Vakantiehuis
9,1

5 reviews over Vakantiehuis Villa Paulina in het Nederlands

Fantastische villa op prachtige locatie!

Rob Gertsen
23-2-2016

Wat een fantastische villa van de familie Paulina! De locatie op Grote Berg is lekker centraal en het uitzicht is schitterend. De villa is groot, zeer goed onderhouden en van alles voorzien met heeft een prachtig privé zwembad.

De offerte, de betaling, de informatie, de ontvangst en begeleiding ter plaatse: allemaal top.

Volgens jaar weer Curacao en dan zeker weten weer Villa Paulina. Haymund, Mascha, Duneschka en Cerel: bedankt voor een geweldige vakantie en tot volgend jaar!

Gereisd met partner in februari 2016

Wat een geweldige, luxe villa!

Jack
12-12-2015

De werkelijkheid overtreft zelfs de mooie foto's, deze villa is echt fantastisch mooi. Van alle gemakken voorzien, een heerlijk zwembad erbij en een prachtig terras dat gedeeltelijk overdekt is, waardoor we tijdens een zeldzame regenbui toch nog heerlijk buiten konden zitten.

De ligging is ideaal, centraal op het eiland en dichtbij Willemstad.

Ook de geboden service is perfect, je hoeft alleen maar vakantie te vieren en te genieten van het heerlijke weer.

Gereisd met partner in november 2015

Trip to paradise!

Miel & Stefanie
27-7-2010

Wat een plaatje, keurig netjes, goed onderhouden, genoeg ruimte zowel binnen als buiten (loungebank, eettafel met bbq, zitje bij zwembad, zonnebedden, buitendouche en wc) en een heerlijk zwembad met vrij uitzicht. Het zwembad ligt iets hoger waardoor er altijd een lekker briesje voorbij komt (en geen glurende buren). Je hoeft bijna de deur niet meer uit want de villa is werkelijk van alle gemakken voorzien. De ligging is ook prima, veilige buurt en zowel de mooie strandjes (richting westpunt) als Willemstad zijn makkelijk te bereiken. Kortom, een zorgeloze vakantie is hier gegarandeerd! Wanneer mogen we weer :)?

Gr, Miel & Stefanie

Gereisd met partner in juni 2010

FANTASTISCH!!!!

René Bouterse
27-3-2010

Alles klopte! Uitstekend georganiseerd! Je krijgt een echt welkom thuis gevoel. Zou er al iets zijn, dan zorgt de familie Paulina wel dat het in orde komt. Een grote vakantievilla met alles er op en er aan. Alles is er aan aanwezig van een oven tot barbecue, van internet tot twee badkamers, van een heerlijk zwembad tot een schaduwrijke porch. Lekkere bedden. Eigenlijk moet je er gewoon heen om het te kunnen geloven. Via de website krijg je met de foto's een echt goed indruk hoe het is. Daarnaast is het huis spic en span en wordt erg goed onderhouden. KORTOM: wil je op Curacao een vakantieadres: Villa Paulina!!! O ja het weer is ook altijd heerlijk. Dus een ideale combinatie: Curacao en Villa Paulina.

Gereisd met partner in maart 2010

Fantastisch! was onze vakantie in Villa Paulina. De villa was super luxe en heerlijk schoon. De ligging was zeer gunstig (centraal), met de auto konden we dan ook eenvoudig het hele eiland bekijken. Wat een prachtige stranden!

Bij aankomst kregen we zelfs een telefoontje ter controle of we een fijne reis hebben gehad en alles in de woning naar wens is, zeer attent! Het huisje is van alle gemakken voorzien en niet alleen mooi voor volwassenen maar ook heerlijk voor kinderen!Hoewel onze baby nu nog in mama's buik zit zien wij ons kindje al heerlijk spelen in het kinderbadje!

We raden iedereen aan om zijn/haar vakantiedromen hier te realiseren, net zoals wij dat hadden gedaan! We willen Haymund en Mascha bedanken voor deze hele fijne vakantie en kijken uit naar ons volgende bezoek!

Wellicht dan met z'n 3en?!

Kevin & Seline

Gereisd met partner in september 2009

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Paulina in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Paulina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.