• Type accommodatie

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Curaçao

Anne, 10-2-2018
    Wij hebben met een groep/familie de Christoffelberg op Curacao beklommen voor sommige de eerste keer en voor mij de 4 keer en we vonden het een fantastische dag

de gezelligheid en de vriendelijke mensen

de boer, 9-2-2018
    we zijn er 7weken geweest december en januari en als je goed uitkijkt is het misschien goed koper dan 3weken Spanje in de zomer

Voor de 2e keer en nog steeds heerlijk

Lydia, 7-2-2018
    Tweede keer dat we op Curaçao zijn binnen een half jaar. En wederom heel erg genoten. Het was deze keer lekkerder qua weer dan in september 2017, toen was er geen zuchtje wind doordat het weggezogen werd door de orkaan die huis hield bij de bovenwindse eilanden . Maar de sfeer was weer zo heerlijk relaxt. Vorige keer zaten we in Laguni in een huisje waar je via je eigen trap zo de zee in kon. Heerlijk toen een schildpad gezien elke dag. Deze keer zaten we in een privé huis met privé zwembad en uitzicht over de zee bij het resort Coral Estate in St. Willibrordus. Een aanrader ook. Deze keer was er gelukkig een aangename briesje. Nog steeds te lang wachten bij de douane en ja de wegen zijn nog steeds op bepaalde plekken voor verbetering vatbaar. Een auto is zeker aan te raden . Willemstad is gewoon leuk, ga op de pontjesbrug staan als die open gaat om boten door te laten. Een mooie beleving. Sheke Bokais ook de moeite waard om te bezoeken. Christoffelpark is leuk om te doen. Er is genoeg te beleven en voor ieder wat wils. Mooie resorts hotels privé huizen ....genoeg strandjes musea. ... voor ieder wat wils dus. Ik zou zeker voor de 3e keer terug willen gaan 😊

Fantastische relaxte eiland

Lydia, 7-2-2018
    Dé natuur de mensen de relaxte sfeer vond ik fantastisch. Grote supermarkten met alles wat je nodig hebt, maar ook genoeg kleine winkeltjes tokos in de buurt als je te ver weg zit van de grote supermarkten . De weidsheid is ook geweldig. Wat minder is zijn sommige wegen . En minder goed zijn de lange rijen bij de douane. Eenmaal je koffer opgehaald begint het lange wachten tot je de douane door bent.

Heerlijk toeven hier, vooral in de winter.

Alexander, 3-2-2018

Het klimaat is absoluut fantastisch, nooit te heet en zeker nooit koud, met altijd een briesje.

En diverse stranden en strandjes zijn paradijselijk.

Het eiland is zeker niet overal mooi, op veel plaatsen een beetje rommelig. Maar wie de moeite neemt om op pad te gaan kan heel wat moois en interessants ontdekken: Punda, diverse musea en landhuizen, Hato caves, Shete Boka, Christoffelpark, Watamula etc

Curaçao scoort een 8,4 uit 10, op basis van 1398 reviews