Vakantiehuis

24 reviews over Vakantiehuis Villa Paulina in het Nederlands

Top! super! geweldig!

Familie J.Muilwijk
23-4-2013

Voor de 3e keer!!!!! genoten van Villa Paulina........ dat zegt toch genoeg?

bij aankomst hartelijk ontvangen door de familie Paulina. niets wordt nagelaten om je verblijf super te maken. het gebeurt nooit, maar

alles is veel beter dan hier beschreven wordt. we gaan voor de 4e keer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Aanrader!!

Ria
26-3-2013

Met de familie 6 volwassenen en twee kleine kindjes 1 en 3 jaar naar villa paulina op curacao geweest.

Wat een schitterend huis ,een super zwembad en een sfeer waar je over fantaseerd als je boekt voor curacau.

Het zwembad was goed beveiligd en de kleintjes konden niet zelfstandig naar het zwembad zodat ik ongestoord mijn boek kon lezen.

Alles wat je nodigt hebt is er aanwezig van airco ,internet tot een super luxe koelkast waar je koud water uit tapt en zo nodig ijsklontjes.

We kregen een telefoon nummer voor als er problemen waren .(deze nummers staan ook op een bordje in het huis )

We hadden bij de villa twee autoos gehuurd ook van villa paulina.

De villa is centraal gelegen dus in 15 minuten naar het vliegveld ,naar het strand,het restaurant ,de supermarkt enz.

Alles bij elkaar genomen een super mooie vakantie gehad .

We voelden ons meer dan welkom

Nogmaals dank aan de eigenaren / beheerders voor de goede zorg en inzet.

Ronald H. en de rest van de Familie.

Gereisd anders in maart 2013

Super vakantie villa *****

Fam. Friso
16-3-2012

Heerlijke plek met goed zwembad en lounge gedeelte buiten. Goed ingerichte keuken en grote eettafel buiten met fijne bbq. Fijn dat er twee badkamers zijn en ook de buitendouche en.... Buitentoilet zijn goed gebruikt.we hadden er twee auto's bijgehuurd en dit beviel prima. We hebben een supervakantie gehad samen met onze drie kinderen en hun partners.als we wer naar Curaçao gaan,boeken we zeker weer villa Paulina😍

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

De perfekte villa

Jean Pappot
20-11-2011

Villa Paulina is het beste wat je kan overkomen.Alles tot in de puntjes verzorgt.Meer luxe en hulp van de hele familie heb je niet nodig voor de perfekte vakantie.Wij zijn hier nu twee keer geweest en er volgen er nog veel meer. Zoek niet langer boek dit huis het beste met auto

Gereisd met vrienden in oktober 2011

Super super super

Wilma
29-7-2011

We zijn 3 weken in Villa Paulina geweest en het was in een woord fantastisch....super mooi huis wij waren met 2 baby's en een peuter...super goed te doen alles kindvriendelijk ingericht en het is echt genieten hier een klein paradijs!!!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Super !!!!!!

Fam.Muilwijk
17-5-2011

voor de 2e maal villa paulina bezocht. we zien al uit voor de volgende keer. Ongetwijfeld mag deze villa tot de beste accomodaties gerekend worden in curacao.

Ook de zorg ter plaatse is super geregeld!

kortom, zoek niet verder, maar geniet van deze villa!!!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

prima, prima..

Marcel
9-5-2011

Mede dankzij paulina hebben wij een fantastische vakantie gehad op curacao. alles prima geregeld, alles stond klaar bij aankomst. vriendelijke mensen, mooi zwembad,prima beveiligingen, alles wordt netjes bijgehouden en schoongemaakt etc. ook aan kleine kinderen is alles aanwezig. aan alles is gedacht, en is dat niet zo, dan wordt het zo geregeld! kortom geen gedoe, prima, prima...

Marcel, wilma, bas en frouke

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

Trip to paradise!

Miel & Stefanie
27-7-2010

Wat een plaatje, keurig netjes, goed onderhouden, genoeg ruimte zowel binnen als buiten (loungebank, eettafel met bbq, zitje bij zwembad, zonnebedden, buitendouche en wc) en een heerlijk zwembad met vrij uitzicht. Het zwembad ligt iets hoger waardoor er altijd een lekker briesje voorbij komt (en geen glurende buren). Je hoeft bijna de deur niet meer uit want de villa is werkelijk van alle gemakken voorzien. De ligging is ook prima, veilige buurt en zowel de mooie strandjes (richting westpunt) als Willemstad zijn makkelijk te bereiken. Kortom, een zorgeloze vakantie is hier gegarandeerd! Wanneer mogen we weer :)?

Gr, Miel & Stefanie

Gereisd met partner in juni 2010

Super villa

Frens
28-6-2010

werkelijk een super villa. aan alles is gedacht. voor kinderen is ook alles aanwezig. mooi zwembad en alles zo goed onderhouden.

hele vriendelijke mensen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

Helemaal het einde !

Suzanne
23-5-2010

Hier is echt aan alles gedacht. Het huis ligt centraal op het eiland. Is echt van alle gemakken voorzien. Hartstikke schoon, alles is echt zo mooi als op de plaatjes. Wie deze villa overweegt te boeken..DOEN met auto!!

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Paulina in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Paulina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.