Appartement Waterside

Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag31°26°
Appartement Waterside
8,8

25 reviews over Appartement Waterside in het Nederlands

Ideaal gelegen, zeer vriendelijk.

Reinhard Wagemakers
9-8-2013

Zeer mooie omgeving, centraal gelegen. stad en winkels vlot bereikbaar. Staat van de kamers is prima in orde, alle confort aanwezig. Vervanging linnen 2x per week.

dit appartement maakt je vakantie compleet

rfprive
2-8-2013

De ligging van het appartement t.o.v. Willemstad is ideaal. Op 15 minuten van zowel de stad als van het vliegveld. De prachtige (niet commerciele) beaches aan deze kant van het eiland.

Het appartement is ruim en schoon. Voorzien van o.a. goede koelkast, magnetron en wasmachine. De slaapkamers hebben een goed werkende airco hetgeen onmisbaar is. Het terras is ruim van opzet en voorzien van ligbedden en tafels stoelen en parasol. Het uitzicht is een schilderij waarop je niet uitgekeken raakt.

Via een trap is het (kleine) zandstrandje te bereiken en is direct in zee te zwemmen, duiken of snorkelen. Bij het terras is een buitendouche zodat het zoute zeewater makkelijk af te spoelen was.

Bij aankomst hadden Tine en Rudi voor wat broodjes, beleg en jus d'orange gezorgd zodat we direct 's morgens een ontbijt hadden. Op ong. 3 km afstand is een ruim gesorteerde grote supermarkt voor de dagelijkse boodschappen.

Relaxen pal aan zee!

anita.hooning
28-7-2012

Na eerst in een vakantiehuis met zwembad gelogeerd te hebben, vertoefden wij voor onze laatste vakantiedagen in appartement Karkoo van Waterside. Dit grote appartement heeft de meeste schaduw, dus als je vaak thuis verblijft zoals wij, is dit de meeste ideale. Koken deden wij elke avond zelf en dat ging prima met het aanwezige keukengerei. Het grote terras bleek meer privé dan gedacht, want de constante golfslag zorgt ervoor dat je geen gesprekken van andere gasten hoeft te volgen. De eigenaars zijn heel behulpzaam en geven je een fijn gevoel van welkom. En ja, de ligging is super! Het uitzicht maakt elke vakantiedag tot een succes. Het strandje is zalig en er is een heerlijke douche tussen de magnolia's om je af te spoelen. De afstand tot de supermarkt is 10 minuten, naar Willemstad 15. Kortom: ideale ligging!

Bijna een top vakantie

R&T
18-6-2012

Na een week Waterside verhuisd naar een ander vakantiehuis meer West, hadden we dat maar nooit gedaan, we kwamen in een andere wereld. Waterside was een topplek vlak aan zee,, waar de kinderen rustig voor de deur op het strand konden spelen. Alles zeer ruim, volledig ingerichte keuken, BBQ op het ruime terras, internet, en leuke eigenaars. Niets te veel gevraagd zelfs gratis oppas voor onze kinderen wanneer wij wilden duiken. Spoelruimte en droogplaats voor ons duikmateriaal aanwezig en beiden zijn een lopende duik en reisgids ;-) Met dank hiervoor, we hebben bijzondere plaatsen gezien op het eiland. Volgende keer opnieuw, wanneer weten we nog niet, maar een andere betere plaats zoeken lijkt ons dus zinloos voor ons volgende bezoek.

Vlakbij strand

kurt
5-4-2012

Ideaal gelegen vlakbij de zee. Zeer geschikt voor mensen die willen duiken. Belgische eigenaars helpen je bij alle praktische zaken om te duiken.

ligging en uitzicht 10+

gjal
2-3-2012

ligging, uitzicht, gastvrouw waren top! Geen klachten maar de inrichting van de app. moeten echt vervangen worden. Keukenkasten moet je niet open doen want je gaat dood van de geur. Dus koken zit er niet in, badkamer hetzelfde... Je betaald dus duidelijk voor de ligging en uitzicht. Voor herhaling vatbaar als de app. vernieuwd worden. Voor duikers is het trouwens een perfecte locatie.

Fantastische plek op Curacao!!

Henriette
23-6-2011

Waterside apartments is een geweldig plek op Curacao, heerlijk centraal. Maar eigenlijk hoef je er haast niet weg want het strandje voor de deur is echt geweldig en ook nog mooi om te snorkelen en duiken! De apartementen zijn dik in orde, tel daar de zorg van Tine en Rudy bij en ga je zeker terug komen. Wij wel in ieder geval!

Waanzinnig stek aan het water

Helene
20-6-2011

Waterside Appartements is een heerlijke stek om te zitten. De appartementen grenzen nagenoeg aan de baai. Het is omkleden en direct het water instappen. De zonsondergang is waanzinnig mooi, het slaan van de golven heerlijk tijdens de nachtrust en de baai zo vol mooie vissen.

Het is aan te raden om een auto te huren en binnen 10 minuten zit je in willemstad.

Naast de appartementen is een mooie ruimte gereserveerd voor je duik en snorkelspullen. Daar is de mogelijk van de spullen te spoelen en op te hangen. Wanneer je wil duiken en snorkelen en dat voor de deur is waterside appartement te place to be.

De appartementen zijn voorzien van airco zodat je 's nachts heerlijk koel kan slapen.

Schitterende plek op Curacao

Ruud vab Beek
3-12-2010

Waterside is dé plek voor duikers en mensen die van een rustige vakantie houden. Accomodatie ligt in een rustige omgeving en je hebt hier nog geen last van files. Appartement is keurig schoon en wisseling van linnengoed en schoomaak is 2x per week wat voldoende is. inrichting is normaal voor Curacao, De bedden zijn uitstekend. Schitterend mooi terras met uitzicht over de zee met schitterende zonsondergangen. De eigenaars wonen ook in de accomodatie en verlenen uitstekende service aan hun gasten, met name het probleem met ons duikvest van het merk "RedTech" hebben ze subliem opgelost, hulde hiervoor.

Kortom, een prima accomodatie voor de vakantie op Curacao, wij komen zeker nog een keer terug

zeer mooie locatie en super vriendelijke mensen

thomas en ansofie
7-10-2010

Rudi en Tinne zijn 2 super vriendelijke mensen met een fantastische service.

De microgolf was kapot en werd direct vervangen door een nieuw toestel. We mochten vragen wat we wilden en hun lastig vallen zoveel we konden en niks was teveel. Een prachtig huisrif met elke avond een onvergeetbare zonsondergang

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Waterside in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Waterside zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.