Bed and Breakfast Villa Vermaire

Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag31°27°
Bed and Breakfast Villa Vermaire
9,7

119 reviews over Bed and Breakfast Villa Vermaire in het Nederlands

Fantastisch, voor herhaling vastbaar!!

Familie Smits
16-10-2018

Vakantie periode: 8 t/m 24 sep. 2018. Grote, mooie, verzorgde kamer die elke dag grondig wordt schoongemaakt. Bedden zijn perfect en op de kamer staat een koelbox. Minpunt, geen kluisje en kofferbankje aanwezig. De badkamer is eenvoudig en super schoon. Elke ochtend verzorgd Olga een heerlijk ontbijt. Mooi zwembad en heerlijk terras met overkapping. Ligging van de villa ligt op loopafstand tussen 2 baaien in Jan Thiel Baai en Caracasbaai. Je vind er een Albert Heijn, diverse winkeltjes, restaurants en bars. Auto gehuurd van Anne en Olga, was wel een oude auto maar hij bracht ons overal. Zij hebben 2 honden en die lagen meestal op het terrein bij de buitenpoort en als je met de auto de poort uitrijdt dan duurde het even voordat deze dicht ging dus was je bang dat de honden de benen namen wat niet gebeurd is. Dit is een vakantie om nooit te vergeten. Bedankt Anne en Olga voor jullie gastvrijheid.

aanrader

Mathijs
10-10-2018

Hele fijne schone en nette kamer, goed ontbijt, lekker bed. Alles is goed geregeld. goede lokatie. ideaal dat er een koelbox en strandtas aanwezig was.

heerlijk uitgerust!

erwin
8-10-2018

een hele fijne plek dichtbij het strand, leuke interactie met andere gasten en met de eigenaren. wij vonden het ook heel gezellig met de twee lieve honden Truus en Kees. we komen zeker weer terug!

Gastvrij en service.

Hans en Petra
28-9-2018

Heel vriendelijk en gemoedelijk.

fijne plek

renske en phuong
28-9-2018

leukst: gastvrijheid, persoonlijk, locatie, uitgebreid ontbijt, behulpzaam, mogelijkheid tot auto huren, schoon/netjes tips: op site honden vermelden (ook al zijn ze wel lief)

Top Bed&Breakfast

Willem & Paula
25-9-2018

Zeer mooi en prettig verblijf. Bedden zijn top, kamers zijn prima en zeer schoon, en het ontbijt is heerlijk en zeer uitgebreid. Olga en Anne zijn prima gastvrouw en heer. Je kunt met alle vragen terecht en proberen je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Super Fantastisch

monique
23-9-2018

Het Zonnetje schijnt hier elke dag, mede danzij de gastvrijheid van Anne en Olga. Strand op loopafstand 10 minuten (goed vd vakantie kilo"s) Eettentjes volop in de omgeving. Bus stopt voor de deur. Ontbijt is fantastisch..Het was weer geweldig ..Zeker weer tot de volgende keer, danzij Anne en Olga weer een heerlijke vakantie gehad..Zeker tot gauw Edwin en Monique xxx

Super locatie!

nico
14-9-2018

Top locatie met een fijn appartement waar je je lekker kan terugtrekken en een heerlijk zwembad. Top gastvrouw en heer! Bedankt voor de goede zorgen en tot snel xxx

fantastische villa Vermaire

Milou
14-9-2018

Ik vind het heel gezellig en de honden zijn heel lief. Het enige wat ik minder vind is het autmatische ligt in de badkamer, die gaat snel uit.

super verblijf

Peter den Os
14-9-2018

het is hier super, vriendelijke mensen dus niks op aan te merken kamers zijn perfect en schoon ontbijt is heerlijk.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Vermaire in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Vermaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.