Bed and Breakfast Villa Vermaire

8 tips over Bed and Breakfast Villa Vermaire

anne, 7-9-2015
Eten bij POP'S caracasbaai en de 5 fingers in Ottabanda
P. Gasman, 16-7-2015

De bushalte is dichtbij voor een uitje naar Mambo of Willemstad.

Als je van wandelen houdt kun je de Zoutpannen eens verkennen zeker een aanrader!

Hanita , 28-4-2015
Tips in de omgeving en over de rest van het eilande hebben de eigenaren voldoende!

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Vermaire voor je op een rij gezet:

Carmen, 13-4-2015

Huur een auto, deze kan veilig op het terrein staan.

Het lokale visrestaurant bij de rotonde rechts, catch of the day, is een aanrader, eenvoudig maar alles heel vers en betalen naar wat je eet!

peter ringeling, 19-2-2015

bus stopt voor de deur voor een uitstapje naar willemstad.

heerlijk lokaal eettentje beneden bij het water. daabooibeach en cacabou beach leuke strandjes.

Joshua Saämena, 17-2-2015
Zorg ervoor dat je een auto huurt als je naar Curacao op vakantie gaat. Dan ben je vrijer en beleef je het eiland optimaal

Dirk Jan & Lisa Aalst, 23-1-2015
"De kibbeling" op de Caracasbaaiweg, een gezellig lokaal tentje waar je heerlijk verse kibbeling kunt eten.
Wouter, 20-1-2015
Auto kan binnen de hekken geparkeerd worden dus staat ook veilig!

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Vermaire voor je op een rij gezet: