Géén boekingskosten

Appartement ABC Resort

CuraçaoCuraçaoWillemstad

We hebben de beste aanbieders voor Appartement ABC Resort voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 246 reviews

Meer appartement info

246 Reviews over ABC Resort

• 9Familie Pol21-09-2022

Geweldig

Het is een geweldig resort Met hele mooie appartementen En wanneer je een auto wil huren, hebben zij er een voor je klaar staan want ook die verhuren zij. Wij zijn met de hele familie geweest Ze hadden een bedje, kinderstoel en autozitje geregeld voor ons kleinkind Er zijn 2 zwembaden wij hebben van allebei de zwembaden gebruik gemaakt Heerlijke ligmatten hangen er Het personeel is er vriendelijk en bij binnen komst wordt er een heerlijk drankje aangeboden door het resort Appartementen zijn netjes en schoon Als er wat is zijn ze altijd bereikbaar Je kunt er dingen afspreken ideeën ophalen Ze proberen je met alles te helpen In 1 woord geweldig

• 9Natuur

Sjors, Eigenaar, 21-09-2022

awhhh!! Dankjewel lieve familie Pol! Wat super gaaf dat jullie er weer waren! En hoe tof was het met de hele familie plus kleine Gijs. Fijn om te horen dat jullie zo genoten hebben. Wij staan te popelen om jullie de volgende keer weer te ontvangen! Tot snel!

• 10Stef17-09-2022

Topverblijf

Heel gezellig eerder kleinschalig resort met zeer vriendelijke uitbaters. Erg schappelijk van prijs met alle comfort en een ideale ligging in het midden van het eiland zodat je op elke bestemming geraakt binnen het half uur. Een absolute aanrader!

Sjors, Eigenaar, 20-09-2022

Onwijs gezellig dat jullie er waren Stef! Beetje bijzonder gelopen allemaal, maar blij dat wij jullie hebben kunnen helpen. Voor de volgende keer weten jullie ons te vinden!

• 10Vivian Marsciano en Giovanni16-09-2022

1 woord GEWELDIG Resort.

Wat is ABC Resort een geweldig mooi Resort, wat een mooi welkom en zo gastvrij (Vooral Sjors en Lynn) en laten we ook de super lieve tuinman niet vergeten waar we heerlijke cocosnoot van hebben gehad. Wat ik een pluspunt vind is dat je kan appen met hun, ze appen je van te voren om alles af te spreken,en of je nog boodschappen nodig hebt. Echt super. We werden opgehaald op Hato en daar voelde je gelijk al het vakantie gevoel, je word zo hartelijk begroet. En dan het huisje wat we hadden voelde ook zo thuis. We hadden het luxe huisje en dat was echt heel erg mooi, netjes schoon en heel groot. Alles is er. Ook het uitzicht op het zwembad met al die palmbomen en de hangmat was betoverend. Wij raden dit resort aan iedereen aan, met kids en zonder kids. Wij waren er met onze zoon van 22 en hij genoot van het mooie huisje op het Resort. Onze huurauto stond ook al klaar, super service en super goeie auto. Wij raden hun aan. En komen terug.

Sjors, Eigenaar, 19-09-2022

Hier houden wij nou van! Zo leuk om te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad! Communicatie is key! En daar proberen wij het verschil in te maken. Hopen jullie snel weer te mogen ontvangen Vivian, Marsciano en Giovanni!

• 10Jeffrey van der Poel12-09-2022

Auto gehuurd ABC

Auto gehuurd bij ABC. Wat een leuke en nette auto. Hij reed ideaal en wij hebben tijdens ons verblijf er veel plezier van gehad. Sjors en Ruud zijn echt leuke mensen waarmee goed te communiceren valt! In 1 woord top geregeld!

Sjors, Eigenaar, 19-09-2022

Dankjewel Jeffrey! Goed om te horen dat onze nieuwe Toyota Raize goed bevallen is. Volgende keer weet je ons ook te vinden voor verblijf! Tot snel!

• 10Elles van den Broek06-09-2022

Zéér prettig verblijf!

De laatste dagen van onze vakantie bij ABC resort verbleven. Warm welkom, ontzettende lieve en meedenkende medewerkers. Kleinschalig en dat vonden wij erg prettig. Centrale ligging op het eiland. Autohuur top! Haal en brengservice naar de luchthaven. Hadden een hele fijne lodge meteen aan het zwembad.
    Genoten van deze dagen! Nogmaals dank allemaal! En vast tot weerziens!

Sjors, Eigenaar, 14-09-2022

Hoor dit dan!! Wat onwijs leuk om te horen zeg Elles! Heel erg graag gedaan! Wij hopen jullie natuurlijk ook snel nog eens te mogen ontvangen bij ABC! En misschien dan met de hele familie... ;)

• 9Lisa Verburg30-08-2022

Voelt als thuis!

Vanaf Nederland al meteen super goede en snelle communicatie met betrekking tot de autohuur en het appartement. Bij aankomst werden we opgehaald van het vliegveld, en kregen we meteen onze huurauto. Erg netjes en zo geregeld, zodat we meteen ons appartementje in konden. We zaten in een super schoon en net gerenoveerd appartement met twee slaapkamers (en een airco op beiden slaapkamers) , een luxe badkamer en een gezellig zitje buiten. Tijdens ons verblijf kregen we het gevoel dat aan alles was gedacht (inclusief Nederlandse stekker in de badkamer zodat de Nederlandse föhn daar werkt).

Om een lang verhaal kort te maken, wij vonden abc een super fijn park waar we zeker weer terug komen. Het hele team van abc, heel erg bedankt voor de gastvrijheid, en tot ziens!

Sjors, Eigenaar, 08-09-2022

Wauw wauw wauw! Hier werken wij zo hard voor! Heerlijk om te lezen dat ABC Resort zo goed bevallen is Lisa! Bedankt voor deze lovende woorden. Hopelijk mogen wij jullie snel weer ontvangen!

• 9Gwendolyn19-08-2022

Geweldig

Gezellig, kleinschalig resort met zeer goeie service. Wij hadden in eerste instantie alleen accomodatie geboekt, maar hadden helaas wat problemen met autohuur bij een andere verhuurder. Rowie is voor ons gaan puzzelen en zo konden we toch nog een autohuren bij ABC. We hebben gebruik gemaakt van 3 verschillende auto's en deze waren alle drie erg goed. Prijs/kwaliteit verhouding was goed. Rowie en Lynn kwamen iedere dag een gezellig praatje maken om te informeren of alles naar wens was. Voor ons was de ligging van het resort perfect. Voor meer drukte en uitgaansmogelijkheden zou ik een ander resort kiezen, maar wij waren vooral op zoek naar een rustige plek. Dichtbij supermarkten en onze favoriete stranden. Mochten we nog een keer naar Curaçao gaan, dan zouden we zeker overwegen om weer te kiezen voor ABC resort.

Sjors, Eigenaar, 08-09-2022

Dit zijn woorden die wij graag horen Gwendolyn! Zo leuk dat jullie er waren. En onwijs blij dat wij jullie hebben kunnen helpen met de auto natuurlijk. Hopen jullie snel weer te zien! En dan gaan wij zeker keer duiken natuurlijk hihi!

• 9Frederik Wagner18-08-2022

Super angenehmer Aufenthalt und Hilfsbereite Hosts

Sehr schönes Apartment mit Problemlosem Checkin und Out. Jederzeit wieder. Freundliches Personal und sehr Saubere Anlage.

• 9Natuur

Sjors, Eigenaar, 08-09-2022

Schön zu lesen, dass du so positiv bist. Vielen Dank für diese Bewertung! Hoffentlich können wir Sie bald wieder im ABC Resort begrüßen.

• 10Frank15-08-2022

Aanrader

Wij hebben probleemloos een goede auto gehuurd bij ABC, Via appcontact met Lynn zijn we flexibel en naar tevredenheid geholpen aan de Toyota Raize. De auto is netjes, schoon en functioneert zoals het hoort, geen rammeltjes of andere kleine dingetjes die storen: prima keuze geweest. Daarnaast hebben we fijne tips gekregen over de ongeschreven gebruiken en regels in het verkeer, parkeertips en mooie plekken om zeker te bezoeken.

Een aanrader voor iedereen die comfortabel wil huren.

Sjors, Eigenaar, 08-09-2022

Fijn om te horen dat het huren van een auto bij ABC zo goed bevallen is! Bedankt voor deze positieve woorden Frank! Hopelijk tot snel!

• 8Pieter25-07-2022

Prima resortje

2 weken verbleven met het gezin. Nette apartementen op een prettige plek. 2 slaapkamers, badkamer en keuken/wonkamer met een porch. Autohuur ook beachikbaar

• 8Natuur

Sjors, Eigenaar, 08-08-2022

Fijn om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad!

Appartement ABC Resort info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Contactloos betalenBeschikbaar