Vakantiehuis

11 reviews over Vakantiehuis Villa Paulina in het Nederlands

Fantastisch!

Rob Schulpen,
9-8-2018

Voor de tweede keer in vijf jaar voor twee weken te gast bij villa Paulina met vrouw en dochter (8jaar). Lekker centraal gelegen op het eiland in een goede wijk. Daarmee een perfecte uitvalsbases naar elke plek op het eiland. Villa is schoon en fris, voorzien van airco op de slaapkamers. Diverse leuke plekjes om te zitten buiten. Mijn favoriet was bij het zwembad, lekker lezen en af en toe een verfrissende plons. Mooi uitzicht op landschap en de Caribische zee.

Absoluut een aanrader deze Villa!!wij gaan zeker terug!

Familie Schulpen uit maasbracht

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Mooi huis

Erik
30-12-2016

Mooi huis, wel in een rommelige buurt. Ook hadden we het gevoel dat we in de gaten werden gehouden door de eigenaar via de vele camera's (bedoeld voor als beveiliging) in en om het huis.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Wauw! Wat een super villa!

Nancy
19-5-2015

De gastvrouw Doeneska is een zeer vriendelijke vrouw die je welkom heet in de villa en netjes alles uitlegt. De luxe villa is echt helemaal compleet!! Heerlijke bedden, ruime slaapkamer, ruime badkamer, computer en wifi aanwezig. Genoeg servies, Koelkast met ijsklontjes maker en koudwater tap is een uitkomst! Het zwembad is groot en diep genoeg om je lekker te vermaken. De grote eettafel buiten is heerlijk om gezellig met het gezin te eten. En de Lounge set lekker relaxen in de late uurtjes... Airco in de slaapkamer is ideaal anders is het niet uit te houden met de warmte. Ze hebben zelfs aan de NL stekkeraansluitingen gedacht! De villa staat in een rustige wijk. Waar je geen inkijk hebt van andere buren. Wij hebben via hen een auto gehuurd en dat is ideaal, want dan verken je pas echt het eiland! De villa is ruim en super schoon! Alles is modern ingericht en goed onderhouden. Mochten we ooit weer naar Curacao gaan, komen we zeker bij Villa Paulina terug!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Thuis met een Caraibisch tintje

Lesley Neys
26-4-2015

Alle gemakken (En Meer!) die je gewend bent thuis die kan je tijdens een verblijf bij villa Paulina ook allemaal ervaren. Zeer mooie, ruime villa met groot zwembad. Voorzien van geweldige Amerikaanse koelkast (met watertap+ ijsblokjes), voldoende eet- en kookgerei, vaatwasser, wasmachine, droogrekjes... Zeer sfeervolle buitenverlichting, mooie beplanting, meer dan voldoende zitmogelijkheden, bbq,... Alarm en videobewaking voorzien en die doen het prima. Hebben we nl. buiten onze wil om even uitgetest. Alarm vergeten af te zetten toen we 's ochtends het raampje van de bdk openden ,alarm ging meteen loeihard af en nog geen minuut later belde de eigenaar (Haymund) vanuit NL om te checken of alles in orde was!

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Wij hebben genoten van Villa Paulina. De villa is prachtig ingericht en van alle gemakken voorzien. Het is heel schoon en er ontbreekt niets. Het zwembad was heerlijk. Het eiland Curacao is al een paradijs opzich maar als je dan iedere avond mag verblijven in zo'n prachtige accommodatie dan maakt dat het tot een wereldvakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Top! super! geweldig!

Familie J.Muilwijk
23-4-2013

Voor de 3e keer!!!!! genoten van Villa Paulina........ dat zegt toch genoeg?

bij aankomst hartelijk ontvangen door de familie Paulina. niets wordt nagelaten om je verblijf super te maken. het gebeurt nooit, maar

alles is veel beter dan hier beschreven wordt. we gaan voor de 4e keer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Super super super

Wilma
29-7-2011

We zijn 3 weken in Villa Paulina geweest en het was in een woord fantastisch....super mooi huis wij waren met 2 baby's en een peuter...super goed te doen alles kindvriendelijk ingericht en het is echt genieten hier een klein paradijs!!!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Super !!!!!!

Fam.Muilwijk
17-5-2011

voor de 2e maal villa paulina bezocht. we zien al uit voor de volgende keer. Ongetwijfeld mag deze villa tot de beste accomodaties gerekend worden in curacao.

Ook de zorg ter plaatse is super geregeld!

kortom, zoek niet verder, maar geniet van deze villa!!!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

prima, prima..

Marcel
9-5-2011

Mede dankzij paulina hebben wij een fantastische vakantie gehad op curacao. alles prima geregeld, alles stond klaar bij aankomst. vriendelijke mensen, mooi zwembad,prima beveiligingen, alles wordt netjes bijgehouden en schoongemaakt etc. ook aan kleine kinderen is alles aanwezig. aan alles is gedacht, en is dat niet zo, dan wordt het zo geregeld! kortom geen gedoe, prima, prima...

Marcel, wilma, bas en frouke

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

Super villa

Frens
28-6-2010

werkelijk een super villa. aan alles is gedacht. voor kinderen is ook alles aanwezig. mooi zwembad en alles zo goed onderhouden.

hele vriendelijke mensen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Paulina in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Paulina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.