Géén boekingskosten

Appartement Waterside

CuraçaoCuraçaoCuraçao

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Waterside voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 32 reviews

Contact

33 Reviews over Waterside

• 10Bart03-10-2021

Direct aan zee!

Heerlijk direct aan zee! Zeer mooie omgeving, centraal gelegen. stad en winkels vlot bereikbaar. Staat van de kamers is prima in orde, alle confort aanwezig. Vervanging linnen 2x per week. Ik kan iedereen deze locatie aanbevelen.

• 9Natuur
  • 10Arnoud30-12-2019

Direct aan zee met een schitterend uitzicht.

Het appartement (direct aan zee!) is ruim en schoon. Voorzien van o.a. goede koelkast, magnetron en wasmachine. Het schitterende uitzicht is een schilderij waarop je niet uitgekeken raakt. Via een trap is het (kleine) zandstrandje te bereiken en is direct in zee te zwemmen, duiken of snorkelen. Bij het terras is een buitendouche zodat het zoute zeewater makkelijk af te spoelen was.

• 10Elisabeth05-05-2016

Urlaub am Meer

Es ist Urlaub weil es gemütlich ist, direkt am Meer, entspannt! Alles funktioniert schnell, unkompliziert, alles wird erklärt, Tipps werden gegeben, alles was man braucht. Man kann jederzeit fragen. Strand direkt vor der Nase, große Terrasse mit Blick auf das Meer und die Sonne. Tauchriff direkt davor. Für die Tauchsachen ist eine abgesperrter Gitterbereich zur Verfügung gestellt, auch ein Waschbecken, Flaschen sind immer volle da. Man kann mitnehmen was man braucht. Das Apartment war riesig mit eigener Terrasse, super eingerichtet. Die Lage zentral, man ist schnell in Willemstad, schnell beim Supermarkt, beim Flughafen, und schnell bei den besten Tauchspots. Wir haben uns sehr wohl gefühlt!

• 9Reinhard Wagemakers09-08-2013

Ideaal gelegen, zeer vriendelijk.

• 10rfprive02-08-2013

dit appartement maakt je vakantie compleet

De ligging van het appartement t.o.v. Willemstad is ideaal. Op 15 minuten van zowel de stad als van het vliegveld. De prachtige (niet commerciele) beaches aan deze kant van het eiland. Het appartement is ruim en schoon. Voorzien van o.a. goede koelkast, magnetron en wasmachine. De slaapkamers hebben een goed werkende airco hetgeen onmisbaar is. Het terras is ruim van opzet en voorzien van ligbedden en tafels stoelen en parasol. Het uitzicht is een schilderij waarop je niet uitgekeken raakt. Via een trap is het (kleine) zandstrandje te bereiken en is direct in zee te zwemmen, duiken of snorkelen. Bij het terras is een buitendouche zodat het zoute zeewater makkelijk af te spoelen was. Bij aankomst hadden Tine en Rudi voor wat broodjes, beleg en jus d'orange gezorgd zodat we direct 's morgens een ontbijt hadden. Op ong. 3 km afstand is een ruim gesorteerde grote supermarkt voor de dagelijkse boodschappen.

• 10Silke28-04-2013

Friendly, nice and reasonable without extra costs

This place is highly recommendable! The apartments are not huge but have enough space, air condition and large doors and windows, so they are airy and full of light. We rented the apartments "Konch" and "Kokolishi", it seemed the other apartments are similar. In the kitchen you find what you need to cook, you have your own BBQ outside and a huge terrace (or private balcony on the first floor) overlooking the sea and the small sandy beach called Snake Bay in front of the house. The owners rent out tanks and weights for a good price - it is a paradise for divers who like to dive on their owns without dealing with a (expensive) dive school or a guide. The owners of Waterside also offer cars for rent and every apartment has a locked place to park. There is Free Wi-Fi and you get free airport transfers. There are no extra charges for electricity or water.The whole area is very friendly, safe and nice, no ugly big hotels are close by. It is a good place for a perfect Caribbean holiday!

• 10J.T.Frenk21-03-2013

Great !!!

Great place, great people, great diving spot, great information, great...+ Tx Tine and Rudi, we'll be back!

• 9anita.hooning28-07-2012

Relaxen pal aan zee!

Na eerst in een vakantiehuis met zwembad gelogeerd te hebben, vertoefden wij voor onze laatste vakantiedagen in appartement Karkoo van Waterside. Dit grote appartement heeft de meeste schaduw, dus als je vaak thuis verblijft zoals wij, is dit de meeste ideale. Koken deden wij elke avond zelf en dat ging prima met het aanwezige keukengerei. Het grote terras bleek meer privé dan gedacht, want de constante golfslag zorgt ervoor dat je geen gesprekken van andere gasten hoeft te volgen. De eigenaars zijn heel behulpzaam en geven je een fijn gevoel van welkom. En ja, de ligging is super! Het uitzicht maakt elke vakantiedag tot een succes. Het strandje is zalig en er is een heerlijke douche tussen de magnolia's om je af te spoelen. De afstand tot de supermarkt is 10 minuten, naar Willemstad 15. Kortom: ideale ligging!

• 10R&T18-06-2012

Bijna een top vakantie

Na een week Waterside verhuisd naar een ander vakantiehuis meer West, hadden we dat maar nooit gedaan, we kwamen in een andere wereld. Waterside was een topplek vlak aan zee,, waar de kinderen rustig voor de deur op het strand konden spelen. Alles zeer ruim, volledig ingerichte keuken, BBQ op het ruime terras, internet, en leuke eigenaars. Niets te veel gevraagd zelfs gratis oppas voor onze kinderen wanneer wij wilden duiken. Spoelruimte en droogplaats voor ons duikmateriaal aanwezig en beiden zijn een lopende duik en reisgids ;-) Met dank hiervoor, we hebben bijzondere plaatsen gezien op het eiland. Volgende keer opnieuw, wanneer weten we nog niet, maar een andere betere plaats zoeken lijkt ons dus zinloos voor ons volgende bezoek.

• 8kurt05-04-2012

Vlakbij strand

Ideaal gelegen vlakbij de zee. Zeer geschikt voor mensen die willen duiken. Belgische eigenaars helpen je bij alle praktische zaken om te duiken.

Appartement Waterside info

• CafeNiet beschikbaar