Vakantiehuis

24 reviews over Vakantiehuis Villa Paulina in het Nederlands

FANTASTISCH!!!!

René Bouterse
27-3-2010

Alles klopte! Uitstekend georganiseerd! Je krijgt een echt welkom thuis gevoel. Zou er al iets zijn, dan zorgt de familie Paulina wel dat het in orde komt. Een grote vakantievilla met alles er op en er aan. Alles is er aan aanwezig van een oven tot barbecue, van internet tot twee badkamers, van een heerlijk zwembad tot een schaduwrijke porch. Lekkere bedden. Eigenlijk moet je er gewoon heen om het te kunnen geloven. Via de website krijg je met de foto's een echt goed indruk hoe het is. Daarnaast is het huis spic en span en wordt erg goed onderhouden. KORTOM: wil je op Curacao een vakantieadres: Villa Paulina!!! O ja het weer is ook altijd heerlijk. Dus een ideale combinatie: Curacao en Villa Paulina.

Gereisd met partner in maart 2010

Alles tot in de puntje geregeld

Michael Bonneveld
25-3-2010

Alles is goed geregeld en erg gezellig,zwembad is ook top.

Gereisd alleenreizend in maart 2010

Fantastisch! was onze vakantie in Villa Paulina. De villa was super luxe en heerlijk schoon. De ligging was zeer gunstig (centraal), met de auto konden we dan ook eenvoudig het hele eiland bekijken. Wat een prachtige stranden!

Bij aankomst kregen we zelfs een telefoontje ter controle of we een fijne reis hebben gehad en alles in de woning naar wens is, zeer attent! Het huisje is van alle gemakken voorzien en niet alleen mooi voor volwassenen maar ook heerlijk voor kinderen!Hoewel onze baby nu nog in mama's buik zit zien wij ons kindje al heerlijk spelen in het kinderbadje!

We raden iedereen aan om zijn/haar vakantiedromen hier te realiseren, net zoals wij dat hadden gedaan! We willen Haymund en Mascha bedanken voor deze hele fijne vakantie en kijken uit naar ons volgende bezoek!

Wellicht dan met z'n 3en?!

Kevin & Seline

Gereisd met partner in september 2009

De ontvangst op deze prachtige villa was een echt warm bad. Zo vriendelijk en behulpzaam maakt het verblijf hier tot een waar genot.

Moe van de lange vliegreis, kikkerden we direct op toen we in dit schitterende vakantiehuis onze intree namen. We waren sprakeloos. Zo'n luxe hebben we nog nooit gehad en we hebben al wat meer vakanties achter onze rug. Heerlijk dobberend in het zwembad, lekker chillend aan de grote tafel buiten.

Gereisd met vrienden in maart 2009

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Paulina in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Paulina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.