Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Villa Paulina in het Nederlands

Aanrader!!

Ria
26-3-2013

Met de familie 6 volwassenen en twee kleine kindjes 1 en 3 jaar naar villa paulina op curacao geweest.

Wat een schitterend huis ,een super zwembad en een sfeer waar je over fantaseerd als je boekt voor curacau.

Het zwembad was goed beveiligd en de kleintjes konden niet zelfstandig naar het zwembad zodat ik ongestoord mijn boek kon lezen.

Alles wat je nodigt hebt is er aanwezig van airco ,internet tot een super luxe koelkast waar je koud water uit tapt en zo nodig ijsklontjes.

We kregen een telefoon nummer voor als er problemen waren .(deze nummers staan ook op een bordje in het huis )

We hadden bij de villa twee autoos gehuurd ook van villa paulina.

De villa is centraal gelegen dus in 15 minuten naar het vliegveld ,naar het strand,het restaurant ,de supermarkt enz.

Alles bij elkaar genomen een super mooie vakantie gehad .

We voelden ons meer dan welkom

Nogmaals dank aan de eigenaren / beheerders voor de goede zorg en inzet.

Ronald H. en de rest van de Familie.

Gereisd anders in maart 2013

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Paulina in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Paulina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.