Vakantiehuis Villa Paulina

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

27 reviews over Vakantiehuis Villa Paulina

• 9Rita en Gerrit25-03-2020

We zijn hier 4,5 wkn geweest en geen seconde met tegenzin. Ik ben voor de 3e keer in Villa Paulina gebleven en Gerrit voor het eerst. Maar ook hij heeft hier een geweldige tijd gehad. Ten eerste vinden we Curaçao het fijnste om op vakantie te gaan. Klimaat, bevolking, eten, bezienswaardigheden, natuur en uiteraard de vele mooie stranden. En Villa Paulina ligt prachtig centraal op het eiland. Veilig en rustig. Zeer goede service met alles. Hele aardige en behulpzame beheerders. Van ALLE gemakken voorzien en een prachtig zwembad. Kortom, hier was onze mooiste vakantie ooit. Danki pa tur kos !!

Gereisd met partner in maart 2020

• 2018
    9Rob Schulpen09-08-2018

Fantastisch!

Voor de tweede keer in vijf jaar voor twee weken te gast bij villa Paulina met vrouw en dochter (8jaar). Lekker centraal gelegen op het eiland in een goede wijk. Daarmee een perfecte uitvalsbases naar elke plek op het eiland. Villa is schoon en fris, voorzien van airco op de slaapkamers. Diverse leuke plekjes om te zitten buiten. Mijn favoriet was bij het zwembad, lekker lezen en af en toe een verfrissende plons. Mooi uitzicht op landschap en de Caribische zee. Absoluut een aanrader deze Villa!!wij gaan zeker terug! Familie Schulpen uit maasbracht

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Erik30-12-2016

Mooi huis

Mooi huis, wel in een rommelige buurt. Ook hadden we het gevoel dat we in de gaten werden gehouden door de eigenaar via de vele camera's (bedoeld voor als beveiliging) in en om het huis.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Familie Wilde28-10-2016

Prachtige villa die van alle gemakken is voorzien!

Wij hebben twee heerlijke weken vakantie gevierd in Villa Paulina. We werden vriendelijk ontvangen op de luchthaven en werden vervolgens naar de villa gebracht, waar we opnieuw een warm welkom kregen van de beheerster. Een prachtige en ruime villa die van alle gemakken is voorzien. Het is volledig ingericht voor het weer in de tropen (koelkast met ijsblokjes functie, losse koelingselementen, waterjug, airco, ventilator etc.). De villa is goed beveiligd door een alarm installatie en ligt in een rustige buurt. Het zwembad is ruim en wordt goed onderhouden. Vanaf het zwembad heb je een mooi uitzicht over de vlakte van Hato. Het huren van een auto bij Villa Paulina is ons eveneens goed bevallen.

De villa ligt centraal op het eiland en de mooiste stranden zijn binnen 20 minuten te bereiken. Voldoende winkels (supermarkt, bank, bakker, apotheek) op 5/10 minuten rijden.

Al met al een aanrader! Wij komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

• 10Rob Gertsen23-02-2016

Fantastische villa op prachtige locatie!

Wat een fantastische villa van de familie Paulina! De locatie op Grote Berg is lekker centraal en het uitzicht is schitterend. De villa is groot, zeer goed onderhouden en van alles voorzien met heeft een prachtig privé zwembad. De offerte, de betaling, de informatie, de ontvangst en begeleiding ter plaatse: allemaal top. Volgens jaar weer Curacao en dan zeker weten weer Villa Paulina. Haymund, Mascha, Duneschka en Cerel: bedankt voor een geweldige vakantie en tot volgend jaar!

Gereisd met partner in februari 2016

• 10Jack12-12-2015

Wat een geweldige, luxe villa!

De werkelijkheid overtreft zelfs de mooie foto's, deze villa is echt fantastisch mooi. Van alle gemakken voorzien, een heerlijk zwembad erbij en een prachtig terras dat gedeeltelijk overdekt is, waardoor we tijdens een zeldzame regenbui toch nog heerlijk buiten konden zitten. De ligging is ideaal, centraal op het eiland en dichtbij Willemstad. Ook de geboden service is perfect, je hoeft alleen maar vakantie te vieren en te genieten van het heerlijke weer.

Gereisd met partner in november 2015

• 10Fer17-06-2015

Een excellente villa Paulina

Vakantievilla Paulina is een perfecte villa om vakantie te vieren op Curacao. De ligging op Grote Berg ligt centraal op Curacao. Na hieruit kun je snel naar Willemstad rijden en het westen van Curacao. De op de site opgenomen beschrijving en foto's komen geheel overeen met de werkelijkheid. De prijs/kwaliteitsverhouding is prima. De boeking, de betaling, de afhandeling, vervoer vanaf de luchthaven, de ontvangst, het zeer goed onderhouden huis, alles was op een professionele manier tot in de puntjes geregeld. Bij een volgende vakantie zullen we weer boeken bij villa Paulina

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 10Nancy19-05-2015

Wauw! Wat een super villa!

De gastvrouw Doeneska is een zeer vriendelijke vrouw die je welkom heet in de villa en netjes alles uitlegt. De luxe villa is echt helemaal compleet!! Heerlijke bedden, ruime slaapkamer, ruime badkamer, computer en wifi aanwezig. Genoeg servies, Koelkast met ijsklontjes maker en koudwater tap is een uitkomst! Het zwembad is groot en diep genoeg om je lekker te vermaken. De grote eettafel buiten is heerlijk om gezellig met het gezin te eten. En de Lounge set lekker relaxen in de late uurtjes... Airco in de slaapkamer is ideaal anders is het niet uit te houden met de warmte. Ze hebben zelfs aan de NL stekkeraansluitingen gedacht! De villa staat in een rustige wijk. Waar je geen inkijk hebt van andere buren. Wij hebben via hen een auto gehuurd en dat is ideaal, want dan verken je pas echt het eiland! De villa is ruim en super schoon! Alles is modern ingericht en goed onderhouden. Mochten we ooit weer naar Curacao gaan, komen we zeker bij Villa Paulina terug!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 9Lesley Neys26-04-2015

Thuis met een Caraibisch tintje

Alle gemakken (En Meer!) die je gewend bent thuis die kan je tijdens een verblijf bij villa Paulina ook allemaal ervaren. Zeer mooie, ruime villa met groot zwembad. Voorzien van geweldige Amerikaanse koelkast (met watertap+ ijsblokjes), voldoende eet- en kookgerei, vaatwasser, wasmachine, droogrekjes... Zeer sfeervolle buitenverlichting, mooie beplanting, meer dan voldoende zitmogelijkheden, bbq,... Alarm en videobewaking voorzien en die doen het prima. Hebben we nl. buiten onze wil om even uitgetest. Alarm vergeten af te zetten toen we 's ochtends het raampje van de bdk openden ,alarm ging meteen loeihard af en nog geen minuut later belde de eigenaar (Haymund) vanuit NL om te checken of alles in orde was!

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

• 10Miranda06-08-2014

Een wereldvakantie in een fantastische villa

Wij hebben genoten van Villa Paulina. De villa is prachtig ingericht en van alle gemakken voorzien. Het is heel schoon en er ontbreekt niets. Het zwembad was heerlijk. Het eiland Curacao is al een paradijs opzich maar als je dan iedere avond mag verblijven in zo'n prachtige accommodatie dan maakt dat het tot een wereldvakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Vakantiehuis Villa Paulina info