Bed and Breakfast Villa Vermaire

102 reviews over Bed and Breakfast Villa Vermaire in het Nederlands

Geweldige B&B

dushi
31-5-2018

Olga en Anne zijn super vriendelijke en gastvrije mensen. Niets is hun teveel. Iedere ochtend een heerlijk ontbijt met vers fruit, smootie, sapje, alle soorten eitjes en heerlijke verse warme broodjes. de bedden zijn uitstekend en de kamers worden iederedag schoon gemaakt. Dit was onze 4e keer en we komen zeker terug. Olga en Anne ga zo door en heel veel succes met jullie prachtige B&B. Groetjes Cees en Gerda

top verblijf

joop
30-5-2018

locatie prima op loopafstand strand en diverse restaurantjes bua stopt voor de deur maar een paar dagen autohuur is aan te bevelen om het eiland te verkennen.

Heerlijke B en B

Woerdt
21-5-2018

Top locatie, top service. Tip: als je iets wil communiceer dat dan; zolang er niks extreems verlangd wordt komt het goed.

prima top

Irene
20-5-2018

alle specialen wensen voor ontbijt even melden en volgende ochtend staat het op tafel!

heerlijke vakantie

cdl
20-5-2018

heerlijk verzorgd ontbijt! centrale ligging!

ultieme vakantie

cin en ivana
26-4-2018

sfeer relaxed, gemoedelijk, mooie inrichting en top voorzieningen.

Fijn verblijf

M&P
7-4-2018

sneller bereikbaar zijn bij problemen, honden niet onbewaakt achterlaten (geen veranwoordelijkheid van gasten), erg flexibel met nog douchen etc bij uitcheck, goede ligging

heerlijk verblijf.

amy
5-4-2018

goede service, lekker ontbijt. goeie loopafstand naar het strand.

Geweldige vakantie!

Karel en Henny
28-3-2018

We hebben ons thuis gevoeld. Prima ontbijt. Vakantie om nooit meer te vergeten. Mochten we nog een keer naar Curacao gaan, dan is dit ons plekje. Olga en Anne bedankt voor de gastvrijheid. Karel en Henny

Helemaal Top!

Saskia en Sven
26-3-2018

super mooie inrichting met heerlijke bedden!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Vermaire voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Vermaire in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Vermaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Villa Vermaire scoort een 9.75 uit 10 op basis van 112 reviews.