Bed and Breakfast Abaai Resort

60 reviews over Bed and Breakfast Abaai Resort in het Nederlands

Absolute aanrader!

Judith
21-5-2018

Abaai Resort is een mooi, kleinschalig resort centraal gelegen op het eiland en een absolute aanrader! De kamers zijn ruim en schoon, het strand is dichtbij en anders is er het zwembad op Abaai Resort. Dianne en Frenk zijn ontzettend vriendelijk en gastvrij. Ze kunnen je alles over Curaçao vertellen en geven tips die je in de reisgids niet zult vinden. Ik heb een heerlijke vakantie gehad!

Droomvakantie, volgens mij zegt dit genoeg!

Theo en Gerdy
8-4-2018

Wij hebben mede door Frenk en Dianne een onvergetelijke droomvakantie gehad!

Abaai resort is voor mensen die van kleinschalig houden perfect!

Keurig, schone kamers! En gezellig en ruim ingericht!

Abaai resort ligt midden op het eiland, dus ideaal gelegen als je Curacao wilt ontdekken! De tips die Frenk en Dianne je meegeven zijn goud waard! De mooiste baaitjes vindt je al op 3 en 5 minuutjes van hun vandaan en wil je naar Willemsstad, naar de pontjesbrug en de wel bekende gekleurde huisjes, dan sta je daar binnen een kwartiertje.

Dus kortom: wil je naar Curacao op vakantie, boek dan bij Abaai resort!

Daar zit je op allerlei gebied uitstekend en dan wordt je door Frenk en Dianne van harte welkom geheten en voorzien van goede en leuke tips!

Voor ons was dit onze droomvakantie!

fantastisch

fam vd kerkhof
16-10-2017

het was fantastisch voor de 6de keer op curaçao geweest maar voor de eerste keer bij Abaai resort. wat een leuk en mooi b&b.

Dianne en Frenk vertelde veel over curaçao en zo kwamen wij er dan ook achter dat wij nog heel veel niet hadden gezien en ook uit ons zelf nooit hadden kunnen zien /vinden .Dit is dan ook het voordeel bij Abaai resort zulke informatie krijg je niet bij hotels en zo .Het B&B ligt mooi centraal op het eiland. een echte top locatie. Het ontbijt was elke dag afwisselend .de kamers waren netjes en de bedden sliepen goed. Niets was Dianne en Frenk te veel. Wij komen zeker bij Abaai resort terug .

Prima

Anton Jägers
8-9-2017

Prima bed en breakfast. Goed en voordelig ontbijt.

eigenaren weten erg veel van curacau en zorgen voor een prima vakantie

Bijzonder prettig kleinschalig verblijf.

TonJägers
31-8-2017

Eigenlijk alles prima. Accomodatie wordt uitgebreid met keukengebruik. Goede prijs kwaliteiverhoudding

fijne plek

bas
20-4-2017

Wij hebben hier 2 weken genoten. Er was een heater zodat je warm kon douchen als je dat fijn vond, de mensen waren lief en behulpzaam en het zwembad was heerlijk.

De kamer is eenvoudig maar zeer schoon en de bedden lagen goed. Prijs/kwaliteit verhouding is goed en ik zou het abaai resort aanbevelen. Wij hadden de kamer van 35 euro per nacht en deze was ruim en ook de badkamer was ruim. Door de ligging in juliana dorp zit je overal in de buurt (precies het midden van het eiland).

Gezellige B&B

Petra Herkul
1-4-2017

Zeer gastvrije ontvangst.

Ruime (schone) kamers met goeie bedden, eigen douche (met waterheater) en wc, veel kastruimte. Airco en koelkast op de kamer aanwezig.

Gezellige ontbijtruimte buiten. Eenvoudig maar goed ontbijt.

Prima zwembad met ligbedden om lekker te relaxen.

Al met al een aanrader!

Geweldig!

Rida en Dennie
22-2-2017

Wat hebben we genoten! We waren hier 3 weken. Frenk en Dianne zijn gezellige mensen en zeer behulpzaam! Elke morgen een lekker ontbijt, omdat wij vroege vogels zijn werd de koffie al om 6.30 uur bij onze kamer gebracht...wat een service. We hebben dit resort als heel relaxed ervaren en komen zeker terug. Jammer dat sommige mensen klagen over bijvoorbeeld koud douchen, mensen dit is Curacao waar dit heel normaal is. Heerlijk vanuit de zon onder een frisse douche! Kamers zijn perfect ( slapen en douchen), voor de rest vertoef je buiten waar het altijd aangenaam is🔆🔆. Frenk en Dianne ga zo door...bedankt!!

Oude reviews (archief)

We hebben in de periode van oktober/november hier een kleine twee weken mogen logeren.

We zijn ontzettend gastvrij ontvangen door Frenk en Dianne.

Ze geven (gelukkig) veel tips over het eiland en elke vraag weten ze te beantwoorden.

omdat het wat kleinschaliger is dan de grote hotels heb je meer persoonlijk contact wat wij ontzettend fijn vonden!

Zeker een aanrader voor je vakantie op curacao!

Een aanrader

Anneke Boeijen
31-7-2016

Abaai resort vonden wij TOP.

We zijn 16 dagen geweest en hebben het super naar ons zin gehad. Het is een knus resort. Heel gezellig. De kamers zijn ruim. Het ontbijt is super. Het ligt heel neutraal. De gastvrouw en man zijn heel behulpzaam met advies geven als je wat dan ook wilt weten. Ze weten veel over het eiland te verlellen. Ook over de mooie plekjes wat je kunt bezichtigen en de goede eetgelegenheden die er zijn.

Een echte aanrader. Wij vinden het TOP.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Abaai Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Abaai Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Abaai Resort scoort een 8.85 uit 10 op basis van 60 reviews.