Goed nieuws! Boek je vakantie met geldteruggarantie: meer informatie

Curaçao

Curaçao is het grootste eiland van de Nederlandse Antillen. De hoofdstad Willemstad is de populairste locatie op het eiland, maar ook de rest van Curaçao is erg geliefd bij toeristen. Dat is natuurlijk vooral te danken aan het weer, want de zon schijnt er vrijwel altijd. Ook is het bijzonder praktisch dat er Nederlands wordt gesproken.

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Curaçao

Over Curaçao

To do's op Curaçao

Op het eiland is er genoeg om te ontdekken. Bezoek bijvoorbeeld de historische gebouwen in Willemstad die stammen uit de koloniale tijd of ontdek de onderwaterwereld van Curaçao. Het water is onvoorstelbaar helder en de temperatuur is elke dag van het jaar aangenaam.

Ga je er liever op uit in de omgeving? Bezoek dan het unieke flora en fauna park (het Christoffelpark) of de grotten van Hato. Voor de golfliefhebber is er sinds enige tijd een 18 holes golfbaan en ook voor een avondje uit zit je goed op Curaçao. Zo zijn er genoeg casino's, cafés, restaurants en dansgelegenheden op het eiland waar je kunt genieten van een sfeervolle avond.

Weer & Klimaat Curaçao

Dagen regen85333365581012

Reviews over Curaçao

• 9Van dalen -serrij20-09-2020

Top top top

Super leuk huis en natuurlijk eiland

• 10Uitgaanslevenn

juli 2018

• 9Dilis Biesheuvel21-08-2020

Ongestoord en veilig tropisch vakantie eiland!

Wat een fantastisch eiland. Wij zijn naar Curacao gegaan net nadat de grenzen weer open zijn gegaan ivm de COVID-19 reisrestricities. We moesten een PCR test doen om Curacao binnen te komen, wat ons reuze mee viel. Waar we ons zorgen over maakte is de toenemende armoede onder de bevolking, waardoor het wellicht gevaarlijker is om naar Curacao te gaan. Van toegenomen gevaar hebben we NIETS gemerkt, de mensen op Curacao, zijn hartelijk en vriendelijk en hebben ons meer dan welkom gevoeld op het eiland en we hebben ons niet één keer onveilig gevoeld.

Als je naar Curacao gaat huur dan net als ons een auto en ga vooral rondrijden en ontdek alle prachtige stranden, bezoek de verschillende uitstekende restaurants op het eiland en pik vooral de feestjes/happy hours/borrels mee! Curacao is wat ons betreft een dikke tropische aanrader, zeker ook met kinderen!!!! DOEN!!!!

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

juli 2020

• 7Vakantiegangers09-04-2020

fantastisch eiland, klein en soms te toeristisch

villa met zwembad gehuurd via HRC een organisatie die alleen bemiddeld tussen huiseigenaren en reizigers. 15 dagen het eiland verkent mooie stranden veel file rijden maar goede vakantie gehad op donderdag leuk in het centrum van Willemstad dans en muziek op straat Benzine de helft van Nederlandse begrippen, wijn en bier kost het dubbele in de supermarkt .

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in april 2019

• 9Rianne24-02-2020

Heerlijk eiland

Een heerlijk relaxt eiland ideale winter bestemming.

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 9Ingrid B23-02-2020

Heerlijke vakantie gehad in mini resort home sweet home sinds vier maanden nieuwe eigenaren Evelien en Patrick in een woord geweldig super schoon prachtig gerestyld en niets is te veel voor Evelien en Patrick wij zaten in het penthouse met prachtig uitzicht over Jan Thiel beach Spaanse water en natuurgebied de zoutpannen super schoon appartement en zelfs flatscreen met de Nederlandse zenders 1 tm 6 echt een aanrader niet massaal en het perfecte vakantie gevoel komen hier zeer zeker terug

• 10Omgeving
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in december 2019

• 8Brigitte van Schalm16-02-2020

Geweldige ervaring

We zijn een dag met de boot geweest van Ron fishtrips, we hebben genoten van deze geweldige dag, vis gevangen en opgegeten. Gezellige aanrader voor een dagje uit op Curacao.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Theresa Pirovano16-02-2020

Ron fishtrips

Helemaal geweldig, top dag gehad,spanning ,en een grote vis gevangen .Aanrader een dag om nooit te vergeten. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding en top schipper.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in september 2019

• 9Johnno de Jong17-01-2020

Fantastische 10 dagen

Curaçao is een fantastisch land. Je kan er heel goed duiken of relaxen om de bounty stranden. Voor een borrel kan je savonds terecht bij de die strandtenten.

• 5Cultuur
    • 10Omgeving

Alleen gereisd in september 2019

• 8Tim Veenstra17-10-2019

super

we waren in Livingstone Jan Thiel, de accommodatie was goed en schoon, het ontbijt en het diner waren goed verzorgd en vooral afwisselend. Het personeel vriendelijk en behulpzaam.

• 8Stranden

Gereisd met partner in september 2019

• 8Christel15-09-2019

Prachtig land maar oh die straathonden.

Prachtig land met zeer mooie stranden, alleraardigste mensen. Bezoek eens de grotten van Hato of het slavernij museum in Willemstad. Groot minpunt van Curacao vind ik het zwerfvuil in de bermen, bossen en rond de huizen. Ook is het hartverscheurend om de vele zwaar vermagerde en verwaarloosde straathonden te zien en de vele dode honden aan de kant van de weg.

• 8Stranden

Gereisd met partner in augustus 2019