Dit keer in de nieuwe lodges verbleven . Ligging is centraal , met de auto ben je zo op de mooie stranden . Voor ons dit jaar nieuw happy hour en de boottocht met daarna de bbq , was super gezellig .

Berdien, Beheerder, 30-12-2019

Hallo lieve Peter en Monique,

Wat hebben we het leuk gehad hé? Wij zijn weer helemaal vrolijk nu we weten dat alles weer naar behoren was dit jaar :). Super mooi trouwens de gemaakte foto's van de muurschilderingen! Komen jullie binnenkort weer wat drinken op de Happy hour? ;)

Hopelijk tot snel en bedankt!

Gereisd met partner in november 2019

• 10Depuydt24-11-2019

Centraal gelegen.

Wij bezochten onze dochter die enkele maanden studeert op Curaçao. Het verblijf ligt op 1 km van de campus. We hebben met een huurauto het ganse eiland verkend. Abc was hiervoor de ideale uitvalsbasis. Restaurantjes in de buurt, een grote supermarkt dichtbij, alles was te bezoeken binnen een tijdspanne van maximum 40 minuten rijden. Het personeel is steeds bereid te helpen en heel bereikbaar. Als we terugkomen zullen we zeker verblijven bij ABC!

Josephine, Beheerder, 02-12-2019

Hallo lieve familie Depuydt!

Wij zijn super blij dat jullie zo hebben genoten van het resort en alle leuke uitstapjes. Wat was het gezellig op de boot hé! We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen en hopen dat jullie weer genieten als jullie dochter wedergekeerd is in België!

Een zonnige groet,

Het ABC-Team

Gereisd met partner in november 2019

• 10L Post29-10-2019

Fantastisch verblijf gehad, alles goed geregeld. De service was top!!!!! Lekker centraal gelegen op het eiland waar vandaan je alles in een kort tijdsbestek kan bereiken.

Josephine, Beheerder, 14-11-2019

Hey Laura!

Ten eerste bedankt voor je review. Wij vonden het super leuk dat je je tijd hebt door gebracht bij ons =). Wij hopen, maar stiekem weten, dat je een goeie tijd hebt gehad hier. Hopelijk tot volgend jaar!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Eunice29-10-2019

FANTASTISCH

Heerlijke omgeving, heeeeeel rustig. Vriendelijk personeel (altijd bereid om te helpen)

Berdien, Beheerder, 29-10-2019

Hey Eunice! Bedankt voor het schrijven van je review! Wij zijn er erg blij mee, en we vonden het allemaal erg leuk dat jullie er waren. We hopen jullie hier ooit weer te zien!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Roberto18-10-2019

Geweldig! aanrader

Wij zaten lekker met z'n tweetjes in 1 van de pas opgeleverde luxe lodges, met voor de deur een zwembad en verder op in het bungalow gedeelte nog een zwembad. We hebben hier ruim 2 weken gezeten en was vanaf dag 1 erg aangenaam. Het contact vanuit Nederland verliep soepel over de app en bellen. Ze hadden de mogelijkheid om ook een auto te huren die klaarstond bij het appartement op de dag van aankomst. Als je gebruik maakt van deze service wordt je gratis van en naar het airport gebracht tijdens aankomst en vertrek. Laat in de middag aangekomen en goed ontvangen, er wordt van alles gedaan om je echt een vakantiegevoel te geven. Zo is er een boodschappenservice en staat er wat in de koelkast als je aankomt. Enorm vriendelijke mensen die geen haast hebben met betalingen, meedenken en graag helpen. Prima locatie als je van rust houdt en de drukte wil opzoeken als je daar zin in hebt.

Berdien, Beheerder, 21-10-2019

Hey vakantiegangers!

Wat jammer dat jullie er weer vandoor moesten, we vonden het super gezellig dat jullie de keuze hebben gemaakt om bij ons te verblijven! En wat een lieve woorden, waarvoor dank! Wij wensen jullie een fijne tijd in Suriname aankomende Januari ;)

Gereisd met partner in september 2019

5 tips over Appartement ABC Resort

• Piet Valkenburg, 16-06-2014

Gezien de ligging is het aan te raden een huurauto te nemn

• Jeroen van Aken, 09-03-2014

Maakt niet zoveel uit of je de vrijstaande of twee geschakelde appartementen hebt. Zelf heb ik nog wat hardgelopen langs het fietspad richting centrum. S' avonds meer lopers en goed te doen tot de stoplichten en dan weer terug.

• jack, 21-01-2013

Er zijn vele stranden die goed te bereiken zijn, een aantal zijn voor hele kleine kinderen vanwege het ondiepe water (o.a. Piscadera) een aanrader. In Willemstad kun je vlak bij de gevangenis aan de oceaan op terrassen heerlijk eten. Er zitten daar verschillende restaurantjes.

2 vragen over Appartement ABC Resort

• Boukje, 14-09-2016

Handdoeken aanwezig?

Zijn er ook douchehanddoeken aanwezig? En ook badlakens voor bij het zwembad/strand?

• gerda, 25-03-2011

appartement

kan iemand mij vertellen of de appartementen warm water hebben in de douche en keuken

B.v.d. Gerda

dianne, 16-01-2012

Vanaf vandaag zijn er warme douches in elk huis.

bos, 05-04-2011

er is geen warm water in het huisje

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4