Bed and Breakfast
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag31°25°

Omschrijving
Bij Abaai Resort (Willemstad) word je verwend door de eigenaren, die ook alles over Curaçao kunnen vertellen. Abaai Resort op Curaçao is een bed & breakfast met schone kamers en een afwisselend ontbijt. Je verblijft in tropische sferen met een verkoelend zwembad in de mooie tuin. Het kleurrijke centrum van Willemstad is een bijzonder uitstapje.

70 reviews over Bed and Breakfast Abaai Resort in het Nederlands

De perfecte locatie (Abaay Resort) in Curaçao!

JW (Wil) Fluiter uit Enkhuizen,
1-3-2019

Na aankomst met vliegtuig keurig opgehaald (ook weggebracht) door Frenk , wat een luxe! Heerlijke niet hoeven na te denken vakantie gehad. Dianne en Frenk voorzien je van alle info die nodig is om Curaçao te ontdekken. Mijn vriendin Rachel en Ik hadden de prachtige tuinkamer, alles mooi schoon, lekkere bedden, grote was/douche ruimte, riante buiten zit, prachtig zwembad/tuin, heerlijk en rijkelijk ontbijt (keurig om 8:00) buiten aan de prachtige ontbijtplaats, pure verwennerij. De locatie is perfect, alles goed aan te rijden met de huurauto van Abaay Resort (geen borg te betalen), restaurants/stranden/snorkelplaatsen/bezienswaardigheden in de buurt.

Alle overige kosten, koelkast (elke dag gevuld door Dianne/Frenk ), airco, etc. Weet je van te voren dus geen verrassing maar duidelijkheid. Door de tussentijdse betaling weet je waar je aan toe bent. Kortom een zeer aan te bevelen resort met een lieve gastvrouw/heer. Gr. Rachel en Wil

Gereisd met vrienden in februari 2019

Super

gw Leertouwer,
1-2-2019

Ons verblijf van 14 dagen was in een woord " geweldig" mede mogelijk gemaakt door dianne en frenk niets is te veel pas op als je smorgens bij het het heerlijke ontbijt frenk ziet of hij heeft de auto nagelopen en gaat zorgen dat de lekke band verholpen wordt of hij brengt om de 4 /5 dagen de tussen rekening hihi ,maar dat was geen verrassing want dat hadden we al gelezen.de vele tips van dianne heeft ons vele aangename verrassingen bezorgd kortom een geknipt stel voor je verblijf in het mooie Curaçao nogmaals dank gerda nel emma vera.

Ps lees goed wat er mogelijk is op de site , daarbuiten is ook nog veel mogelijk om een aangenaam verblijf te realiseren

Gereisd met vrienden in januari 2019

Fantastische vakantie

Marjon,
7-9-2018

Onze vakantie was helemaal zoals ik het had voorgesteld: Hollandse gezeligheid in een Caribisch jasje. Je voelt je meteen thuis. Onder de palapa een welkomsdrankje en kun je je wensen doorgeven. Wel of geen ontbijt, wel of geen airco, een auto huren of wil je een koelkastje. Alles is mogelijk tegen een laag tarief. Wij hadden de duo kamer geboekt. 2 nette kamers met goede bedden en een gemeenschappelijke badkamer, alles netjes schoon en fris.

Onze dagen zijn aangenaam verlopen, precies zoals wij dat wilden. S'morgens dingen bekijken en s'middags lekker op een stand en de middag afsluiten bij het zwembad op Abaai resort. Met name Dianne is een wandelende reisgids en kan je alle mooie plekjes vertellen. Frenk is meer van de practische tips die onderweg naar een bezichteging goed van pas komen. Nogmaals bedankt voor de fijne vakantie, we hebben veel gezien, zijn uitgerust en bijgetankt. Ga zo door, jullie doen het geweldig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Genoten! Een aanrader!

L. de Blok,
7-9-2018

Wat een fantastische vakantie hebben wij gehad. We zaten in een tuinkamer met keukentje en onze kinderen hadden een kamer in het huis. Sommige mensen klagen over de regels van Abaai. Ik spreek eerder van 'verzoeken in ieders belang'. Eten op de kamer geeft in het klimaat van Curaҫao al snel kans op ongedierte. Dat wil je toch niet? Dankzij de inzet van Frenk en Dianne waren de kamers altijd perfect schoon. We kregen dagelijks grote schone handdoeken (waar vind je dat nog?) en de kamers waren mooi en comfortabel. Frenk en Dianne weten ongelooflijk veel van het eiland en dankzij hun tips zijn we op de mooiste plekken geweest en hebben we op de leukste plekken gegeten. Ik heb andere accommodaties op het eiland gezien en ben heel blij dat wij de meerwaarde van Abaai hebben mogen beleven. De gastvrijheid, de persoonlijke aandacht, de prachtige tuin en alle comfort, maakten Abaai resort een hele aangename plek. om te verblijven.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

het er er goed toeven

Lenie v Vugt,
13-8-2018

wat jammer dat iemand zo negatief is over A-baai resort ...wij hebben er een super vakantie gehad we gaan zelfs met kerst er weer heen ...als het niet aan je verwachting voldoet geef je een duizend euro meer uit misschien voldoet het dan wel aan je verwachtingen ,

Gereisd met partner in maart 2017

Geweldig verblijf voor herhaling vatbaar.

Wim de Rooij,
12-7-2018

Eenvoudig maar doelmatig ingerichte en schone kamer met ruime badkamer.

Lekker en gezellig ontbijt met elke dag weer een andere verrassing. Centraal gelegen punt om het eiland te verkennen met de auto. Vriendelijke en behulpzame mensen. De volgende keer dat we naar Curacao gaan wordt dit weer ons verblijf.

Gereisd met partner in november 2016

Heerlijke tijd gehad bij Abaai

Luc Zeelenberg,
9-7-2018

Voor onze emigratie (in april) zijn wij in januari een aantal weken naar het eiland geweest om het e.e.a. te regelen. In die periode verbleven wij bij Abaai. We zijn daar hartelijk ontvangen door Frenk en Diane. Vanwege glutenallergie werd ons ontbijt daarop afgestemd. Een sociaal stel die hun best doet om het op je gemak te laten voelen. We raden dit verblijf aan vanwege de gastvrijheid, de gunstige prijs, en de gunstige ligging (dichtbij de mooiste stranden).

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

Wij gaan nooit meer terug, gevoel was niet prettig

Peter van den Bosch,
6-7-2018

Wij reisden met een groep van 6 waarvan 5 volwassenen en een baby. We hadden de 2 tuinkamers en 1 kamer in het huis. De vakantie was prima maar naar Abaai gaan wij nooit meer terug. Bij aankomst vriendelijk ontvangen maar al snel word je geconfronteerd met veel regeltjes! Ik snap best dat je zuinig bent op je spullen maar het gaat soms gewoon te ver. een voorbeeld, na aankomst viel het ons op dat we slechts 2 kleine handdoeken hadden en geen grotere handdoeken om na het douchen te gebruiken, ik ben gaan vragen om grotere handdoeken maar dat was niet gebruikelijk. De eerste dag leveren Frenk en Dianne namelijk kleine handdoeken omdat de gasten de grote meenamen naar het Zwembad of het strand en dat is niet toegestaan. het gevoel bij ons allen was dat je constant gecontroleerd werd en je privacy niet werd gerespecteerd. Ik heb dit ook ter plekke met Frank besproken die best verontwaardigd was en alles weerlegde. Wij gaan zeker niet terug!

Gereisd met vrienden in juni 2018

prefect en goed verzorgd

Jan Willem van Zoest,
24-6-2018

Wij waren voor de 2e keer bij Abaai, en hebben weer een geweldige tijd gehad, het was echt thuis komen, het resort ligt in Juliana dorp ongeveer 10 minuten van het strand en dan kun je kiezen Blue Bay of Kokomo Beach, het zijn alle 2 prachtige stranden ook voor gezinnen met kinderen, Willemstad ligt ongeveer op 15 minuten, dus je bent zeer centraal, vliegveld Hato ook maar 15 minuten. bij Dianne en Frenk staat gastvrijheid voorop, wel moet je rekening houden dat koelkast en airco er altijd bij komen, dit word bij het boeken ook duidelijk aangegeven, ook vervoer kun je bij hen regelen even als advies voor een leuke trip, het ontbijt heeft iedere dag een verrassing en is prima, eten kun je op veel locaties, o.a. Blue Bay, Kokomo Beach, de Buurvrouw of richting stad Pirate Bay, voor ons is het een plek waar we zeker nog vaker komen.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Nooit meer

Anoniem,
20-6-2018

Ik zou dit resort niet aanraden!.. kom Al jaren op Curacao en heb zoiets nog nooit meegemaakt. Het voelde voor mij als een strafkamp. Mocht niet eten op m’n kamer, de huisregels staan bij binnenkomst op de kamer (leuke binnenkomer wel, Not) mega vroeg ontbijten nou dag vakantiegevoel! En niet te vergeten je moet daar koud douchen echt een afknapper.

Gereisd alleenreizend in januari 2016
Abaai-Resort, Eigenaar, 24-6-2018

Jammer dat u het zo ervaren hebt.

Ondanks dat het 30 maanden geleden is nemen we de verbeter punten mee voor de toekomst.

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Abaai Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Abaai Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.