Bed and Breakfast Abaai Resort

Curaçao, Curaçao, Willemstad

8.9Fantastisch

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

Bij Abaai Resort (Willemstad) word je verwend door de eigenaren, die ook alles over Curaçao kunnen vertellen. Abaai Resort op Curaçao is een bed & breakfast met schone kamers en een afwisselend ontbijt. Je verblijft in tropische sferen met een verkoelend zwembad in de mooie tuin. Het kleurrijke centrum van Willemstad is een bijzonder uitstapje.

84 reviews over Bed and Breakfast Abaai Resort

• 2019
    9Ria Bak18-11-2019

Geweldig mooi, een herinnering voor het leven.

Net terug in het koude en natte Nederland van 10 dagen Curacao op het Abaai Resort in Julianadorp. Wat hebben we genoten van het mooie eiland en wat hebben we veel gezien. Mede dankzij de goede zorgen en tips van Dianne en Frenk. We hadden de mooie tuinkamer voorzien van airco, koelkast, goede bedden, ruime badkamer met w.c.Vooral niet te vergeten het heerlijke zwembad om lekker af te koelen. Het resort ligt mooi centraal en dichtbij Willemstad. Een aanrader voor iedereen die naar Curacao op vakantie wil gaan en wat meer van het eiland wil zien dan alleen de all-inn resorts. Een auto huren is wel noodzakelijk maar dit kan heel eenvoudig via het resort. Wij komen graag nog eens terug!

Gereisd met partner in november 2019

• 10Rida en Dennie09-10-2019

Grandioos!!

Abaai Resort ligt heel centraal op Curacao, van daaruit kun je prima overal naar toe gaan. Je moet hier wel een auto huren, wat je prima bij Abaai kunt regelen. Bij aankomst op Hato komt Frenk je ophalen en bij vertrek wordt je weer keurig bij de luchthaven afgezet. Abaai resort is een heerlijk verblijf, alles wat je nodig hebt is aanwezig. De dag begint met een heerlijk ontbijt, vervolgens stap je in de auto en kun je naar de mooie stranden die Curacao rijk is. Heerlijk in het heldere blauwe water, zwemmen, snorkelen en duiken. Er is verder genoeg te bezichtigen op Curacao, Frenk en Dianne hebben genoeg tips wat er zoal te bekijken en te doen is. Ook kun je overal heerlijk eten, restaurants te kust en te keur. Julianadorp ligt aan de westkant van Curacao en vinden wij de mooiste kant van het eiland. Abaai ligt op een rustige locatie, het is er prima vertoeven. Een aanrader!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Monique en patrick Smeets03-10-2019

Geweldig

Abaai resort is echt een geweldig plaats om te verblijven. Mooie kamers, heerlijke tuin,fijn zwembad. De eigenaren Frenk en Dianne doen er werkelijk alles aan, om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De tips die je van hun krijgt zijn erg handig. Ze weten echt alle mooie plekjes en stranden van Curacao Ook kun je er ontbijt bijboeken, wat prima verzorgd is.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Karin19-08-2019

Prima

We hebben gekozen voor Abaai op de eerste plaats vanwege de ligging (midden op het eiland) en op de tweede plaats vanwege de gunstige prijs. De prijs-kwaliteitsverhouding is heel goed. Wij verbleven in een ruime kamer met een eigen(idem ruime) badkamer. De bedden waren goed. Abaai is gelegen in een rustige woonwijk, niet ver van de grote Centrum supermarkt. Vanuit de accommodatie rijdt je makkelijk alle kanten op van het eiland. Een auto is een must op het eiland, zeker als je, net als wij, alle strandjes wil bezoeken. De B&B was voor ons dus een prima uitvalsbasis. Een goede en schone kamer en een prima ontbijtje. Dat wilden we en dat hebben we gekregen. Fijn ook dat Abaai een lekker zwembad heeft, om na het strand nog een baantje te trekken. De gastheer en gastvrouw hebben net als wij een liefde voor het eiland, ze voorzien de gasten desgewenst van veel tips. Al met al voor ons was het een prima verblijf.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Gonny15-08-2019

Geweldig

Zijn bij Abaai resort geweest van 5 juni tot 19 juni. Wat was het daar geweldig. Hebben het nu nog steeds over. Was een geweldige vakantie. Heerlijke bedden schone kamer, elke dag je koelkast weer aangevuld en een heerlijk ontbijtje elke ochtend. Frenk en Dianne gaven hele goede uitleg over de mooiste plekjes, en de baaien waar je heerlijk kon snorkelen. En ook maps me kwamen altijd uit waar we graag naar toe gingen Dankzij Frenk en Dianne hebben we een geweldige vakantie gehad. En als het zo uitkomt gaan we zeer zeker terug naar Abaai Resort.👍

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Huibrecht en jolanda verhagen15-08-2019

Gewoon perfect !!!!!

In mei 2018 bij abaai resort geweest . Het was nog maar vraag of we konden gaan ivm uitval in armen en benen . Maar we zijn toch gegaan. En ook blij dat we dat gedaan hebben. Dankzij Frenk en Dianne die hebben echt alles geregeld . er stond al een rolstoel klaar toen ze ons op kwamen halen bij het vliegveld. En ook de huur auto hadden ze aangepast voor ons. Zodat we de rolstoel zo mee konden nemen. Verder zijn de kamers netjes met alles wat je nodig hebt . Ontbijt was erg goed zeker voor de prijs van 5 euro en elke dag weer iets lekkers erbij. Zwembad is super wij hebben daar veel gebruik van gemaakt. Frenk en Dianne hebben ons een onvergetelijke vakantie gegeven . Daarom hebben wij voor 2020 mei ook weer geboekt bij hun maar nu met het hele gezin.

Frenk en Dianne bedankt !!!!

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Cees en Jenny15-08-2019

Geweldig !!!

Je wordt er warm onthaald bij aankomst, mooie en schone kamers. De gastvrijheid is een 10, ze staan altijd voor je klaar met advies en tips van het eiland, een top gids. Voor een auto huren kan je ook bij hun terecht. Een super fijne en heerlijke accommodatie.

Gereisd met partner in april 2019

• 9Familie van Herpen15-08-2019

Volgende keer weer Abaai Resort!

Abaai Resort was perfect voor ons! Wij sliepen met onze kinderen van 20 en 22 in de duokamer met badkamer. De kamers waren schoon met gezellige kleurige schilderijen en decoraties aan de muur. Volop kastruimte, hang en leg met meer dan voldoende kleerhangers. Elke dag schone handdoeken. Wij kozen optioneel voor een koelkast en airco op de kamer. Bij normaal gebruik geen toeslag. Ook hebben wij elke dag voor het ontbijt gekozen. Lekkere broodjes, beleg, zoetwaren, fruit, koffie, thee, jus d'orange en extra's als bijvoorbeeld een gebakken eitje. En dat voor € 5 pp! Ook hadden we 2 weken een huurauto. Die heb je wel nodig. De prijs van de accommodatie, de opties en de huurauto is relatief laag. Daar red je het niet mee in andere (Europese) vakantielanden. Frenk en Dianne waren zeer gastvrij en behulpzaam en hadden veel tips. We hebben met hen een privé rondtour over het eiland gemaakt. Ook zelf veel getourd. Fantastische vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Hesseling14-08-2019

basic, veel aandachtspunten, vriendelijk echtpaar

Abaai resort is te veel eer voor het verblijf, alles is in optie vooraf kun je beslissen op welk tarief je uitkomt. Echter verwacht je dan wel dat wat je extra huurt voor elkaar is oa; plastic bestek & bekers in de keuken, geen redelijke klerenkast voor hang gelegenheid enkel een paar opbergkasten. Tuinkamer heeft een ruime kamer en badkamer van luxe is geen sprake, harde bedden en plastic stoelen om aan te ontbijten. De huurauto is niet in verhouding met de prijs, je komt van a naar b en dan houd het op. De hygiene kan wel wat aandacht gebruiken, het is prettig elke dag schone handdoeken te ontvangen. Zwemmen kan prima, voor tips kan je prima terecht. Voor de airco betaal je altijd elke nacht extra toeslag de berekende 6 kWh is te krap berekend al zet je hem aan op 27 gr tussen 00;00 en 06;00 Frenk en Dianne zijn vriendelijke mensen maar houden graag de controle, het eiland is dor en heeft slechte wegen veel armoede.

Abaairesort, eigenaar., Eigenaar, 15-08-2019

Jammer dat jullie het zo ervaren hebben. Zeker omdat je hier aangaf dat alles prima was. Voor ons weer een leermoment, dank daarvoor.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Ineke en Jack26-06-2019

Top verblijf gehad!

Heerlijk genoten bij Abaai resort in de mooie tuinkamer met riante badkamer, lekker ontbijtje, buikje vol en dan op pad met de huurauto. Veel tips gekregen, de beste tip was wel maps.me, wij rijden nog weleens verkeerd en raken daardoor de weg kwijt haha. Voor ons was het allemaal perfect!

Gereisd met partner in juni 2019

Bed and Breakfast Abaai Resort info