Vakantiehuis
9,1

2 reviews over Vakantiehuis Villa Paulina in het Nederlands

Prachtige villa die van alle gemakken is voorzien!

Familie Wilde
28-10-2016

Wij hebben twee heerlijke weken vakantie gevierd in Villa Paulina. We werden vriendelijk ontvangen op de luchthaven en werden vervolgens naar de villa gebracht, waar we opnieuw een warm welkom kregen van de beheerster. Een prachtige en ruime villa die van alle gemakken is voorzien. Het is volledig ingericht voor het weer in de tropen (koelkast met ijsblokjes functie, losse koelingselementen, waterjug, airco, ventilator etc.). De villa is goed beveiligd door een alarm installatie en ligt in een rustige buurt.

Het zwembad is ruim en wordt goed onderhouden. Vanaf het zwembad heb je een mooi uitzicht over de vlakte van Hato.

Het huren van een auto bij Villa Paulina is ons eveneens goed bevallen.

De villa ligt centraal op het eiland en de mooiste stranden zijn binnen 20 minuten te bereiken. Voldoende winkels (supermarkt, bank, bakker, apotheek) op 5/10 minuten rijden.

Al met al een aanrader! Wij komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Super vakantie villa *****

Fam. Friso
16-3-2012

Heerlijke plek met goed zwembad en lounge gedeelte buiten. Goed ingerichte keuken en grote eettafel buiten met fijne bbq. Fijn dat er twee badkamers zijn en ook de buitendouche en.... Buitentoilet zijn goed gebruikt.we hadden er twee auto's bijgehuurd en dit beviel prima. We hebben een supervakantie gehad samen met onze drie kinderen en hun partners.als we wer naar Curaçao gaan,boeken we zeker weer villa Paulina😍

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Paulina in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Paulina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.