Curaçao

Zonuren8h9h9h8h8h9h9h9h9h8h8h8h
Zeewatertemp (℃)28°26°26°26°27°27°27°28°28°29°29°28°
Dagen regen85333365581012

Reviews over Curaçao

Prachtig land maar oh die straathonden.

Christel
    15-9-2019

Prachtig land met zeer mooie stranden, alleraardigste mensen. Bezoek eens de grotten van Hato of het slavernij museum in Willemstad. Groot minpunt van Curacao vind ik het zwerfvuil in de bermen, bossen en rond de huizen. Ook is het hartverscheurend om de vele zwaar vermagerde en verwaarloosde straathonden te zien en de vele dode honden aan de kant van de weg.

Gereisd Met partner in Sat Aug 31 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch,een aanrader

P.E.T.E.R. van Elst
    31-7-2019

curacao is echt prachtig,wij zijn in kunuku aqua resort geweest, super mooi resort,vriendelijk personeel en een, heel schoon resort opgebouwd alsof je in een dorpje zit,apartementen worden heel goed schoongemaakt,een vrolijk park met veel groen en kleur kortom je hebt een echt vakantiegevoel,ontbijt is lekker het brood heerlijk vers,voor ieder wat wils,echt nederlands en zelfs pindakaas,lunch in bufetvorm,maar elke dag ook een daghap,van hotdog tot loempieaatjes ,bitterballen tostie dinner ook in bufetvorm niet groot maar ook lekker.de zwembaden waren schoon,3 grote en 2 kinderbadjes en een grote glijbaanbad,genoeg bedjes je hoeft geen handoekjes te leggen,verder is het aan te raden om een auto te huren,wil je het eiland verkennen,snorkelen met schildpadden super ,mambobeach,blue curacao fabriekje,willemstad met de mooie gekleurde huizen over het pontjesbrug, pinnen kan overal de euro nemen ze niet aan. wij gaan zekers weer!!

Gereisd Met partner in juni 2019

In een woord: geweldig! 😃

José Heinst
    10-7-2019

Het is een prachtig eiland met een heerlijke zee. Als je gaat snorkelen waan je je in een aquarium! ! Het zeewater is lekker warm en heel erg helder. Je kunt er heerlijk eten en uitgaan! Een echte aanrader!

Gereisd Met partner in juni 2019

T. Storm
    28-6-2019

Hou je van de warme zon dan zit je in Curacao goed! We verbleven een week bij vrienden en een week in Pietermaai. Het was een prachtig appartement. Neem een auto en verken het eiland. Zwemmen met schilpadden, een stadstour door de stad, bbqen op het strand met de lokale bevolking, eten met de zonsondergang enzo. Ontdek het cultuur van dit prachtige land en word net zo enthousiast dan ik. Het is een vakantie adres waar je vele dingen kunt doen. Relaxen of dingen ondernemen alles is hier aanwezig. En dat inclusief de mooie zon!

Gereisd Met partner in september 2018

Relaxte sfeer, met hier en daar een verbetrpunt.

Harriëtte Bosma
    26-6-2019

Er zijn prachtige stranden, met glashelder water. Snorkelen is zeker een aanrader. Wij zaten op Coral Estate, dichtbij restaurant Karakter. Hier hebben we regelmatig heerlijk gegeten, er was altijd een nieuw menuutje. We hebben een aantal musea bezocht, mn over de slavernij. Indrukwekkend . Ook het Christoffelpark en de Shete Boka bezocht, zeer de moeite waard. De Pondjes brug in Wiilemstad en alle gekleurde panden, heel leuk. De temperatuur en het klimaat zijn heerlijk. Korte broek, jurkje en zwemkleding, meer heb je niet nodig. Wij vinden het op enkele delen van het eiland wel rommelig , veel troep in de bermen . Doet afbreuk aan het eiland. Heel jammer. Ook veel zwerfhonden , heel sneu. Al met al wel erg genoten van ons verblijf daar.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Curaçao scoort een 8,3 uit 10, op basis van 1544 reviews