Vakantiehuis

7 reviews over Vakantiehuis Westhill in het Nederlands

fantastische locatie voor rustzoekers

Huub kolen
6-2-2016

Heerlijk comfortabele bungalow van alle gemakken voorzien. gratis uitstekend bereik met WIFI. De beheerders hebben zelfs vooraf voor ons boodschappen gedaan op basis van ons eigen wensenlijstje. De bungalow was brandschoon bij aankomst.

Kleinschalig park met 9 bungalows. Veel vogels en mooi aangelegde tropische tuin. Auto is beslist noodzakelijk. Geweldige kleine standjes in de buurt. Een goed voorbeeld daarvan is Playa Kalki met leuk paradijselijk restaurantje en goede ligbedden (NAF 10 per dag). Voldoende restaurants in de omgeving voor zowel lokaal als internationaal eten. Gelukkig geen fastfood restaurants. Daarvoor moet je naar Willemstad. Ongeveer 45 minuten rijden en goed bereikbaar. Twee Nationale parken in de onmiddellijke omgeving.

Kortom, wij hebben enorm genoten en kunnen deze accommodatie van harte aanbevelen.

Gereisd met partner in januari 2016

Prima! Rustige locatie. Vriendelijke uitbaters.

Bosmans Marc
31-7-2015

We zijn 5 dagen bij Jan en Diane te gast geweest en hebben er een prima tijd gehad. Alles naar behoren en een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Een aanrader !!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Fantastische plek

Simone wichmann
18-7-2014

Erg mooi gelegen! Vriendelijke mensen die het beheren!

Echt een top vakantie gehad!

Het fijne ervan is dat als je naar het drukke gedeelte bent geweest dat je weer naar de rust toe gaat! Dit is erg fijn!

En alle mooie strandjes liggen dicht bij dit bungalow park! Zoals grote kleine en kleine knip!

Dit is echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2014

heerlijke rustige vakantie!

quenny Peters
10-7-2014

Heerlijke vakantie gehad ben samen met een vriendin naar, Westhill bungalows gewees.

het is een echte aanrader voor jong en oud.

Mooie huisjes, heerlijk zwembad en 2 goede nederlandse beheerders die

hun werk erg serieus nemen.

De omgeving is erg rustig ideaal om goed tot rust te komen. Aan te raden is om een auto te huren zodat je lekker rond kan rijden over het eiland om o.a de mooie plekjes van het eiland te ontdekken.

het park ligt dicht bij alle mooie stranden en het is heerlijk rustig,

ben veel op pad geweest en wij vonden het heerlijk om weer terug naar de rust te kunnen.

het was een heerlijke vakantie dus als je naar curaçao wilt en je zoekt rust? moet je hier naar toe!

Gereisd met vrienden in juni 2014

Echt Curacao, aanrader!

Jan Salomons
23-2-2014

Leuk gelegen, kleinschalig en prima faciliteiten. Hoewel de bungalows redelijk dicht bij elkaar staan, geeft de vele beplanting, de hoogteverschillen en de bouwwijze een zeer ruime indruk. Goede service en prima geholpen door Jan en Diane. Geweldige 10 dagen gehad en zeker voor herhaling vatbaar. Aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Fatastisch! Een met de natuur!

West Hill Fan
4-11-2010

West Hill Curacao was voor ons fantastisch!

Het ligt aan de west kant van het eiland dat nog relatief niet ontdekt is door het massa toerisme.

Het ligt een beetje op een heuvel midden in de natuur. Een wekker heb je niet nodig want de vogeltjes maken je wel wakker in de ochtend.

Heerlijk terras, twee slaap kamers en prima woon kamer.

Op loop afstand van het strand, water sport en alles.

Deze plek is voor volwassenen die rust zoeken en om te genieten met en van elkaar. Het is kleinschalig en intiem. Vriendelijk personeel. Wat je maar wilt. Je vraagt het en je wordt super gast vrij geholpen.

Er is geen TV. Houdt er rekening mee. Een met de natuur. Wel zeer comfortabel met AC in de slaap kamers.

Gereisd met vrienden in juni 2010

west hill bungalows is een resort waar je je eigen terug kan vinden. Een prachtige bungalowpark, met negen tropische bungalows en een ruime gemeenschappelijke zwembad. Gewoon lekker!!!!

Gereisd met partner in juli 2010

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Westhill in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Westhill zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.