Vakantiehuis

4 reviews over Vakantiehuis Villa Paulina in het Nederlands

Een excellente villa Paulina

Fer
17-6-2015

Vakantievilla Paulina is een perfecte villa om vakantie te vieren op Curacao. De ligging op Grote Berg ligt centraal op Curacao. Na hieruit kun je snel naar Willemstad rijden en het westen van Curacao. De op de site opgenomen beschrijving en foto's komen geheel overeen met de werkelijkheid. De prijs/kwaliteitsverhouding is prima. De boeking, de betaling, de afhandeling, vervoer vanaf de luchthaven, de ontvangst, het zeer goed onderhouden huis, alles was op een professionele manier tot in de puntjes geregeld.

Bij een volgende vakantie zullen we weer boeken bij villa Paulina

Gereisd met vrienden in mei 2015

Bij Villa Paulina boek je niet zomaar een villa... Je boekt het vertrouwde gevoel van thuis in het zon overgoten Curacao. We waren van alle gemakken voorzien en vielen van de ene verbazing in de andere als het gaat om details, extra's en service. Het overtrof alle verwachtingen!! Wij hebben er heerlijk van genoten en ik kan het iedereen aanraden!!

Villa Paulina is vanaf nu onze vaste uitvalsbasis, "ons thuis", op Curacao.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

De perfekte villa

Jean Pappot
20-11-2011

Villa Paulina is het beste wat je kan overkomen.Alles tot in de puntjes verzorgt.Meer luxe en hulp van de hele familie heb je niet nodig voor de perfekte vakantie.Wij zijn hier nu twee keer geweest en er volgen er nog veel meer. Zoek niet langer boek dit huis het beste met auto

Gereisd met vrienden in oktober 2011

De ontvangst op deze prachtige villa was een echt warm bad. Zo vriendelijk en behulpzaam maakt het verblijf hier tot een waar genot.

Moe van de lange vliegreis, kikkerden we direct op toen we in dit schitterende vakantiehuis onze intree namen. We waren sprakeloos. Zo'n luxe hebben we nog nooit gehad en we hebben al wat meer vakanties achter onze rug. Heerlijk dobberend in het zwembad, lekker chillend aan de grote tafel buiten.

Gereisd met vrienden in maart 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Paulina in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Paulina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.