Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag33°26°
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Wayaca Mini Resort voor je op een rij gezet:

6 reviews over Appartement Wayaca Mini Resort in het Nederlands

Hier gaan we naar terug!

Hans Koppens
28-2-2018

Een fijn resort, klein dus overzichtelijk. Goede en afgesloten parkeer plaats. Goede WiFi en de appartementen: helemaal goed. Complete keuken en fijne bedden.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig verblijf!

Roeli
3-3-2016

Ik heb hier 3 weken gezeten in Februari 2016. En genoten! Het is een klein resort, met 2 bouwwerken, eentje met 1 slaapkamer en eentje met 2 slaapkamers en nog een studio in de tuin. De eigenaren Jan, Josephine en Igno zijn erg vriendelijk en willen je alles vertellen over het eiland. Het resort is erg schoon en bij vertrek van huurders worden de appartementen erg goed schoongemaakt. In de appartementen is een airco in de slaapkamer en in de kamer staat een ventilator. De bedden zijn uitstekend. In de keuken een magnetron met ook oven mogelijkheden. Er is een zoutwaterzwembad, dat goed schoon gemaakt wordt. Rondom het zwembad lekkere ligbedden. Als je schaduw of zon wilt, er is keuze uit beide mogelijkheden. Je hebt hier wel een auto nodig, maar die gebruik je ook om het eiland te verkennen. Belangrijk is (ik ben slecht ter been) dat dit ook voor mij een perfecte plek is. Ik kan geen negatieve dingen bedenken, niet anders dat je wel tegen blaffende honden moet kunnen.

Gereisd Alleenreizend in februari 2016

Fantastisch, klein paradijs

Janneke Speelman
17-3-2015

Tien dagen in dit fijne mini resort. Heerlijk genieten van de prachtige accomodatie. Alles prima in orde en schoon. De leguanen in de tuin, de parkieten die rondvliegen en iedere dag een kolibries bij de bloemen voor het terras. Lekker afkoelen in het zoutwater zwembad en slapen op de prima bedden. Fijne gastheer en gastvrouw die je (als je dat wilt) veel kunnen vertellen over de mooie plekjes op Curacao. Wij hebben erg genoten. Han, Janneke, Reina, Harrie

Gereisd Met vrienden in maart 2015

Geweldige vakantie gehad!

petty smits
16-2-2015

Wayaca mini resort ligt centraal, heeft veel ruimte en ontzettend gastvrije eigenaars!

Gereisd Anders in januari 2015

Super! Hopi heeeerlijk!

Familie Rovers
19-11-2014

Algemene indruk is zeer zeer positief! Omgeving is lekker rustig en vanuit de benedenverdieping is het uitzicht heel fijn op het zwembad en vanuit de bovenverdiepingen is het uitzicht op het park maar ook buiten het park fantastisch! het is erg centraal gelegen en vooral niet afgelegen, alles met de auto op een paar minuten rijden! Jan en Josephine staan altijd klaar voor je, voor wat dan ook, een biertje of handdoeken, maak miet uit! Prijs/ kwaliteit verhouding is gewoon goed! Elk appartement is schoon en fris en met alle gemakken voorzien, fijn bed, airco, combimagnetron, tv, spiegel etc etc. Keuken is ook goed uitgerust, meer heb je niet nodig! Wij waren daar met onze kleine van 1,5 jaar, hij heeft genoten in en om het zwembad! Echte aanrader! Volgend jaar gaan we weer!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Fantastisch,centraal gelegen,schoon, kleinschalig

Ine en Laurens
3-2-2014

Het is een fantastisch, rustig en centraal gelegen, kleinschalig, bewaakt resort. De appartementen zijn heel schoon, met een of twee slaapkamers met airco. De handdoeken worden 2x per week verschoond en het bed 1x per week. Verder een goed uitgeruste keuken met combimagnetronoven, grote koel-vries combinatie en een 4-pits gastoestel. Een heerlijk zwembad met jacuzzi en ligstoelen. Het nog niet kunnen betalen met creditcard of pin heeft er mee te maken dat het resort pas zo kort geleden is open gegaan. Het vooruit betalen via de bank is 100% betrouwbaar!!! We hebben 3 waanzinnig fijne weken doorgebracht en we komen zeker terug!! Een aanrader voor iedereen. Fijne en hartelijke eigenaren die altijd klaarstaan voor hulp en advies over de gewone maar ook alternatieve mogelijkheden in Curaçao om te duiken, wandelen, winkelen, eten en uitgaan. Bedankt Igno, Josefien en Jan voor het fijne, relaxte verblijf. Ine en Laurens

Gereisd Met partner in januari 2014

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Op het terreinBibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Wayaca Mini Resort in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Wayaca Mini Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.