Vakantiehuis Villa Paulina

Meer vakantiehuis info

27 reviews over Vakantiehuis Villa Paulina

• 10Suzanne23-05-2010

Helemaal het einde !

Hier is echt aan alles gedacht. Het huis ligt centraal op het eiland. Is echt van alle gemakken voorzien. Hartstikke schoon, alles is echt zo mooi als op de plaatjes. Wie deze villa overweegt te boeken..DOEN met auto!!

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

• 10René Bouterse27-03-2010

FANTASTISCH!!!!

Alles klopte! Uitstekend georganiseerd! Je krijgt een echt welkom thuis gevoel. Zou er al iets zijn, dan zorgt de familie Paulina wel dat het in orde komt. Een grote vakantievilla met alles er op en er aan. Alles is er aan aanwezig van een oven tot barbecue, van internet tot twee badkamers, van een heerlijk zwembad tot een schaduwrijke porch. Lekkere bedden. Eigenlijk moet je er gewoon heen om het te kunnen geloven. Via de website krijg je met de foto's een echt goed indruk hoe het is. Daarnaast is het huis spic en span en wordt erg goed onderhouden. KORTOM: wil je op Curacao een vakantieadres: Villa Paulina!!! O ja het weer is ook altijd heerlijk. Dus een ideale combinatie: Curacao en Villa Paulina.

Gereisd met partner in maart 2010

• 8Michael Bonneveld25-03-2010

Alles tot in de puntje geregeld

Alles is goed geregeld en erg gezellig,zwembad is ook top.

Alleen gereisd in maart 2010

• 10kevin17-09-2009

De villa was super luxe en heerlijk schoon.

Fantastisch! was onze vakantie in Villa Paulina. De villa was super luxe en heerlijk schoon. De ligging was zeer gunstig (centraal), met de auto konden we dan ook eenvoudig het hele eiland bekijken. Wat een prachtige stranden!

Bij aankomst kregen we zelfs een telefoontje ter controle of we een fijne reis hebben gehad en alles in de woning naar wens is, zeer attent! Het huisje is van alle gemakken voorzien en niet alleen mooi voor volwassenen maar ook heerlijk voor kinderen!Hoewel onze baby nu nog in mama's buik zit zien wij ons kindje al heerlijk spelen in het kinderbadje!

We raden iedereen aan om zijn/haar vakantiedromen hier te realiseren, net zoals wij dat hadden gedaan! We willen Haymund en Mascha bedanken voor deze hele fijne vakantie en kijken uit naar ons volgende bezoek!

Wellicht dan met z'n 3en?! Kevin & Seline

Gereisd met partner in september 2009

• 10Kevin03-08-2009

Fantastische woning, van alle gemakken voorzien.

De ontvangst op deze prachtige villa was een echt warm bad. Zo vriendelijk en behulpzaam maakt het verblijf hier tot een waar genot. Moe van de lange vliegreis, kikkerden we direct op toen we in dit schitterende vakantiehuis onze intree namen. We waren sprakeloos. Zo'n luxe hebben we nog nooit gehad en we hebben al wat meer vakanties achter onze rug. Heerlijk dobberend in het zwembad, lekker chillend aan de grote tafel buiten.

Gereisd met vrienden in maart 2009

Vakantiehuis Villa Paulina info