Bed and Breakfast Abaai Resort

Bed and Breakfast Abaai Resort
8,7

12 tips over Bed and Breakfast Abaai Resort

bernd kok, 21-7-2015
Let op als je met de auto in de regen rijd het lijkt dan net of het geijzeld heeft. Goede restaurants Eetcafé De Buurvrouw, Equus (alleen op vrijdag open), Ribfactory, Eetcafé de Buren en Scuba Lodge dit is een kleine greep uit vele mogelijkheden. Wil je naar Klein Curaçao kun je het beste met de boot De Mermaid meegaan. Het is hier super geregeld en hebben een mooie accommodatie. Wat ook niet onbelangrijk is in Curaçao zijn waterschoenen ivm de vele stenen op de stranden en in de branding.
Tys en Helga, 11-5-2015

Voor wie naar Curaçao gaat is het van belang te weten dat de meeste huizen een waterleiding op zonne-energie hebben. Dit betekent dat het water overdag verwarmt wordt door de zon en dat je in de middag en avond echt warm water hebt om uitgebreid te douchen. In de ochtend wanneer de zon nog niet lang schijnt is het water lauw wat lekker is om wakker te worden.

Laat je vooral door Frenk en Dianne vertellen over alle mogelijkheden van het eiland; cultuur, natuur, historie en lekker eten!

Willem Van Polanen, 21-4-2015
Op korte afstand liggen twee mooie baaien: Blue Bay (3 km) en Kokomo Beach (5 minuten rijden). De zonsondergang op Kokomo Beach met een drankje op een loungebank is echt onvergetelijk (gouden tip van Frenk).

J. vd H., 20-4-2015
Vergeet niet een auto te huren, dit heb je als toerist altijd nodig op curacao!
Kristin, 7-4-2015
Je hebt wel echt een huurauto nodig om bij alle leuke strandjes en restaurantjes te komen.
frank steenkamp, 30-3-2015
Je zit al aan de westkant, dus ga vooral een paar van de baaien verkennen waar ook de locals gaan zwemmen. Piscadera, Knipbaai, Santa Cruz, en de strandjes bij westpunt. Geen gedoe met private beaches, soms moeilijk om schaduw te vinden. Maar wel gewoon genieten.

harrie huijbregts, 17-3-2015
Aanrader vriendelijke en behulpzame mensen ook voor low budget
jeannevdzanden, 17-3-2015
zeker een aanrader voor een low budget vakantie
caroolendirk, 14-3-2015

Omdat het zo heerlijk rustig is, zijn er veel vogels en leguanen in de tuin, heerlijk genieten van de natuur dus.

Voor de duikers is er veel aanbod van duikscholen in de buurt, wij hebben gebruik gemaakt van Divecentre Wederfoort in de St.Michielsbaai (Patrick Geers), zij bieden goede materialen en service.

De baai (huisrif) zelf is mooi met veel vis.

Westpunt is een leuke plaats om te bezoeken, lekker eten bij Jaanchi's of bezoek de stad Willemstad met haar leuke Pontjesbrug.

Zwarts, 27-2-2015
Vraag naar de gehaktbal/hamburger van Dianne! ! Heerlijk!